Storynvalue.com yra naujas „Gate2Chain“ sprendimas, skirtas MVĮ, palengvinantis skaitmeninių produktų pasų kūrimą. Sprendimas palieka nekintamus įrašus BSV blokų grandinėje, užtikrinant, kad kūrėjų pėdsakai būtų amžini, skaidrūs ir tikrinami.

„Storynvalue sujungia fizinius objektus su skaitmeniniu pasauliu. Tiesiog paliesdami telefoną gaminį galėsite pasiekti visą jo istoriją – vaizdo įrašus, nuotraukas, dokumentus ir kt. Tai atveria langą vartotojams, kurie gali atrasti kiekvieno produkto ir jo gamintojo istoriją“, – su CoinGeek pasidalijo „Gate2Chain“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Bartas Olivaresas.

Siekdama iliustruoti Storynvalue magiją, „Gate2Chain“ Madride surengė renginį „Produktai pasakoja savo istoriją“, kuriame šeši klientai pristatė savo produktus naudodami Storynvalue sprendimą.

„Svečiams įėjus į kambarius juos pasitiko šeimininkės, paaiškinusios, kaip prieiti prie kiekvieno objekto, nuskaityti jo QR kodą ir gauti skaitmeninį pasą. Šiame pase buvo visa informacija, kurią norėjo parodyti įmonės savininkas“, – dalijosi BSV asociacijos (BSVA) švietimo direktorė dr. Eva Porras, taip pat vakaro dalyvis.

„Pavyzdžiui, be įmonės istorijos ir objekto aprašymo, svečiai galėjo vizualizuoti bloko identifikavimo numerį bei kitus su sandoriu susijusius duomenis ir blokuoti, kur blokų grandinėje buvo užregistruotas turtas“, – sakė ji.

Istorijos vertė

Eksponuojami gaminiai: papuošalai iš D’Paz, juvelyrinių dirbinių gamyba nuo 1940 m., garsaus menininko Miguelio Caravaca paveikslas, dizainerio Cortana mada, aukščiausios kokybės alyvuogių aliejus iš Sonmo, prabangi rankinė iš vynuogių odos, pagaminta iš Qosmic Brand ir Maitinimas dviejų „Michelin“ žvaigždučių šefas Mario Sandoval iš Coque.

„Mums svarbiausia skaidrumas. Turėdami skaitmeninius pasus, mūsų klientai gali atsekti kiekvieno ingrediento kilmę, glaudžiai susieti su mūsų patiekalų autentiškumu ir kokybe. Tai revoliucinis būdas sustiprinti pasitikėjimą ir praturtinti jų valgymo patirtį“, – dalijosi Sandoval.

„Mano menas yra susijęs su istorijų pasakojimu, o „blockchain“ leidžia man išplėsti šią istoriją. Turėdami skaitmeninius pasus, kolekcininkai ne tik valdo unikalų kūrinį, bet ir pasiekia visą jo istoriją bei autentiškumą. Tai galingas būdas apsaugoti ir susisiekti su mano darbu“, – pridūrė Caravaca.

Menas ir blokų grandinė

„Mūsų įsipareigojimas siekti tvarumo lemia viską, ką darome, o atsekamumas padeda mums papasakoti šią istoriją. Naudodami „Trace“ mūsų klientai tiksliai žino, kaip gaminami mūsų vynuogių odos maišeliai, o tai sustiprina jų pasitikėjimą mūsų prekės ženklu ir vertybėmis“, – sakė „Qosmic“ įkūrėjas.

Renginys buvo sukurtas taip, kad atsekamumas būtų apčiuopiamas ir aktualus, pateikiant realaus pasaulio pavyzdžius, kartu stiprinant emocinį ryšį tarp prekių ženklų ir jų klientų.

„Ilgą laiką norėjau parodyti labai įprastus ir intuityvius „blockchain“ technologijos naudojimo atvejus verslo ir žiniasklaidos bendruomenių draugams ir kolegoms, todėl tai buvo pagrindinė priežastis dalyvauti“, – sakė Porras.

Kartu su Porrasu renginyje dalyvavo daugybė profesionalų – verslininkų, verslo lyderių, technologijų entuziastų, meno salių direktorių ir visų rūšių žiniasklaidos, įskaitant televiziją.

„Rezultatas buvo labai teigiamas; svečiai puikiai atsiliepė apie sprendimą, o dabar turime ir kitų gamintojų, kurie domisi šios technologijos pritaikymu“, – patvirtino Olivaresas.

Paklausta, kaip, jos nuomone, atsekamumas padeda prekių ženklams giliau bendrauti su klientais, Claudia Ojeda iš „Storynvalue“ sakė, kad atsekamumas sumažina atotrūkį tarp prekių ženklų ir jų klientų, užtikrindamas skaidrumą, autentiškumą ir pasakojimą.

„Jis gaminį paverčia pasakojimu, leidžiančiu vartotojams susipažinti su visa, ką jie perka, kelionę – nesvarbu, ar tai būtų tvarus prabangaus drabužio procesas, ar puikaus patiekalo ingredientų kilmė, ar kūrybinė unikalaus kūrinio istorija. meno“, – sakė Ojeda.

„blockchain“ valdomos paslaugos ir produktai

„Prekės ženklams atsekamumas yra priemonė, padedanti sukurti pasitikėjimą ir lojalumą laikais, kai vartotojai yra labiau informuoti ir reikalauja atsakomybės. Integruodami „blockchain“ valdomus skaitmeninius pasus, prekių ženklai gali pasiūlyti turtingesnį, prasmingesnį ryšį su savo klientais ir tuo pat metu apsaugoti savo produktų vientisumą“, – pridūrė ji.

Olivaresas taip pat atkreipė dėmesį, kad atsekamumas yra duoklė kūrėjams: kai jų čia nebebus, jų istorija išliks.

Siekdama priartinti šią pažangiausią technologiją prie žmonių ir visų tipų verslo įmonių, „Olivares“ turi didelių planų 2025 m. ir vėliau. Jis paaiškino, kaip „Storynvalue“ yra sprendimas MVĮ, kuriam nereikia kodo ar integracijos, o „Tracestamp.net“, sukurta bendradarbiaujant su IBM (NASDAQ: IBM), yra atsekamumo sprendimas, pritaikytas didesnėms įmonėms.

„Naudodami šiuos du sprendimus galime padėti visoms įmonėms ar asmenims – nuo ​​tapytojų ir smulkių papuošalų, maisto ar mados gamintojų iki didelių korporacijų. Šia prasme mes ir toliau organizuosime ir dalyvausime daugiau renginių, kad žmonės patys patirtų technologiją ir pamatytų jos vertę“, – patvirtino Olivaresas.

„2025 m. didžiausią dėmesį skirsime vertės demonstravimui ir pristatymui savo klientams. Galų gale, tai yra tai, ko įmonės ieško – suprasti, kaip ši technologija suteiks jiems vertę. Tai yra jų interesas ir mūsų dėmesys. Esame įsitikinę, kad tai teisingas kelias: 100% dėmesys teikiamai vertei, o ne pačiai technologijai“, – pridūrė jis.

Žiūrėti: Skaitmeninė tapatybė skaitmeniniams Filipinams: Štai keletas naudojimo atvejų

title=”YouTube” vaizdo įrašų grotuvas” frameborder=”0″ enable=”pagreičio matuoklis; automatinis paleidimas; iškarpinė-rašymas; šifruota medija; giroskopas; paveikslėlis paveikslėlyje; bendrinimas internete” referrerpolicy=”strict-origin-when-cross- origin” allowfullscreen=””>



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -