Danielis Tay’us yra daugiau nei tiesiog gurmanas – jis yra pramonės veteranas, Singapūre sukūręs gerai žinomų maisto ir gėrimų prekių ženklų, tokių kaip dabar nebeegzistuojantis Bakerzin ir Old Seng Choong.

Jis taip pat yra „Cat & The Fiddle“, kuri pradėjo veikti kaip el. prekybos platforma 2014 m., įkūrėjas ir nuo tada išaugo ir atidarė savo parduotuves mieste ir už jos ribų.

Praėjo dešimtmetis nuo prekės ženklo pristatymo, ir tai privertė mus susimąstyti – ko reikia, kad maisto ir gėrimų verslas išliktų aktualus nuolat besikeičiančioje pramonės prigimtyje? Štai ką Danielius turi pasakyti.

Sukurti tvirtą pagrindą savo sūrio pyragų verslui

Ankstesniame interviu su „Vulcan Post“ Danielis pasidalijo, kad „Cat & The Fiddle“ kaip internetinio maisto ir gėrimų prekės ženklo pristatymas jam ir jo komandai suteikė galimybę ištirti verslą, kuris veikia tik internete.

„Daugelis žmonių perka fotelius, todėl mums buvo prasminga prisijungti prie interneto ir kol kas rezultatai yra labai geri. Jis pridūrė, kad internetinis mažmenininkas taip pat suteikė galimybę lanksčiai pasirinkti patogiausią užsakymų gavimo būdą.

„Cat & The Fiddle“ pirmasis žingsnis buvo sukurti „fantastinį“ sūrio pyrago receptą, kurį Danielis ir jo komanda ištobulino kartu su savo kriogeninio užšaldymo technologija.

Vaizdo kreditas: Cat & the Fiddle

Šis metodas naudoja skystą azotą, kad greitai užšaldytų sūrio pyragus, išsaugo jų drėgmę ir šviežumą bei užkerta kelią bakterijų dauginimuisi ir nykimui. Tai leidžia jiems turėti ilgesnį galiojimo laiką, net ir esant temperatūros svyravimams, kurie neišvengiamai atsiranda pristatymo metu.

Antrasis prekės ženklo žingsnis yra sukurti „protingų sūrio pyragų skonį“, įskaitant azijietiškus ir vietinius skonius, tokius kaip Mao Shan Wang durianas ir Milo dinozauras.

„Cat & the Fiddle“ šiuo metu iš viso parduoda 19 sūrio pyragų skonių, taip pat du derinius iš „Fickle Feline“ asortimento – 10 skirtingų sūrio pyragų skonių, pateikiamų kaip vienas.

Paklaustas, kiek pyragų įmonė pagamina kasdien, Danielis konkretaus skaičiaus neatskleidė. Tačiau jis pasidalijo, kad įvairūs veiksniai, tokie kaip sezoniškumas, mažmeninės prekybos akcijos ir ypatingos progos, turi įtakos prekės ženklo sūrio pyragų paklausai.

Plečiasi į mūrinį ir skiedinį

Nepaisant to, Cat & the Fiddle tapo atpažįstamu prekės ženklu Singapūro maisto ir gėrimų aplinkoje, 2018 m. atidaręs savo pirmąjį fizinį prekybos centrą Clarke Quay Central. (Pastaba skaitytojui: nuo to laiko ši parduotuvė buvo uždaryta.)

„Cat & the Fiddle“ kavinė
„Cat & the Fiddle“ kavinė Woods aikštėje / Vaizdo kreditas: „Cat & the Fiddle“.

Šiuo metu įmonė turi septynias prekybos vietas, įskaitant kavinę, esančią Woods aikštėje, kur, be sūrio pyragų, parduoda desertus, tokius kaip eklerai, pyragaičiai ir macarons.

Daugelis ateina į parduotuvę, kad nusipirktų sūrio pyragaičių ir pasiima mūsų viliojančių eklerų, pyragų ir macaronų pasirinkimą savo šeimos nariams ir draugams, kuriems tai patinka. Galų gale, įvairovė pagerina bet kokią šventę, užtikrindama, kad kiekvienas ras kuo mėgautis. Ši įvairovė leidžia svečiams pasirinkti skanėstus, kurie puikiai atitinka jų skonį ir progą.

Daniel Tay, Cat & The Fiddle, Old Seng Choong ir Foodgnostic įkūrėjas ir grupės pirmininkas

Danielis pasidalijo, kad nepaisant to, kad jam teko susidoroti su veiklos sąnaudomis, nuomos ir darbo jėgos iššūkiais, jis buvo įsitikinęs, kad įmonė ir toliau turės „pažangiausią pranašumą“ ir išliks konkurencinga mažmeninėje prekyboje su savo lojalių klientų baze ir naujų produktų pasiūla.

„Cat & the Fiddle“ taiko daugiakanalio metodą, o užsakymai internetu sudaro apie 55 % visų įmonės pajamų. Mažmeninės prekybos vietose parduodama apie 30 proc., o likusi dalis gaunama iš kitų kanalų.

„Nors internetinė prekyba skatina didžiąją mūsų verslo dalį, fizinės prekybos vietos ir kiti kanalai atlieka lemiamą vaidmenį plečiant mūsų pasiekiamumą ir kuriant prekės ženklo buvimą skirtinguose klientų segmentuose“, – pridūrė Danielis.

Jis pasidalijo, kad jų fizinės prekybos vietos pritraukia klientus, kurie mieliau nori apžiūrėti sūrio pyragus, ir yra dar vienas atsiėmimo punktas, kuriame klientai galėtų atsiimti savo užsakymus.

Didėja savo buvimas už Singapūro ribų

Praėjo 10 metų nuo tada, kai pirmą kartą pasirodė Cat & the Fiddle. Iki šiol bendrovė pranešė, kad Singapūre pardavė daugiau nei 1,5 milijono sūrio pyragų ir turi daugiau nei 139 000 sekėjų, kurie bendrauja su prekės ženklu.

katės ir smuiko sūrio pyragaičiai
Vaizdo kreditas: Cat & the Fiddle

Bendrovė taip pat išplėtė savo veiklą Malaizijoje, Indonezijoje ir Vietname bei planuoja įstoti į Jungtinius Arabų Emyratus (JAE). Verta paminėti, kad Malaizijos prekybos centrai laikinai nustojo veikti, nepaisant džiuginančio atsakymo, kurį jie gavo atidarius.

Danielis paaiškino, kad tai buvo „išmintingas sprendimas“ prekės ženklui „atsitraukti ir įvertinti“, ko reikia norint toliau augti. „Šiuo metu vertiname rinką ir tobuliname savo strategijas, siekdami greitai atnaujinti veiklą“, – pridūrė jis.

Jis žino, kad verslininkai, plečiantis tarptautiniu mastu, turi atlikti namų darbus ir ištirti potencialias rinkas. „Cat & the Fiddle“ halal sertifikuoti sūrio pyragai leido patekti į Indoneziją ir JAE, kur halal sertifikatai yra gyvybiškai svarbūs.

Tačiau įmonei reikėjo rasti saldumynų tašką, kad išlaikytų sūrio pyragų kokybę, nes jie buvo vežami į atitinkamas šalis, todėl komandai reikėjo kruopštaus planavimo.

Danielis taip pat pabrėžė, kad svarbu turėti lanksčią kainodaros strategiją, kuri leistų įmonei išlikti konkurencinga ir pelninga esant valiutų kursų svyravimams, kurie turi įtakos jo sūrio pyragų mažmeninėms kainoms.

Siekdama paminėti savo 10-metį, „Cat & the Fiddle“ pristatė narystės visą gyvenimą programą – lojalumo premijų programą, kuri suteikia nariams išskirtinių privilegijų ir gimtadienio privilegijų.

„Tai yra duoklė „Cat & the Fiddle“ gerbėjams ir toliau teikti jiems geriausius pasiūlymus ir, žinoma, geriausius sūrio pyragus“, – pridūrė Danielis.

Bendrovė taip pat stengiasi Singapūre pristatyti „Gen 2“ kavinių koncepciją, kurioje kartu su sūrio pyragais bus siūlomas karštas maistas, kad būtų galima visapusiškai pavalgyti, ir ji bus dalijama „tinkamu laiku“.

  • Sužinokite daugiau apie Cat & The Fiddle čia.
  • Daugiau istorijų apie Singapūro startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Cat & The Fiddle





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -