Yra žinoma vaflių vieta, apie kurią nuolat girdžiu, vadinama „Fluffed Cafe“.
„Fluffed“, kurios pirmoji parduotuvė yra Taman Paramount mieste, yra desertų kavinė, gerai žinoma dėl savo vaflių ir ledų bei įvairių kitų pasiūlymų.
Visai neseniai jie taip pat išpopuliarėjo dėl savo naujojo bingsu prekės ženklo „Flurrē“.
Kai kuriems gali atrodyti, kad „Fluffed“ galėjo lengvai pasiekti sėkmės. Tačiau kalbėdamas su įkūrėjais Charlesu ir Joe greitai sužinojau, kad Fluffed kelionė nebuvo tokia rožinė, kaip atrodo.
Žengdamas tikėjimo šuolį
Istorija prasideda maždaug prieš dešimtmetį, jei ne daugiau.
Iki „Fluffed“ Joe ir Charlesas visą darbo dieną dirbo kepėjai namuose. Joe, turinčiam interjero dizaino išsilavinimą, gana gerai sekėsi pardavinėdamas pritaikytus tortus tokiems renginiams kaip vestuvės ir gimtadieniai.
Tuo tarpu Charlesas norėjo baigti kepimo kursus po SPM, bet norėdamas nuraminti tėvus, jis ėmėsi maisto mokslo ir mitybos. Baigęs studijas, jis dirbo dietologu – darbas truko tris mėnesius.
„Man atsitiko kažkas dramatiško“, – apie savo pagrindą pasidalijo Charlesas. „Per gimtadienį viršininkas mane išsiuntė dirbti į Džohoro vaistinę. Tai turėjo būti mano laisva diena.
Košmaras tuo nesibaigia. Per tris valandas važiuojant iki Džohoro smarkiai lijo, ir, deja, Charlesas pateko į automobilio avariją.
„Aš atsitrenkiau į pertvarą ir mano automobilis buvo tarsi visiškas praradimas. Bet per stebuklą man buvo viskas gerai“, – prisiminė jis.
Ši artima mirties patirtis jam parodė, kad gyvenime jam reikia siekti to, ką jis tikrai mylėjo. Po kelionės jis įteikė atsistatydinimo laišką ir nusipirko orkaitę.
Skirtingai nei Džo, Charlesui buvo sunku parduoti savo pyragus. Daugiausia dėmesio skirdamas pardavimui kavinėms, jis pirmiausia kūrė pyragus su vaisių įdarais, kurie tuo metu nebuvo tokie populiarūs.
Taigi jis nusprendė, kodėl neįkūrus savo kavinės, kurioje galėtų parduoti savo pyragus?
Tam tikru kelionės momentu Joe ir Charlesas susitiko, o abipusis susidomėjimas paskatino juos dirbti kartu. Džo norėjo pasididinti – tai, ką jis suprato, būtų sudėtinga padaryti vienam. 2015-aisiais jiedu kartu atidarė „Fluffed“.
Auga kartu su komanda ir dėl jos
Norėdamas pasiūlyti daugiau galimybių Fluffed, Charlesas dalyvavo baristų kursuose ir išmoko pats pasigaminti ledus. O jei jis moka gaminti ledus, kodėl gi ne ir vaflius?
„Nuostabu, kad žmonės mėgsta mūsų vaflius“, – svarstė jis. „Tai tapo mūsų žinomu dalyku“.
Augimas buvo lėtas, bet stabilus. Jie sakė, kad nepasitikėjo jokiais triukais, niekada nemokėjo už rinkodarą ir iš tikrųjų nepasiekė virusiškumo pirmosiomis dienomis.
Be to, tada Taman Paramount buvo daug tylesnė. Ten buvo tik viena ar dvi užkandinės, o likusios visos – ūkinių prekių parduotuvės ir panašiai. Jiems prireikė maždaug vienerių metų, kol jie įgijo tinkamą trauką.
Tačiau iš ten Fluffed ir toliau sekėsi gerai ir net išgyveno per pandemiją. Tačiau atrodo, kad tik dabar „Fluffed“ iš tikrųjų susidomėjo plėstis, praėjusiais metais atidarę antrąją parduotuvę „Sunway Mentari“.
Ilgo laukimo priežastis buvo tai, kad jie neturėjo darbuotojų. Jiedu taip pat buvo labai įsitraukę į kasdienes operacijas, todėl buvo sunku sutelkti dėmesį į bendrą vaizdą.
Viskas pasikeitė, kai jie sutiko savo mentorių. Mentoriui vadovaujant Charlesas ir Joe galėjo paleisti, deleguoti ir galiausiai plėstis.
Kitas pagrindinis motyvas plėstis, atskleidė duetas, yra jų komanda.
„Esame labai laimingi, kad turime daug vietinių darbuotojų, kurie su mumis dirbo daugelį metų, todėl manome, kad turime plėstis, kad galėtume pasiūlyti jiems geresnes pozicijas, didesnį atlyginimą ir ateitį mūsų įmonėje“, – dalijosi Charlesas. .
Kyla kaip verslininkai
Kilus iš kepėjų, verslumas yra kažkas, kas duetui gali būti sudėtinga. Charlesas mano, kad būtent meilė maistui ir gėrimams suteikia jiems energijos mesti iššūkį kaip verslo lyderiams.
„Jei jums tai tikrai patinka, turite energijos tvarkyti visus kitus dalykus, kurie jums neįdomūs“, – sakė jis.
Apmąstydamas pastarąjį dešimtmetį, kai jie vadovauja „Fluffed“, Charlesas didžiuojasi galėdamas pasidalinti, kad jie gana daug užaugo – nuo „tik berniukų, kuriems patinka kepti“ iki pilnaverčių verslininkų.
Jis prisiminė, kad iš pradžių darbuotojai kartais žiūrėdavo į juos iš aukšto, nes jie buvo panašaus amžiaus. Tačiau dabar, po 10 metų šioje pramonėje, jie užsitarnavo pagarbą.
Patardamas pradedantiems maisto ir gėrimų verslininkams, Charlesas sakė, kad svarbu žinoti savo kryptį. Kadangi šiomis dienomis rinkoje yra tiek daug kavinių, labai svarbu rasti savo USP, kad klientai galėtų jus prisiminti.
„Tu turi būti žmogus, kuris žino viską“, – pridūrė jis. „Mes mokame gaminti kavą, ledus, pyragus. Jūs turite būti visko dalimi. „Tik jei galite tai padaryti, turėtumėte apsvarstyti galimybę atidaryti kavinę“.
Be to, jūsų negali vesti pinigai. Jis tiki, kad kai motyvas yra pelnas, iškilus problemoms, priimsite beviltiškus ir neteisingus sprendimus.
Joe jis mano, kad slaptoji Fluffed stiprybė slypi parduodant tai, ką mėgsta valgyti.
„Jei užsiimate verslu tik todėl, kad tai yra tendencija, net nežinote, ar jūsų produktas geras, ar ne“, – sakė jis. „Bet jei jums iš tikrųjų patinka tai, ką parduodate, tai yra jūsų stiprybė.
Nesiplečia žaibiškai
Jei neatsiliekate nuo maisto tendencijų KL, galbūt neseniai aptikote virusinį vaizdo įrašą apie „lašišos don bingsu“. Nesijaudinkite, tai nėra tikras sašimis – tai iš tikrųjų želė.
Taip buvo sukurta Charleso ir Joe naujoji bingsu kavinė „Flurrē by Fluffed“.
Kelionių metu jiedu gavo galimybę išbandyti daugybę skirtingų desertų, iš kurių kai kurie įkvėpė. Nuskusti ledą, jie taip pat anksčiau sukūrė daug įvairių idėjų.
„Dabar su „Fluffed“ esame gana stabilūs, todėl norėjome pamatyti, ar galime padaryti kitus dalykus“, – sakė Charlesas. „Norime nustebinti gerbėjus ir parodyti, kad galime sukurti kažką tokio gero kaip „Fluffed“.
Studijuodami nuskustų ledų rinką, jie pajuto, kad yra galimybė pasiūlyti kažką unikalaus. Dauguma „Flurrē“ priedų ir pagrindo gaminami patys, nuo nulio.
Lašišos donas, be abejo, yra unikalus pasiūlymas, kuris patraukė daugelio dėmesį. Tačiau jiedu atskleidė, kad lašišos donas nebuvo tai, ką jie rekomendavo ar pabrėžė savo meniu.
„Manėme, kad tai labiau smagus skonis, gudrus skonis“, – prisipažino Charlesas. „Nesitikėjome, kad žmonėms tai taip patiks. Tai neatitinka mano lūkesčių, bet esu labai laimingas.
Kurti ateitį
Abiejų prekių ženklų sulaukę teigiamų atsiliepimų, Charlesas ir Joe tikrai domisi augimu. Tiesą sakant, atrodo, kad kita jų šaka yra arčiau, nei mes manome.
Tačiau jie nenori skubėti ir atsisakyti savo kokybės ar pagrindinių vertybių. Jie nori atkreipti dėmesį į smulkmenas, tokias kaip darbo jėgos išdėstymas ir inventorius.
Devynerius metus valdę savo „Taman Paramount“ parduotuvę, jie iš tikrųjų stebėjo, kaip auga jų nuolatinių lankytojų vaikai.
„Mes tapome jų vaikystės prisiminimų dalimi“, – sakė Charlesas.
Tą asmeninį prisilietimą jie tikisi išsaugoti, net kai ateinančiais metais augs ir geriau.
- Sužinokite daugiau apie „Fluffed Cafe“ čia.
- Kitus straipsnius apie maisto ir gėrimų verslą skaitykite čia.
Teminio vaizdo kreditas: „Fluffed Cafe“.