UNISOT ir toliau suteikia daugiau vientisumo produktų tiekimo grandinėms, naudodama blokų grandine pagrįstą sekimo sistemą. Neseniai ji atskleidė naują partnerystę su pirmaujančia Kinijos verslo žvalgybos ir tyrimų įmone PSU China, kuri sujungs savo duomenis su UNISOT įrankiais, tokiais kaip „Smart Digital Twins“ ir „Digital Product Passports“.
Nuo pat įkūrimo 2006 m. PSU China tapo patikimu verslo saugumo ir rizikos valdymo pavadinimu. Jis aptarnauja keletą tarptautinių įmonių šiais klausimais ir atlieka operatyvinius tyrimus bei rankinį auditą, kad užtikrintų tikslumą.
UNISOT blokų grandine pagrįsta struktūra leis PSU China automatizuoti ir racionalizuoti savo paslaugas ir sukurti tolesnį pasitikėjimą abiejų įmonių klientais, nes bus lengviau pasiekiami duomenys, su kuriais jie dirba.
„Jie yra puikus partneris, nes turi labai gerą reputaciją ir turi gerą verslo tinklą Kinijoje“, – „CoinGeek“ sakė UNISOT generalinis direktorius Stephanas Nilssonas. „Mes papildome jų rankinį auditą ir saugos darbus techniniais tiekimo grandinės atsekamumo ir skaitmeninių produktų pasų sprendimais.
„PSU China“ komanda turi „tvirtą tinklą Kinijoje ir visapusišką vietos kraštovaizdžio supratimą, leidžiantį jiems pateikti neprilygstamų veiklos įžvalgų ir patikrinamų duomenų“. Jos paslaugos taip pat apima prekės ženklo saugumo ir veiklos tęstinumo apsaugą, taip pat pagalbą tiekimo grandinės įmonėms įvertinti pažeidžiamumą ir kurti sušvelninimo strategijas. Didžiąją jos darbo klientams dalį sudaro naršymas ES teisės aktuose ir audituojamų duomenų rinkimas, kad būtų galima atlikti reikiamą patikrinimą tokiais klausimais kaip etikos darbo standartai ir aplinkosaugos laikymasis.
Jos komandą sudaro teisėsaugos, įmonių saugumo ir rizikos valdymo srities profesionalai.
Kaip apibūdina UNISOT, jos blokų grandinės sistemos kartu su PSU Kinijos žvalgyba užtikrins, kad tarptautinės įmonės išlaikytų skaidrumą ir atskaitomybę kiekviename tiekimo grandinės etape. Tai savo ruožtu didina vartotojų pasitikėjimą ir saugo prekių ženklų reputaciją, tuo pat metu tenkinant naujus Europos atitikties reikalavimus.
Vis daugiau informacijos apie tiekimo grandinę paklausa
Tiek vyriausybės, tiek vartotojiška visuomenė pradeda daugiau reikalauti iš įmonių, gaminančių jų ekonomikoje cirkuliuojančias fizines prekes. Tai prieštarauja ankstesnėms pastangoms, kai patraukli pakuotė, gerai žinomas prekės ženklas ir tinkama kaina buvo pagrindiniai sėkmės būdai. Šiandien labiau informacijos ištroškusi era nori žinoti, kaip ir kur gaminami produktai, kas buvo juos gaminant, ir net šiek tiek informacijos apie tų ingredientų kilmę ir juos gaminusias įmones.
Antrinis, bet ne mažiau svarbus reikalavimas – kad ta informacija būtų naujausia ir patikima. Ant pakuočių dedamos fizinės etiketės išnaudojo savo veiksmingumą. Bėgant metams buvo daug atvejų, kai kilmės etiketės buvo klaidinančios; nauda sveikatai ir aplinkai buvo perdėta arba padaryta visiškai nesąžiningai. Iš dalies dėl atnaujintų taisyklių, bet ir dėl vartotojų kultūros pokyčių, reikia išsamios tiekimo grandinės informacijos, kurią būtų galima patikrinti.
Vienas iš pavyzdžių – naujas Europos Sąjungos skaitmeninio produkto paso (DPP) reglamentų rinkinys. Naujoji sistema, kuri ateinančiais metais palaipsniui diegiama tam tikrose pramonės šakose, reikalauja, kad gamintojai būtų skaidresni apie naudojamas medžiagas / sudedamąsias dalis ir net patį gamybos procesą. Taisyklės apima ne tik kiekvieno produkto kilmę, bet ir visą jo gyvavimo ciklą – ne maisto prekių atveju vartotojai taip pat turi žinoti, kaip atsakingai išmesti gaminį, kai jo nebereikia.
UNISOT jau pradėjo priimti naujus vartotojus savo specialiai sukurtam DPP moduliui. Nors Europos taisyklės gali sukurti biurokratinę naštą gamintojams, turintiems mažiau išteklių, automatizuota sistema, veikianti keičiamo dydžio blokų grandinėje, pašalina didžiąją dalį šios naštos, nes leidžia lengvai registruoti tiekimo grandinės etapus ir iš karto sukurti kilmės įrašus tokiu formatu, kuris tenkintų reguliavimo institucijas.
Galiausiai taisyklės apims visus ES parduodamus produktus, kurių rinka sudaro beveik 450 milijonų žmonių, o BVP sudaro apie 19,4 trilijono JAV dolerių.
Politikos formuotojams tai padeda pasiekti tvarumo tikslus, kuriuos jie įsipareigojo įgyvendinti savo šalyse. Vartotojai užtikrina, kad jų perkami produktai atitinka aukštesnius kokybės standartus. Svarbiausia, kad gamintojai yra labiau atsakingi už savo rinkodaros teiginius apie savo procesus, sumažindami „žaliavimo“, klaidingo ženklinimo ar prastesnės kokybės prekių perdavimo riziką, ženklindami jas kokybiškais prekių ženklais.
Žiūrėkite: gerinkite tiekimo grandinės atsekamumą su UNISOT Stephanu Nilssonu
title=”YouTube” vaizdo įrašų grotuvas” frameborder=”0″ enable=”pagreičio matuoklis; automatinis paleidimas; iškarpinė-rašymas; šifruota medija; giroskopas; paveikslėlis paveikslėlyje; bendrinimas internete” referrerpolicy=”strict-origin-when-cross- origin” allowfullscreen=””>