Kaip žmogus, kuris mėgsta apsipirkti taupiai, pastaruoju metu pastebėjau tendenciją: taupymo verslas nebėra tik iš anksto pamėgtų ar vintažinių drabužių. Jie pagerina patirtį, derindami ją su kažkuo taip pat maloniu – maistu.

Tai tarsi gauti geriausią iš abiejų pasaulių; Lobių ieškojimas unikaliems radiniams kartu su šviežiai užplikytos kavos aromatu ar šnypščiančiais mėsainiais. Vienas iš tokių verslų, kurie šioje hibridinėje erdvėje skinasi savo nišą, yra „Shimokita Space“.

Šis Subang Jaya perlas, kurį įkūrė 25 metų Muhammadas Fadzilas Normahazanas, labiau žinomas kaip Jay, greitai tapo studentų, mados mylėtojų ir maisto entuziastų tašku.

Japoniškas įkvėpimas

Jay kelionė prasidėjo Japonijoje. Baigęs SPM, jis ten gyveno su broliu ir pasinėrė į japonų taupumo kultūrą.

Vaizdo kreditas: Shimokita Space ir kameliachrf

„Vienas mano draugas supažindino mane su dėvėtų drabužių parduotuvėmis Japonijoje, ir man tai buvo visiškai nauja“, – dalijosi Jay.

Skirtingai nuo įprastų dėvėtų drabužių parduotuvių Malaizijoje, japonų sendaikčių parduotuvės buvo kruopščiai kuruojamos, dažnai derindamos madą su menišku apsipirkimu.

Jo atradimas Šimokitazavoje – žaviame Tokijo rajone, garsėjančiame sendaikčių parduotuvėmis ir gyvos muzikos vietomis, paliko jam neišdildomą pėdsaką.

„Tą akimirką, kai išėjau iš traukinių stoties, pamačiau gatves, išklotas sendaikčių parduotuvių ir kavinių. Jame nebuvo daug turistų, o atmosfera buvo nepakartojama ir įsimintina“, – sakė Jay. Ši patirtis vėliau įkvėpė Shimokita Space pavadinimą.

Aistros pavertimas realybe

„Shimokita Space“ oficialiai duris atvėrė 2022 m. balandį, tačiau jos šaknys siekia 2018 m., kai Jay pradėjo prekiauti naudotais daiktais internetu.

Vaizdo kreditas: Ernestas Gohas ir yongpinkkee

Pandemijos pokytis vartotojų elgesyje ir augantis susidomėjimas tvaria mada paskatino jį žengti šuolį ir išsinuomoti erdvę SS15, Subang Jaya. Dėl savo gyvybingos studentų populiacijos ir mados bei gero maisto dėkingumo tai buvo puiki vieta.

„Vulcan Post“ jis teigė, kad pradėjo turėdamas kuklų 7 000 RM biudžetą, kad pakeistų seną įrenginį, dekoravimui naudodamas naudotus daiktus.

Nuo stalų iki baldų – kiekvieną detalę parinko ir sukūrė komanda. „Viskas nuo sienų tapybos ir grindų iki baldų ir plakatų buvo atlikta mūsų komandos, nesamdant jokių rangovų“, – paaiškino Jay.

Tai jauki, „Instagram“ verta erdvė su teminiais kampais, tokiais kaip pasažas, klasė ir į barą panaši valgomojo zona.

Dviguba patirtis

„Shimokita Space“ išsiskiria naudotų prekių parduotuvės ir kavinės deriniu. Jay meilė maistui ir madai paskatino jį sukurti erdvę, kurioje klientai galėtų mėgautis abiem.

Vaizdo kreditas: Shimokita Space

„Dauguma parduotuvių koncentruojasi tik į pietus ar apsipirkimą, todėl klientai gali jaustis skubantys arba nepageidaujami. Norėjau pasiūlyti erdvę, kurioje žmonės galėtų užsisakyti maisto ir laukdami naršyti senus daiktus“, – dalijosi jis.

Iš pradžių klientai ateidavo ieškoti senų prekių, tačiau laikui bėgant maistas įgijo savo gerbėjų ratą. Ypač populiarus mėsainis tapo minios mėgstamiausiu.

„Nuo atidarymo praplėtėme meniu. Anksčiau turėjome tik vienos rūšies mėsainius, o dabar pridedame daugiau prekių“, – sakė Jay. Teigiant, kad mėsainių pardavimas per mėnesį svyruoja nuo 3000 iki 4000, panašu, kad kavinė yra tokia pat sėkminga, kaip ir sendaikčių parduotuvė.

Mados kuravimas su tikslu

Vaizdo kreditas: darrenfoo2020 ir Aqilah Akhmal

„Shimokita Space“ – tai ne tik taupūs daiktai; tai taip pat apie kokybę ir tendencijas. Komanda kruopščiai atrenka kūrinius, užtikrindama, kad jie atitiktų dabartines mados tendencijas ir išliktų pakankamai patvarūs.

„Mes taip pat bendradarbiaujame su vietinėmis naudotų prekių parduotuvėmis, siųsdami siuntas, sutelkdami dėmesį į populiarius ir gerai žinomus prekių ženklus, kad užtikrintume kuruojamą pasirinkimą“, – paaiškino Jay. Kai kurie daiktai netgi gaunami tiesiogiai iš Japonijos, todėl kolekcijai suteikiamas autentiškumas.

Siekdama patenkinti konkrečius klientų pageidavimus, „Shimokita Space“ siūlo asmeninę apsipirkimo paslaugą „Kirim Barang Jepun“, kurioje galima įsigyti beveik viską iš Japonijos. „Tai mūsų būdas atnešti gabalėlį Japonijos į Malaiziją“, – pridūrė jis.

Įveikti iššūkius ir kurti svajones

„Shimokita Space“ bėgimas neapsiėjo be kliūčių. Suderinti studijas ir verslo valdymą buvo ypač sudėtinga.

Vaizdo kreditas: Shimokita Space

„Keletą kartų atidėliojau, nes atrodė, kad praktiškai neįmanoma atlikti praktikos, kai čia viskas vyksta“, – prisipažino jis. Tačiau su komandos palaikymu ir didžiuliu ryžtu jis ne tik baigė studijas, bet ir sukūrė šį verslą.

Kavinės ir dėvėtų prekių parduotuvės integravimas taip pat iškėlė savo iššūkius, ypač valdant vėdinimą, kad maisto aromatai nepaveiktų apsipirkimo.

„Mes stengėmės atskirti taupymo zoną nuo valgomojo ir pagerinti vėdinimą. Iki šiol dauguma klientų buvo patenkinti“, – pažymėjo Jay.

Planuodamas atidaryti naują vietą ir pristatyti naujus verslo elementus, Jay optimistiškai žiūri į ateitį.

„Mūsų tikslas – pasiekti daugiau žmonių ir suteikti jiems patirties, ką siūlome. Taip pat esame atviri bendradarbiavimui ir naujų galimybių tyrinėjimui“, – sakė jis.

Shimokita Space yra daugiau nei tik sendaikčių parduotuvė ar kavinė; Tai erdvė, kuri kviečia ilsėtis, tyrinėti ir mėgautis patirtimi.

  • Daugiau apie Shimokita Space galite sužinoti čia.
  • Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Shimokita Space





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -