Vos 35 metų Nivedita Venkateish, Aire įkūrėja ir generalinė direktorė, turėjo „idealią gyvenimo aprašymą“. Ji turi MBA studijas Kolumbijos verslo mokykloje, bakalauro laipsnį Singapūro vadybos universitete (SMU) ir daugiau nei dešimtmetį dirbo keliose vartotojų prekių ženklų ir technologijų tarptautinėse įmonėse, įskaitant Diageo ir Kraft Heinz.

Nivedita, taip pat žinoma kaip Niv, galiausiai prisijungė prie Metos prieš kelis mėnesius 2022 m. pabaigoje buvo atleista iš darbo per technologijų žiemą. Tada ji ėmė tikėti, kad 2023 m. paleisti „Aire“, suaugusiems skirtų sauskelnių ar pampersų kūrimas ir pardavimas.

Tačiau pereiti nuo darbo Metoje iki nuosavo verslo kūrimo atrodė didelis šuolis. Kas lėmė tokį pasikeitimą?

Močiutės patirtis paskatino ją pradėti Aire

Šiuo metu matėme nemažai istorijų, kai atleidus iš darbo žmogus pakeičia karjeros kelią, tačiau Niv tai prasidėjo nuo artimų santykių su močiute iš tėvo pusės.

Niv su savo senele iš tėvo pusės Anasuya, 93 m. / Vaizdo kreditas: Aire

Iš arti matydama savo močiutės amžių, ji pastebėjo, kaip ji kenčia nuo suaugusiųjų šlapimo nelaikymo – būklės, kuri reiškia nevalingą šlapimo nutekėjimą.

Šlapimo nelaikymą sunku valdyti tiek pacientui, tiek jo pirminiams slaugytojams. Niv atveju jos močiutė atsisakė nešioti šlapimo nelaikymo priemones ilgiausiai, apibūdindama juos kaip „vaikiškus, gėdingus ir nepatogius“.

93 metų Anasuya sauskelnės ir pampersai dažnai susikaupia ir jaučiasi šiurkštūs ant odos, o tai yra košmaras, atsižvelgiant į karštą ir drėgną Singapūro orą.

Tačiau tik tada, kai jos močiutė kelis mėnesius prikaustė lovą po siaubingo kritimo, kai jai buvo diagnozuota COVID-19, ji turėjo dėvėti suaugusiems skirtus batus.

Norėdama padėti močiutei ir kitiems panašiems į ją, Niv pradėjo Airę.

Mano ankstesnė patirtis su vartotojų prekių ženklais, tokiais kaip „Diageo“ ir „KraftHeinz“, parodė, kiek daug galvojau apie produktų ir prekių ženklų kūrimą, tačiau tiek daug dėmesio skiriama tūkstantmečio ir Z kartos klientams – kodėl gi mums neinvestavus tokios pat meilės ir dėmesio prekės ženklai vyresnio amžiaus žmonėms?

Iki 2030 m. 1 iš 4 Singapūro bus vyresni nei 65 metų amžiaus, o vyresnio amžiaus žmonės neturi savo nuomonės – jie turi daugiau savo asmenybės nei vyresni nei tam tikro amžiaus – mėgsta, nemėgsta ir dar daugiau, ir jie nusipelno geresnio.

Nivedita Venkateish, 35 m., Aire įkūrėja ir generalinė direktorė

Vykdyti verslą vienam buvo „varginantis ir vienišas“

Prieš pradėdamas Aire, Niv praleido mėnesius bendraudamas su žmonėmis, kenčiančiais nuo šlapimo nelaikymo, ir jų globėjais, kad geriau suprastų jų skausmo taškus ir atsižvelgtų į juos įmonės tyrimų ir plėtros etape.

Tačiau pirmosios Airės dienos Nivui nebuvo tokios sklandžios. Ji paaiškino, kad dėl jos sprendimo ją suabejojo ​​bendraamžiai ir investuotojai, ir pripažino suaugusiųjų šlapimo nelaikymo stigmą.

Kadangi iš pradžių ji verslui vadovavo savarankiškai, Nivui tai buvo „varginanti ir vieniša patirtis“. Tačiau klientai padėjo jai įveikti nepasitikėjimą savimi, o jų reikšmingi atsiliepimai leido verslui tobulėti.

„Laiko praleidimas su vyresnio amžiaus žmonėmis man buvo būdas atgaivinti save – jų smalsumas, gerumas ir keistumas mane tikrai suteikia energijos“, – linksmai šmaikštavo ji.

Niv investavo šešiaženklę sumą, kurią ji išskyrė iš savo santaupų iš ankstesnių darbo vietų ir išeitinės kompensacijos, gautos iš „Meta“, kad „Aire“ pradėtų veikti pagal SMU verslo inovacijų generatorių (BIG).

Norint pradėti plataus vartojimo supakuotų prekių (CPG) verslą, reikalingas didelis kapitalas ir, nepaisant rizikos, „Niv“ nusprendė išleisti „Aire“ visiškai pakrauta.

„Manau, kad prieš pritraukdama išorinius investuotojus turėjau įrodyti, kad mūsų produktų rinka yra tinkama sau“, – paaiškino ji ir pridūrė, kad lėšų rinkimas gali užtrukti daug laiko ir kad ji nori sutelkti dėmesį į bendravimą su klientais ir operacijų tiek, kiek galėjo pati.

Suaugusiųjų šlapimo nelaikymo destigmatizavimas

Turėdama ribotą kapitalą, „Aire“ pristatė savo produktus savo svetainėje ir internetinėse prekyvietėse kaip „koncepcijos įrodymą“, o tai pasirodė esąs teisingas žingsnis, nes verslas įsitvirtino internete ir leido dirbti su paprastomis ir ne pelno organizacijomis.

aire grassroots renginiai
Vaizdo kreditas: Aire

„Tikslas yra ne tik parduoti mūsų produktus, bet ir iš tikrųjų sugriauti kliūtis, kai reikia kalbėti apie šlapimo nelaikymą ir suprasti būdus, nesvarbu, ar tai būtų mankšta, ar dieta, kad iš tikrųjų galėtumėte tai geriau valdyti“, – paaiškino Nivas.

Ji pridūrė, kad šlapimo nelaikymas yra nepakankamai užregistruota būklė, kuri daro didelę įtaką žmogaus gyvenimo kokybei ir gali atskirti šeimas, ir nuo to laiko ji išsikėlė savo misiją „pramušti šias kliūtis“ per šiuos įvykius.

Aire taip pat pakėlė 500 000 Singapūro dolerių pradiniam finansavimui kovą, leisdama įmonei iš vienos moters pasirodymo išsivystyti į liesą komandą ir įvesti prekės ženklą į mūrinę erdvę.

Anot Niv, šiuo metu bendrovė Singapūre pardavė šimtus tūkstančių savo gaminių, o šiuo metu ji parduodama prekybos centruose ir sveikatos priežiūros parduotuvėse, įskaitant pasirinktas „Fairprice“ prekybos vietas ir neseniai – „National Healthcare“ grupės el. vaistinėje.

Daugiakanalio požiūrio taikymas turi privalumų, tačiau tai nėra be iššūkių. Įmonės gali greitai pritaikyti savo verslo strategijas, nagrinėdamos klientų atsiliepimus ir kasdienes pardavimo ataskaitas, tačiau tų pačių duomenų negalima gauti iš mažmeninės prekybos parduotuvių.

teisinga kaina
„Aire“ komanda „Fairprice“ parduotuvėje / Vaizdo kreditas: Aire

Todėl Niv ir jos komanda sąmoningai stengėsi apsilankyti parduotuvėse du ar tris kartus per savaitę, o tai leidžia surinkti klientų atsiliepimus ir išlaikyti prekės ženklo matomumą. Nors gali atrodyti, kad Aire netrukus pasieks savo piką, Niv kompanija tik braižo paviršių.

Žvelgdama į ateitį, „Niv“ planuoja plėsti savo veiklą Singapūre ir stengiasi išleisti naujus suaugusiųjų šlapimo nelaikymo produktus. Be prekybos centrų, bendrovė debiutavo Watsons ir stebės kitas vietines nepriklausomas vaistines ir sveikatos priežiūros parduotuves.

  • Sužinokite daugiau apie Airę čia.
  • Daugiau mūsų parašytų istorijų apie Singapūro startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Aire





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -