Vietinis figų prekės ženklas Mutiara Figs prasidėjo nuo paprasto susižavėjimo vaisiais.

Pagal profesiją architektas Mohdas Hilmi bin Yusoffas turėjo didelę aistrą kraštovaizdžiui ir dažnai sodindavo bei prižiūrėdavo savo medžius. Ypač jis mėgo šviežias figas – vaisius, kuriuos atrado ir mėgavosi būdamas Saudo Arabijoje.

Vulkano paštui šią istoriją pasakoja Aliyaa, jo jauniausia dukra.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

„Jo susižavėjimas figomis išaugo ir 2014 m. jis rado žmogų, galintį auginti figmedžius, galinčius duoti vaisių Malaizijoje“, – dalijosi ji. „Iki 2015 m. jis pradėjo rinkti įvairias figų augalų veisles, eksperimentuoti su skirtingais skoniais ir savybėmis.

Aliyaa, tuo metu studijavusi Melburne, prisimena, kaip jos tėvas dažnai dalindavosi patirtimi, detalizuodamas figų skonį ir skatindamas tyrinėti figų ūkius Melburne.

„Jis taip pat paprašė manęs įsigyti unikalių figų veislių iš Australijos, kad išplėstų savo kolekciją“, – prisiminė ji.

Aliyaa siekė architektūros – karjeros, kuria dalijasi su visais kitais savo šeimos nariais. Abu jos tėvai yra architektai, vadovaujantys savo įmonei Shah Alame. Augant architektūra buvo nuolatinė diskusijų tema jų buityje, todėl nenuostabu, kodėl visi vaikai traukė jos link.

Bet kaip tada šie architektai pavertė meilę figoms visaverčiu verslu?

Verslo plano sudarymas

Viskas prasidėjo 2015 m. pabaigoje, kai Aliyaa baigė architektūros magistro studijas. Tuo metu šeima augino figų augalus, tačiau gaminiams gaminti trūko nuolatinio šviežių vaisių tiekimo.

Tada Aliyaa ir jos sesuo nusprendė pasigaminti figų arbatos iš figų lapų, kurios yra žinomos dėl naudos sveikatai, pavyzdžiui, gydant diabetą ir aukštą kraujospūdį.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

„Aš ėmiausi iniciatyvos sukurti logotipą, įregistruoti verslą SSM ir pradėti pardavinėti arbatą kaimynams ir draugams“, – paaiškino ji.

Šis projektas iš tikrųjų įgijo trauką. Pakeliui jie įtraukė visą šeimą. Šiuo metu Aliyaa dirba visą darbo dieną architektūros srityje, o ne visą darbo dieną prisideda prie Mutiara Figs.

„Turime keletą vykdomų projektų, ir aš aktyviai juose dalyvauju. Be to, mano partnerė, kuri taip pat yra mano sesuo, šiuo metu dirba visą darbo dieną architekte mūsų tėvų biure, o ne visą darbo dieną atlieka savo vaidmenį filme „Mutiara Figs“.

Daugiau nei figūra

Siekdama patenkinti augančią šviežių figų paklausą, šeima išplėtė Mutiara Figs už savo Shah Alam namo į ūkį Kota Kemuning mieste. Dviejų arų ūkyje yra šiltnamiai ir specialus salonas bei biuras.

„Pridėjus šiltnamius, galėjome optimizuoti gamybą, užtikrinant nuoseklų ir kokybišką šviežių figų tiekimą, kartu sukuriant erdvę savo produktams demonstruoti ir susisiekti su klientais. Aliyaa pasakė.

Be vietos ir pajėgumų, Mutiara Figs taip pat vystėsi daugeliu kitų būdų. Pirma, jie paįvairino produktų pasiūlą, kad pasiūlytų daugiau nei šviežių figų ir figų arbatos.

Šiuo metu Mutiara Figs siūlo unikalius figų gaminius, tokius kaip įvairūs figų sambalai, figų uogienė ir desertai. Jie netgi siūlo desertų stalo komplektus, kurių centre yra šviežios figos.

Kvalifikuotų kepėjų komanda gamina šiuos figų pagrindu pagamintus skanėstus, kurie tiekiami įmonių renginiams, vestuvėms ir kitoms ypatingoms progoms.

„Be to, mes veržiamės į maitinimo verslą ir toliau plečiame savo pasiekiamumą ir paslaugas“, – pridūrė Aliyaa.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

Siekdama efektyviai valdyti šį augimą, įmonė savo veiklą suskirstė į dvi grupes: viena sutelkia dėmesį į ankstesnę veiklą, pvz., ūkininkavimą ir derliaus nuėmimą, o kita – į tolesnius produktus, įskaitant pridėtinės vertės prekes ir paslaugas.

Aliyaa pasidalijo, kad šis struktūrizuotas požiūris leidžia jiems išlaikyti kokybę didinant operacijas. Tuo pačiu metu jie gali likti ištikimi savo filosofijai – tiekti šviežius, novatoriškus figų pagrindu pagamintus produktus.

Tačiau plėstis į desertų ir maitinimo sektorius nebuvo lengva. Dėl šio augimo komandai reikėjo sukurti naujus receptus ir produktus, taip pat išsiaiškinti, kaip juos veiksmingai parduoti. Visą tą laiką jiems teko valdyti sudėtingesnio gaminių asortimento pristatymo logistiką.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

Nepaisant iššūkių kelyje, Aliyaa mano, kad kiekviena kliūtis suteikė vertingų pamokų, kurios padėjo komandai patobulinti procesus ir plėtoti verslą tvaresniu būdu.

Sukelia kovą

Be Mutiara figų, Malaizijoje yra ir kitų figų prekių ženklų.

Siekdama išlikti konkurencinga ir aktuali, Mutiara Figs komanda pasišventė diegti naujoves ir neatsilikti nuo tendencijų. Nuo individualių desertų stalų iki kulinarinių malonumų – jie taip pat siūlo kažką originalaus ir unikalaus.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

„Mes ne tik parduodame figas – sukuriame įsimintiną patirtį savo klientams, derindami šviežių figų grožį su unikaliais produktais ir paslaugomis, kurių nėra kitur“, – sakė Aliyaa.

Tačiau galbūt svarbiau yra B2B pardavimas. Galų gale, tai yra pagrindinis „Mutiara Figs“ pajamų šaltinis. Jie tapo patikimu šviežių figų tiekėju penkių žvaigždučių viešbučiams, restoranams ir puikioms maitinimo įstaigoms.

„Savo gaminiams išpilstyti į butelius laikomės amatininkų požiūrio ir taip pat siūlome privatų ženklinimą“, – paaiškino Aliyaa. „Šiuo metu mes tiekiame išpilstytus figų produktus keliems penkių žvaigždučių viešbučiams su savo prekės ženklu ir išplėtėme savo pasiekiamumą iki Penango.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

Vis dėlto COVID-19 pandemija jiems buvo sunkus laikas. Uždarius restoranus ir viešbučius, jie negalėjo tiekti šviežių figų savo įprastiems B2B klientams.

Norėdami prisitaikyti, jie pradėjo siūlyti duonos gaminius, leidžiančius įmonei ne tik išlaikyti verslą, bet ir sukurti naujus pajamų srautus.

Tapimas nuolatine figūra

Bėgant metams Mutiara Figs pelnė ne tik žymių įmonių, bet ir su vyriausybe susijusių agentūrų pasitikėjimą. Svarbiausias jų etapas buvo 500 000 RM SUPERB Teraju stipendijos laimėjimas.

Su tokiu pripažinimu komanda pasiryžusi ir toliau augti.

Jie siekia išplėsti savo gaminių asortimentą, ypač kepyklų ir viešojo maitinimo sektoriuose, pristatydami daugiau desertų iš figų ir naujų ir įdomių skonių maitinimo variantų.

Vaizdo kreditas: Mutiara Figs

Jie taip pat planuoja padidinti savo buvimą naujose rinkose, įskaitant platesnį platinimą daugiau viešbučių, restoranų ir įmonių renginių.

Iš ten jie galiausiai tikisi ištirti tarptautines rinkas.

„Mes taip pat ieškome tvaraus ūkininkavimo būdų, kad užtikrintume mūsų figų gamybos ilgaamžiškumą ir sveikatą“, – sakė Aliyaa.

„Galų gale mūsų tikslas yra tapti pirmaujančiu figų pagrindu pagamintų produktų prekės ženklu, siūlančiu novatoriškus, aukštos kokybės pasiūlymus pasaulinei auditorijai.

  • Sužinokite daugiau apie Mutiara Figs čia.
  • Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Mutiara Figs





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -