Kai Eugene’as Tay’us ir Benas Linas pradėjo šalti skambučius parduoti kvepalus ir odos priežiūros priemones, kad užsidirbtų papildomų kišenpinigių, jie nesitikėjo, kad jų šalutinis šurmulys išaugs į visavertį mažmeninės prekybos verslą.
Iš pagrindinių atramų tokie kaip Estee Lauder, SK-II ir Hugo Vietinių prekių ženklų, tokių kaip Iren Shizen, The Powder Shampoo ir Hegen, lyderė Novela padarė savo ženklą elektroninėje prekyboje ir tradicinėje erdvėje su septyniais prekybos taškais.
Dabar „Novela“ lyginama su kitais grožio mažmeninės prekybos milžinais, tokiais kaip „Sephora“, „Olive Young“ ir „Sasa“, tačiau patekti ten nebuvo taip žavu, kaip atrodė.
Nuo didmenininko iki mažmenininko
Eugenijui ir Benui, kurie pirmą kartą susipažino būdami kurso draugais Temaseko politechnikume, didmenininko verslas klostėsi sklandžiai. Jie neplanavo patekti į prekybos plotą, kol 2014 m. jiems nebuvo suteikta galimybė parduoti savo gaminius kioske Suntec City mieste.
„Užuot laikę savo atsargas sandėlyje, nusprendėme pabandyti ir parduoti jas kioske“, – pridūrė Benas. Nepaisant entuziazmo, jiems, mūsų nuomone, nepasisekė suplanuoti laiką.
Jis paaiškino, kad kai įmonė išnuomojo jų kioską, prekybos centre vyko remonto darbai, kurie užtruko ilgiau nei tikėtasi. Net ir baigus renovaciją, jie patyrė beveik 500 000 Singapūro dolerių nuostolių dėl mažo lankytojų srauto ir galiausiai uždarė kioską.
Nepaisant šių iššūkių, „Novela“ sugebėjo atsigauti po nesėkmių ir viskas lėmė vienas paprastas sprendimas – galimybė būti tarp mažmeninės prekybos galiūnų.
Pirmasis įkūrėjų žingsnis buvo rasti vietą, kuri atitiktų jų prekės ženklo poziciją. Išstojusi iš Suntec, 2016 m. Novela atidarė antrą parduotuvę išparduotuvėje IMM Juronge, kuri, remiantis Th.e Straits Times, labiau tiko prekės ženklui kaip „premium grožio mažmenininkui“.

Prekės ženklas patraukė ten apsipirkinėjusių vietinių gyventojų ir žemyninės Kinijos turistų dėmesį, paskatindamas bendrovę tapti „ankstyvu naudotoju“ naudojant kinų susirašinėjimo programėlę „WeChat“, kad susisiektų, sudomintų ir didintų klientų lojalumą tarp Singapūre gyvenančių emigrantų iš Kinijos.
„Jie ir toliau buvo mūsų lojalūs klientai, o nauji prekių ženklai ir asortimentas taip pat pritraukė naujų ir jaunesnių klientų, ieškančių išskirtinių ir nišinių odos priežiūros ir kvepalų prekių ženklų“, – pridūrė Benas.
Antrasis žingsnis – kiekvieno grožio mažmenininko duona ir sviestas – buvo kuruoti „išskirtinių“ prekių ženklų asortimentą, kuriame įkūrėjai pasinaudojo savo žiniomis apie rinką, konkurenciją ir tendencijas, kad galėtų parduoti „unikalius“ prekės ženklus. Singapūro rinka.
Nors buvo sudėtinga sukelti susidomėjimą prekės ženklu, nes iš pradžių „Novela“ turėjo dvi ar tris parduotuves ir nedidelę klientų bazę, pasitikėjimas tik augo kartu su įmonės parodymu.
Galiausiai Eugene’as ir Benas 2019 m. įsteigė grožio platinimo ir eksporto grupę „Henatenn Holdings“ ir atidarė dar tris prekybos centrus: „Northpoint City“ Yishun mieste, „Singpost Center“ Paya Lebar mieste (abu jie buvo uždaryti atitinkamai 2022 ir 2024 m.) ir Yue Hwa. pastatas.
Brangiai kainuojančios klaidos
2020 m. mažmeninės prekybos pramonė patyrė didžiulį smūgį per COVID-19 pandemiją, dėl kurios daugelis žymių vietinių ir tarptautinių prekių ženklų nutraukė savo verslą, įskaitant Singapūro mažmeninės prekybos milžinę Robinsons.
Tačiau skirtingai nei jų bendraamžiai, kurie savo veiklą vykdė tik internete, Eugene’ui ir Benui ne tik pavyko per mėnesį atidaryti savo el. prekybos svetainę, bet ir lošti atidarė tris naujas „Novela“ parduotuves, nes tikėjo, kad gali pasinaudoti nauja galimybėmis. mažmeninės prekybos plotų.
Tačiau tai pasirodė brangi klaida.
Nors nuomos kainos buvo mažos, dėl darbo jėgos trūkumo išaugo renovacijos kaštai, o kai šios parduotuvės buvo atidarytos 2021 m. viduryje, socialinio atsiribojimo apribojimai apribojo klientų skaičių ir neleido naudoti testerių, o tai labai paveikė jų pardavimą.
Tačiau tai buvo tik nedidelis kliuvinys, nes rinkos sąlygos po pandemijos pagerėjo, o tai leido įmonei augti ir iki šiol turėti septynis prekybos taškus Singapūre.
Prekės ženklo auginimas
Šiuo metu „Henatenn Holdings“ kasmet atnešė daugiau nei 100 mln. Singapūro dolerių pajamų, o nuo 2022 m. verslas pagerėjo dėl papildomo investuotojų finansavimo.

Nuo tada „Novela“ pristatė savo naujausią nišinio kvapo koncepciją „Scented Journals“ dviejose naujausiose prekybos vietose Tampines 1 ir Paya Lebar Quarter (PLQ) šiais metais.
Pasak Eugene’o ir Beno, naujoji koncepcija buvo sukurta siekiant patenkinti klientus, kurie nuo įprastų „madingų ir populiarių“ išbandė aukščiausios klasės dizainerių kvepalus iki kvapų, „atspindinčių jų individualumą“.
Dabar, kai turime septynias fizines parduotuves ir () el. prekybą (svetainę), didelę ir lojalių klientų bazę bei būsimus plėtros planus į Malaiziją ir SEA, lengviau įtraukti prekių ženklus. Tiesą sakant, dėl sėkmės mes Singapūre pristatėme naujus prekių ženklus, o prekės ženklai, norintys plėstis į Singapūrą ir regioną, susisiekė su mumis, kad galėtume tapti jų mažmenininku.
Benas Linas, vienas iš „Novela“ įkūrėjų
Abu įkūrėjai pasidalijo, kad planuoja atidaryti daugiau parduotuvių vietoje, įskaitant pavyzdinę parduotuvę puikioje vietoje.
Horizonte taip pat yra daugiau didelių planų, nes šių metų rugsėjį atidarius Malaizijos el. prekybos svetainę, prekės ženklas stengsis kurti savo produktus ir plėstis į Pietryčių Azijos regioną.
- Sužinokite daugiau apie Novela čia.
- Čia skaitykite daugiau istorijų apie Singapūro startuolius.
Teminio vaizdo kreditas: „Novela“.