„YouTuber Jianhao Tan“ žiniasklaidos įmonė „Titan Digital Media“, „GCL Global Holdings“ dukterinė įmonė, viešai skelbia NASDAQ JAV kaip „GLC Global Holdings“ baigto susijungimo su specialiųjų tikslų įsigijimo bendrovės (SPAC) RF įsigijimo korporacijos (RFAC) dalimi.
SPAC panaudoja pajamas iš savo pradinio viešo pasiūlymo (IPO), kad susijungtų su privačia įmone, ir tokie susijungimai gali leisti privačiai įmonei išilgai IPO procesams išvardyti savo akcijas „Bourses“.
Įkurta 2014 m., „Titan Digital Media“ įsteigė Jianhao po to, kai savo aistrą kurti „YouTube“ vaizdo įrašus tapo visu etatu vykstančia karjera, siekdama „puoselėti naujos kartos kūrėjus“.
Iš pradžių įmonė buvo įregistruota pavadinimu „Jianhao Tan Co.“ Tačiau gavęs palaikymą iš Singapūre įsikūrusio vaizdo žaidimų platintojo „Grand Centrex Limited“ (GCL), „Jianhao“ vėliau pakeitė įmonės pavadinimą į „Titan Digital Media Pte Ltd“ 2018 m.
GCL, kuris gamina ir platina vaizdo žaidimus septyniose šalyse, paskelbė apie planus sujungti su RFAC 2023 m. Spalio mėn., Sandoriui, vertinančiam GCL – 1,2 milijardo JAV dolerių. Pasak RFAC pirmininko ir generalinio direktoriaus Ng Tse Meng, susijungimas su GCL buvo strategiškai pasirinktas dėl savo augimo potencialo žaidimų pramonėje.
Nuo „YouTube“ turinio iki žaidimo plėtros
Turėdama „Titan Digital Media“ kaip savo dukterinės įmonės dalį, „RF Acquisition Corp“ dabar galės pasinaudoti vertinga galimybe panaudoti bendrovės „Kol“ tinklą kaip „galingą žaidimų platinimo kanalą“.
Remiantis bendrovės tinklalapiu, „Titan Digital Media“ gali pasigirti daugiau nei 20 „YouTube“ kanalų portfeliu ir kartu pasiekė daugiau nei 10 milijonų abonentų „YouTube“. Pasidarę daugiau nei 70 vidaus „Kols“ komandos komanda, jie sukuria įvairių platformų turinį visame gyvenimo būdo, žaidimų ir grožio sektoriuose.
„Titan Digital Media“ ne tik sukuria platų Kolordinį, bet ir žengia žingsnius į žaidimų kūrimą.
Išskirtiniame interviu su „Vulcan Post“ Jianhao pasidalijo, kad bendrovės verslo kryptis labai pasikeitė nuo tada, kai jis pirmą kartą pateko į „YouTube“ erdvę.
Tai buvo gana kelionė. Kai pradėjau kurti turinį „YouTube“, viskas buvo susijusi su žmonių linksmybėmis ir bendruomenės kūrimu. Laikui bėgant supratau, kokia galinga platforma yra ne tik turinys, bet ir kaip verslas. Taip išaugo „Titan Digital Media“ – įvairinant į skirtingas įmones.
Jianhao Tan, „Titan Digital Media“ įkūrėjas
Po to, kai atėjo partnerystė su GCL, „Titan Digital Media“ sutelkė dėmesį į žaidimų erdvę – ne tik kaip žaidimų platinimo kanalas per savo „Kol“ tinklą, bet ir plėtojant žaidimų plėtrą.
„„ Titan Digital Media “perėjimas prie žaidimų plėtros yra natūralus progresas“, – sakė D. Jianhao. „Didelė dalis mūsų reklamos pajamų jau gaunama iš prekės ženklų su skaitmeniniais produktais, tokiais kaip žaidimai ir programos. Kadangi skaitmeninis turinys yra mūsų stiprybė, mes matėme aukštus konversijų rodiklius – žiūrovams reikia tik spustelėti ir atsisiųsti. “

2021 m. Bendrovė išleido savo pirmąjį žaidimą –Klasės skubėjimasmobilus begalinis bėgikų žaidimas, kuriame žaidėjai galėjo imtis vieno iš Jianhao internetinių serialų „Titan Academy“ studentų vaidmens, kuris, pasak jo, „kelias savaites viršijo topų viršų“.
Remiantis „sėkme Klasės skubėjimas„Jianhao siekia panaudoti įmonės intelektinę nuosavybę (IP), įskaitant„ Titan Academy “,„ kurti keičiamą žaidimų verslą “.
Pastaba: „Class Rush“ buvo laikinai pašalinta iš „App Store“ ir „Play Store“, kad būtų atnaujintos. Anot Jianhao, tikimasi, kad žaidimas grįš iki mėnesio pabaigos.
Pateikdama sąrašą JAV, „Titan Digital Media“ turės „prieigą prie kapitalo, kuris padės (įmonei) greičiau ir agresyviau diegs naujoves“.
Šiuo metu Jianhao atskleidė, kad įmonė aktyviai dirba prie kelių naujų žaidimų ir tyrinėja būdus, kaip išplėsti „Titan Academy“ kaip prekės ženklą.
„IPO (padės) JAV paskatinti šias ambicijas ir padėti konkuruoti pasauliniu mastu“, – sakė jis.
Mes planuojame naudoti lėšas investuoti į žaidimų plėtrą, išplėsti savo leidybos galimybes ir plėsti savo skaitmeninės rinkodaros operacijas.
Tai nėra vien tik pinigų kaupimas – tai yra savaime suprantama kaip pasaulinė žaidimų lyderė. Mes norime pasiekti naujas rinkas, užmegzti daugiau strateginių partnerystės ir sukurti žaidimų patirtį, kuri rezonuoja visame pasaulyje.
Jianhao Tan, „Titan Digital Media“ įkūrėjas
- Sužinokite daugiau apie „Titan Digital Media“ čia.
- Sužinokite daugiau apie GCL čia.
- Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Singapūro startuolius čia.
Taip pat skaitykite: Nuo publikavimo iki platinimo: „GCL Asia“ įkūrėjas apie „Tapan“ žaidimų pasaulyje
Teminis vaizdo kreditas: Jianhao Tan per „Instagram“