Nors daugelis ratuotų robotų gali įveikti nelygų reljefą, jų kūnas neišlieka lygus, todėl jie netinkami daugeliui užduočių. Štai čia KATR yra naudingas, nes naudoja ištraukiamas kojeles, kad išlaikytų tolygų krovinių denį.
Jos pavadinimas yra Kubota All-Terrain Robot akronimas, KATR sukūrė Japonijos Kubota Tractor Corporation. Automobilio prototipas neseniai buvo apdovanotas CES inovacijų apdovanojimu ir buvo sukurtas naudoti tokiose srityse kaip žemės ūkis ir statyba.
Kai ant lygios, lygios žemės, KATR rieda keturiais vidiniais ratais. Tačiau eidamas nuožulniu ar nelygiu reljefu, jis pakyla ant keturių kitas atokiausi ratai.
Kiekvienas iš tų ratų yra hidrauliškai valdomos kojos gale, kuri savarankiškai išsitraukia arba atsitraukia, kad roboto krovinių denis būtų horizontalus. Kojos tai daro automatiškai dėl patentuoto algoritmo, kuris realiuoju laiku stebi ir reaguoja į jutiklio duomenis.
Be to, kiekvienas ratas yra varomas atskiru elektros varikliu, o tai padidina roboto gebėjimą važiuoti bekelėje.
Sakė, roboto pagrindinis maitinimo šaltinis gali būti akumuliatorius arba benzininis vidaus degimo variklis, priklausomai nuo naudojimo ir geografinės padėties. Pavyzdžiui, jei KATR naudojamas nuotoliniu būdu, kuris yra neprijungtas prie elektros tinklo, dujos gali būti geresnis būdas.
Boto keliamoji galia yra 284 svarai (129 kg) ir gali būti aprūpinti įvairiais įrankiais ir jutikliais, leidžiančiais naudoti, pavyzdžiui, transportuoti medžiagas; lauko duomenų rinkimas; aikštelės priežiūra, apžiūra ir (arba) priežiūra; sandariklių, dažų ar kitų medžiagų naudojimas sunkiai prieinamose vietose; ir žemės ūkio darbus, tokius kaip ravėjimas, genėjimas ir derliaus nuėmimas.
„Kubota“ teigia, kad kitais metais planuoja pradėti nuomoti KATR Japonijos rinkoje, o paslaugos kaina sieks 1 980 jenų (apie 13 USD) per valandą. Šiuo metu bendrovė vertina galimybę žengti į Šiaurės Amerikos rinką.
Šaltinis: Kubota Tractor Corporation