Eikite į bet kokią greito maisto grandinę, o devynis kartus iš 10 meniu bus kepta vištiena.

KFC ir Teksaso vištiena savaime suprantama, o net „Burger King“, „Domino’s“, o mūsų vietinis „Tortebrown“ turi savo šį klasikinį mėgstamiausią. Ir tai prieš patekant į korėjietišką keptą vištieną.

Tačiau, tarp šios prisotintos rinkos, 30-metis Adrianas Chinas mano, kad vis dar yra spragų. Štai kodėl jis pradėjo Čikagos „Chicken City“ (CCC).

Dalis vietinių prekybos centrų tinklo „Tunas Manja Group“ (TMG), jo sprendimas būti konkurencingu yra stebėtinai paprastas.

Tiesiog būk malaizietis.

Teismo procesas gaisras

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

CCC dabar generalinis vadovas neturėjo jokios patirties „F&B“ ar savo versle. Vietoj to, jis prekiavo mažmenine prekyba.

Tačiau norėdamas siekti savo aistros kurti „unikalias vakarienės patirtis“ ir paįvairinti savo portfelį, CCC bus įdėtas į braižymo lentą 2021 m. Balandžio mėn.

„Pandemija drastiškai pakeitė vartotojų elgesį“, – pažymėjo Adrianas.

Tiesa, nors ir kitos F&B išpardavimai tuo metu stengėsi susitvarkyti, greitas maistas klestėjo dėl jo patogumo ir patogumo.

„Mes matėme šį poslinkį kaip galimybę pristatyti naminį greito maisto prekės ženklą, kuris galėtų patenkinti šiuos reikalavimus, tuo pačiu išsiskiriant dėl ​​jo kokybės ir vertės“.

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Žvelgdamas į ateitį, Adrianas pripažįsta, kad tai buvo gana drąsus sprendimas. Tai nėra taip, kad virusas staiga ką tik pakilo ir vis dėlto paliko. Tačiau jis tikėjo mėnesiais, kuriuos praleido kurdamas kiekvieną prekės ženklo aspektą nuo nulio.

Remiantis TMG, kurie teikė reikiamus išteklius, infrastruktūrą ir tiekimo grandinę, jo vizija bus padaryta tais pačiais metais.

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Žinoma, sėkmė niekada negarantuojama. Nepaisant pasitikėjimo savimi, tai neprarado prekės ženklo įkūrėjo.

„Kai pirmą kartą pradėjome CCC, tai buvo daugiau bandomojo projekto“, – aiškino jis. „Mes norėjome ištirti F&B pramonę, tačiau atsargiai kreipėmės į ją, žinodami, kad tai mums buvo visiškai nauja sritis“.

Pradinis dėmesys buvo sutelktas į operacinių poreikių, kokybės kontrolės, tiekimo grandinių valdymą, klientų įsitraukimą ir prekės ženklo kūrimą.

Net jų pasirinkimas „Kuantan“ iš dalies buvo todėl, kad tai buvo rinka, kurią jis ir jo komanda žinojo geriausiai.

Tačiau netrukus laimingų klientų pasakojimai apie tai, kaip CCC tapo šeimos patiekalų ar susibūrimų dalimi, pasiektų jo ausis.

Tuo metu nebuvo neįmanoma nenorėti įeiti visų ..

„Iki to laiko, kai mes atidarėme savo antrą ir trečią vietą, buvo aišku, kad CCC gali išaugti į pagrindinį greito maisto prekės ženklą“, – pasidalijo Adrianas.

Vietinis posūkis

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Nepaisant to, kad „Čikaga“ yra vardu, tai, kuo CCC labai didžiuojasi, yra jos Malaizijos tapatybė.

Adrianas pažymi, kad meniu buvo sukurtas „specialiai Malaizijos skoniui“, įkvėpimo iš vietinių skonių. 12 iš 15 jų prekybos vietų jau yra Halal sertifikuoti Jakim, todėl visi malaiziečiai gali papietauti CCC ramiai. Išvadinės vietos yra Tanjung Lumpūre ir Kvala Lipis mieste Pahange ir Dungun mieste Terengganu.

„Šis lokalus požiūris suteikė mums pranašumo ir leido mums išsiskirti iš rinkos, kurioje dominuoja tarptautiniai greito maisto prekės ženklai“, – pridūrė jis.

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Pradžioje CCC iš pradžių nukreipė save į šeimas ir paauglius.

Naudojant atšaldytą vietoj šaldytos vištienos, idėja buvo pasiūlyti dideles porcijas, kurios patiktų dalintis maistu ar turėti didelį apetitą.

Kai vis daugiau studentų ir biuro darbuotojų pradėjo pilti, tačiau į savo sudėtį buvo įvesti įvyniojimai ir mėsainiai, kad būtų patogu pasirinkti variantą.

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Be vien tik meniu, prekės ženklo patriotizmas taip pat atsispindi tuo, kaip jie pasirenka save parduoti. Jie naudoja „Bahasa Malaysia“ kaip pagrindinę kalbą.

„Tai padeda mums sukurti mūsų klientų pažinimo ir pasididžiavimo jausmą, sustiprindamas, kad CCC yra Malaizijos gyventojų sukurtas prekės ženklas“, – sakė A. Adrianas.

Taigi, jums gali kilti klausimas, kodėl „Čikaga“?

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Bendrovės pavadinimas yra tiesiog susijęs su keptos vištienos Vakarų paveldu. Tai nėra tai, kad jie naudojasi Čikagos sukurtais receptais, arba kad įkūrėjai turi sentimentalų ryšį su Amerikos valstija.

Be to, tai taip pat atspindi, koks yra CCC įvaizdžio tikslas.

„Čikaga, kaip miestas, atspindi energiją, gyvybingumą ir triukšmingą miesto gyvenimo būdą – kokybę, kurią norėjome atspindėti savo prekės ženkle“.

Nors tai gali nepriekaištingai užfiksuoti jų vietinio pasididžiavimo, jis tikrai sukelia pokalbį.

Skleidžiant jų sparnus

Nuo atidarymo 2021 m. Visoje šalyje buvo atidarytos 15 savaime suprantamų CCC prekybos vietų, o šiais metais dar 10–15 vamzdyne,-pasidalino Adrianas.

Vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas

Maždaug per ateinantį dešimtmetį planas yra nustatyti CCC kiekvienoje Malaizijos valstijoje.

Po to išplėsta į likusią Pietryčių Azijos dalį. Singapūras, Indonezija ir Tailandas buvo išvardyti kaip pavyzdžiai.

„Mūsų pagrindinė vizija yra tai, kad CCC tapti pasauliniu Malaizijos kultūros ambasadoriumi, kur kiekvienas valgis pasakoja mūsų paveldo ir svetingumo istoriją“, – aiškino jis.

„Kelias į priekį yra ambicingas, tačiau atsidavus, komandinis darbas ir nuolatinis mūsų klientų palaikymas, mes manome, kad Čikagos„ Chicken City “gali pasiekti šią viziją ir tapti didžiuliu Malaizijos atstovavimu tarptautinėje arenoje.“

  • Sužinokite daugiau apie Čikagos vištienos miestą čia.
  • Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie F&B verslą čia.

Teminis vaizdo kreditas: Čikagos vištienos miestas





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -