Nuo baltymų kokteilių iki augalinės kilmės alternatyvų – Malaizijos rinkoje gausu produktų, atitinkančių skirtingus mitybos poreikius ir gyvenimo būdą.

Tačiau daugelis šių valgio pakaitalų daugiausia dėmesio skiria svorio metimui, dažnai aukojant būtinąsias maistines medžiagas, sakė „Tastebudds“ įkūrėjai Collinas Changas ir Joslyn Yip.

„Vienintelis per daug maisto produktų pakaitalų rinkoje yra skirtas svorio mažinimui, o tai reiškia, kad jų kaloringumas gali būti mažesnis nei 100 kalorijų ir visiškai be angliavandenių. Dėl to klientai būna alkani ir labiau linkę apgauti savo mitybą“, – sakė Collinas.

Štai kodėl „Tastebudds“ komanda norėjo atitrūkti nuo šio pasakojimo, skatinama jų pačių motyvų.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Nuo teisininkų iki verslininkų

Collinas ir Joslynas abu buvo buvę teisininkai, dirbę sudėtingus darbus, dėl kurių jie nepaisė savo sveikatos ir mitybos.

Kaip paaiškino Collinas, „Tastebudds“ idėja gimė iš būtinybės. „Pagrindinis lemiamas veiksnys būtų buvęs tuo metu, kai dirbome užsiėmusiais teisininkais, kai reguliariai praleisdavome pietus ir vakarieniaudavome nevienodu metu, o tai sukeldavo daugybę sveikatos problemų“, – dalijosi jis.

Abu įkūrėjai visada vedė aktyvų, sveiką gyvenimo būdą, tačiau dėl darbo įsipareigojimų jie privertė paaukoti savo gerovę dėl karjeros.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Jų pokalbiai su kolegomis atskleidė, kad ši problema plačiai paplitusi tarp reiklių profesijų žmonių.

Neradę tinkamo sprendimo – sveikas maistas buvo per nepatogus arba brangus – jie nusprendė sukurti savo.

Taigi „Tastebudds“ buvo sukurtas siekiant pasiūlyti patogius, nebrangius ir sveikus maisto pakaitalus tiems, kurie tiesiog neturi laiko savo kasdienėje veikloje teikti pirmenybę mitybai.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Sukurta pasitenkinimui, o ne badui

Skirtingai nuo daugumos maisto pakaitalų rinkoje, „Tastebudds“ skysti patiekalai yra sukurti taip, kad būtų sotūs ir patenkinti, sakė įkūrėjai. Jų gaminiuose yra valgomų gabalėlių, kad kūnas jaustųsi taip, lyg valgytų tikrą maistą, o naudotojai ilgiau jaučiasi sotesni.

„Norėjome užtikrinti, kad mūsų skystuose patiekaluose būtų tiek daug baltymų, tiek mažai angliavandenių turinčio maisto maistinių medžiagų, taip pat būtų pakankamai kalorijų, kad liktų sotus“, – aiškino įkūrėjai.

Šis požiūris išskiria Tastebudds. Jų skystuose patiekaluose yra iki 27 gramų baltymų, tai prilygsta pilnai gero baltyminio kokteilio porcijai. Maistas taip pat apima probiotikų ir skaidulų, kad pagerintų žarnyno sveikatą, sprendžiant kitą dažnai pasitaikančią problemą, su kuria susiduria daugelis reguliariai praleidžiančių maistą.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Tastebudds įsipareigojimas įtraukties apima ne tik mitybą. Jų produktai yra draugiški veganams ir gaminami halal sertifikuotose patalpose, todėl jie yra prieinami įvairiems klientams.

„Iš tikrųjų mes patys nesame veganai, bet norėjome, kad mūsų skysti patiekalai būtų prieinami žmonėms iš visų gyvenimo sričių ir mitybos įpročių“, – pažymėjo Collinas.

Asmeninė kelionė ir tvarus augimas

„Tastebudds“ kelionė prasidėjo nuo medaus paketėlių, o vėliau peraugo į platų šiandien siūlomą produktų asortimentą, į kurį įeina skysti patiekalai ir arbatos.

Šiuos produktus galima įsigyti tokiose el. prekybos platformose kaip Shopee ir Lazada. Taip pat galite įsigyti jų produktų per jų svetainę.

Nepaisant pradinio sudėtingumo kuriant maisto pakaitalus, įkūrėjai liko įsipareigoję padaryti sveiką gyvenseną prieinamą nepažeidžiant banko.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Vienas reikšmingas pokytis jų versle buvo perėjimas nuo butelių prie perdirbamų maišelių skystiems patiekalams, o tai lėmė ir klientų atsiliepimai, ir susirūpinimas aplinka.

„Mes perėjome prie maišelių, kad klientai galėtų sulankstyti maišelį ir pritaikyti jį praktiškai bet kur. Taip pat pasirūpinome, kad rastume perdirbamų plastikų“, – paaiškino Collinas.

Iššūkiai ir ateities siekiai

Veikimas konkurencingoje el. prekybos erdvėje kelia iššūkių, ypač rinkoje, kurioje daugelis malaiziečių vis dar nori pamatyti ir pajusti produktus prieš pirkdami.

Nepaisant šių kliūčių, „Tastebudds“ pasirinko skaitmeninę rinkodarą, įsitraukimą į socialinę žiniasklaidą ir reklamas, kad išliktų aktualus. Steigėjai ir toliau diegia naujoves, nuolat kuria naujus produktus, kad patenkintų besikeičiančius klientų poreikius.

Šiuo metu „TasteBudds“ siekia plėsti savo veiklą visoje Malaizijoje. Prekės ženklas persikelia į daugiau mažmeninės prekybos erdvių, kad žmonėms būtų lengviau fiziškai patirti savo gaminius.

„Mes ieškome tokių vietų kaip sporto salės, vaistinės, bakalėjos parduotuvės, gyvenimo būdo paslaugų teikėjai ir daugelis kitų, kur galėtume gabenti savo produktus, nes manome, kad aptarnaujame panašią tikslinę rinką“, – dalijosi jie. Jiems svarbiausia, kad žmonėms būtų patogu paimti ką nors sveiko, kad ir kur jie būtų.

Vaizdo kreditas: Tastebudds

Jie taip pat žvelgia ne tik į Malaiziją, nes jau šiais metais pradėjo veikti Singapūre. Netolimoje ateityje jie planuoja plėstis į kitas Pietryčių Azijos šalis.

„Problemos, su kuriomis susiduriame dėl savo užimto ​​gyvenimo būdo, būdingos ne tik Malaizijai. Bet kuri šalis, kurioje yra daug didmiesčių, susiduria su šiomis problemomis“, – pažymėjo jie.

Nepriklausomai nuo rinkos, jų misija išlieka ta pati: teikti sveikas, prieinamas galimybes žmonėms iš visų gyvenimo sričių. Jie tiki, kad „TasteBudds“ įtraukimas į savo gyvenimo būdą gali būti naudingas kiekvienam, ir būtent ši vizija skatina juos į priekį.

  • Daugiau apie Tastebudds galite sužinoti čia.
  • Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Tastebudds





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -