(Parašyta bendradarbiaujant su Koppiku, tačiau redakcijos komanda visiškai kontroliavo turinį.)

Jei esate kofeino entuziastas, tikriausiai girdėjote apie „Koppiku“ arba bent jau matėte pastelinės žalios spalvos kioskus aplink Klango slėnį.

Oro srauto įkvėpto dizaino startuolis išgarsėjo kaip kokybiškų gaiviųjų gėrimų, keliaujančių kelyje, vieta. Ir kaip rodo pavadinimas, pagrindinis „Koppiku“ pasiūlymas yra kavos gėrimai.

Tačiau visai neseniai klientai grįždavo paragauti kitokio gėrimo – „Matcha Latte“. Per 14 „Koppiku“ veiklos mėnesių jis greitai išaugo ir tapo vienu iš prekinio ženklo bestselerių.

Siekdami įveikti paklausos bangą, kurią jie nustatė, jie ką tik išleido riboto laiko „matcha“ seriją su specialiai pagamintais gėrimais.

Kokybiški gėrimai prieinami ir už prieinamą kainą

Vaizdo kreditas: Vulcan Post

Švenčiant pirmąją „Koppiku“ specialių gėrimų seriją, buvome pakviesti į intymų „Matcha Dreams Picnic“ pirmajame geležinkelio stoties kioske „Raja Chulan Monorail“.

Tai yra kelios minutės pėsčiomis nuo biurų visame rajone ir atrodo patogi vieta gauti kofeino dozę. Tikrai, pamačiau padorią ryto minią, eilę išgerti gėrimų.

Iš to mačiau, kaip „Koppiku“ bando pasiekti savo misiją – būti prieinamu visuomenei tiek vietos, tiek išlaidų atžvilgiu.

Matote, prekės ženklo akcentas yra tai, kad visi jo gėrimai kainuoja nuo 5,00 iki 10,90 RM. „Manau, kad tai mus išskiria“, – atvirai pasidalijo Dr Rajiv Bhanot, „Koppiku“ generalinis direktorius ir įkūrėjas.

Dr Rajiv Bhanot, „Koppiku“ generalinis direktorius ir įkūrėjas, pasidalijęs daugiau apie prekės ženklo istoriją ir viziją / Vaizdo kreditas: „Vulcan Post“

„Speciali baristos traukta kava visada buvo prabanga. aš ingat masa zaman kecil Užaugęs Subang mieste, eidavau pro visus šiuos geriausius kavos prekės ženklus ir sakydavau: „Oho, tai siekiau, bet negaliu sau to leisti“.“ Tai yra didelis veiksnys, įkvėpęs komandą įkurti „Koppiku“.

Netrukus po to, kai išpopuliarėjo matcha latte, prekės ženklas nusprendė tapti gėrimų inovacijų kompanija. „Norime pradėti pristatyti naujus gėrimus, atsižvelgdami į tai, ką mėgsta mūsų vartotojai ir klientai.

Taip atsirado ši ribotos trukmės matcha serija su trimis naujais gėrimais – Mango Coconut Matcha Latte, Dirty Matcha ir Ginger Calamansi Matcha.

Iš to ir susideda matcha svajonės

Gėrimai tikrai skamba kūrybiškai, bet kaip jie skonis?

Aš esu didelis kalmanų gerbėjas (limau kasturi malajų kalba) ir taip pat dievina matchą, tačiau jų derinimas atrodė kaip ruožas. Į mišinį pridėjus imbiero, jis skamba kaip keisčiausias iš trijų. Tai neturėtų veikti, nes derinate rūgštų, kartaus ir prieskonių skonį.

Kai kurie svečiai taip pat turėjo pasigaminti gėrimų, vadovaujami Koppiku baristos Ariff / Vaizdo kreditas: Vulcan Post

Vis dėlto tai buvo pats gaivinantis ir įdomiausias gėrimas, bent jau mano nuomone. Tonizuojantis vanduo suteikė jam spyrį, kuris daro „Koppiku“ imbiero calamansi „Matcha“. (9,90 RM įprastai, 11,90 RM dideliems) geras gėrimas, kai pavargote nuo latte.

smaližiams tikriausiai patiktų „Koppiku’s Mango Coconut Matcha Latte“. (9,90 RM įprastai, 11,90 RM dideli). Arba, kaip aš mėgstu tai vadinti, mangų lipnus ryžių pudingas puodelyje, nes būtent tokio skonio.

Vietoj įprasto pieno šiai lattei naudojamas kokosų pienas, kad suteiktų tropinį skonį. Šis derinys su mango vaisių mišiniu ir švelniai karčiais matcha milteliais subalansuoja kokosų pieno kremiškumą.

Vaizdo kreditas: Vulcan Post

Tie, kurie vis dar nori savo kavos, turėtų pabandyti „Koppiku“ nešvari „Matcha Latte“. (8,50 RM įprastai, 10,50 RM dideli). Prisipažinsiu, kad nesu didžiausia kavos mėgėja, bet galiu pripažinti, kad skoniai puikiai derėjo, o dvigubas espreso kavos puodelis padėjo išlaikyti produktyvumą visą dieną.

Paskutinis serijos gėrimas yra geriausiai parduodamas „Koppiku“ „Matcha Latte“, kurio kaina yra 7,50 RM už įprastą ir 9,50 RM už didelius puodelius.

Vaizdo kreditas: Koppiku

Kokybiški gėrimai visiems malaiziečiams, visur

Tik šiek tiek daugiau nei vienerių metų „Koppiku“ nuolat plečia savo veiklą Malaizijoje ir šiuo metu turi daugiau nei 40 prekybos vietų, o jų augimas dar nebaigtas.

„Jei eisime pagal srautą ten, kur esame, metus užbaigsime su 53 Koppiku vietomis“, – teigė dr. Rajiv. Jis džiaugsmingai pasidalijo, kad jie pagaliau plečiasi už Klango slėnio ribų ir šį lapkritį Pahange atsidarys trys nauji prekybos centrai.

Vaizdo kreditas: Koppiku

Dr Rajiv paaiškino, kad tikslas yra išvežti Koppiką į visą šalį. Be traukinių stočių, klientai prekės ženklą taip pat gali rasti prekybos centruose, kai kuriose BHP degalinėse ir net keliuose universitetuose.

„Speciali kava turi būti prieinama. Tak kisah jei esate organizacijos generalinis direktorius, universiteto studentas, žmogus, ryte einantis į biurą, (arba) namų šeimininkė, ką tik atlikusi darbus. Mes norime būti įperkami ir prieinami visiems“, – aiškino jis.

„Koppiku“ riboto laiko „matcha“ serija šiuo metu pasiekiama nuo dabar iki 2024 m. lapkričio 24 d., todėl rekomenduojame paimti puodelį, kol jos neišnyks.

  • Sužinokite daugiau apie Kopiku čia.
  • Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.

Panašaus vaizdo kreditas: Koppiku / Vulcan Post





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -