„Per pieniškas! Negaliu pakankamai paragauti arbatos skonio.
Dažnai girdžiu šį jausmą iš savo šeimos ir draugų, kai gauname savo kas savaitę Bubble Tea fix, ir aš nuoširdžiai sutinku.
Dabar galite nesutikti su manimi, bet kaip žmogus, kuris renkasi arbatą, o ne kavą, kartais jaučiausi nusivylęs, kai arbatos aromatą ir skonį nustelbė per daug pieno ir cukraus.
Taigi kada Prie Tea Singapore pakvietė „Vulcan Post“ komandai degustacijai, buvau skeptiškas ir pagalvojau: „Tai tik dar vienas Taivano prekės ženklas, bandantis laimę Singapūro sočiųjų burbulų arbatos pramonėje“.
Taigi, kartu su mano kolega rašytoja nusprendėme nueiti į pavyzdinį „At Tea“ išparduotuvį Somersete, kad pamatytume, ar tai „tik dar vienas burbulinės arbatos prekės ženklas“, o berniuk, ar mums patiktų.
Burbulinės arbatos prekės ženklas, siekiantis sukurti daugiau darbo vietų
Tiems, kurie nėra susipažinę su prekės ženklu, „At Tea“ 2020 m. įkūrė Taivano muzikantas Jam Hsiao. Prekės ženklas žymi jo pirmąjį žygį į maisto ir gėrimų pramonę.
8Days straipsnyje Jam pasidalijo, kad sukūrė prekės ženklą ne siekdamas grynųjų pinigų griebimo, o siekdamas sukurti daugiau darbo galimybių tiems, kuriems jų reikia.
Jis paaiškino, kad šeimos nariai ir draugai prašė padėti įsidarbinti, tačiau jis buvo pasiryžęs atskirti darbą ir asmeninį gyvenimą. Galiausiai Jam įkūrė „At Tea“, siekdamas padėti savo socialiniams sluoksniams, ir netrukus atvėrė franšizės galimybes užsienyje, įskaitant Singapūre.
Dylanas Mokas, dabar „Tea Singapore“ generalinis direktorius, pasiūlymą vertino kaip išsigelbėjimą. COVID-19 pandemijos metu jam sunkiai sekėsi išlaikyti savo verslą mieste – valstybėje, kuri apėmė jūros gėrybių importą ir eksportą, kruizinių laivų atnaujinimą ir renginių bilietų pardavimą.
Tuo metu jam liko du pasirinkimai: atleisti visus savo darbuotojus arba rasti kitą būdą verslui išlaikyti. Dylanas nusprendė pasirinkti pastarąjį, nors neturėjo arba visai neturėjo patirties valdant burbulinės arbatos prekės ženklą.
Tada jis įdarbino Aleste Lim, kuri turėjo ilgametę maisto ir gėrimų prekių ženklų valdymo patirtį prieš tapdama „At Tea Singapore“ generaline direktore.
„Mūsų komandą sudaro maisto ir gėrimų bei ne maisto ir gėrimų profesionalai ir asmenys, kurie susidūrė su darbo praradimu pandemijos metu, o tai sukūrė bendrą ryžto ir įsipareigojimo siekti sėkmės jausmą“, – išskirtiniame interviu sakė Aleste. „Tai susiveda į labai paprastą faktą, kad kiekvienas turi išgyventi.
Jis pridūrė, kad dėl skirtingos komandos patirties, prireikė laiko suformuoti darnią komandą, todėl jie išsiuntė juos į Taivaną treniruotis, kad atitiktų nustatytus standartus. Tačiau, kai mokymo išlaidos siekia daugiau nei 10 000 Singapūro dolerių, galite susimąstyti, ar būtina padengti papildomas išlaidas.
Dylanas pasidalijo, kad darbuotojų tobulinimas yra prekės ženklo verslo filosofijos ramstis ir kad arbatos baristai turėtų būti vertinami taip pat, kaip ir kavos baristai, kurie dažnai mokosi ir gauna sertifikatus, kad sustiprintų savo įgūdžius.
Nenuostabu, kad „At Tea Singapore“ susilaukė daug dėmesio dėl sąsajos su „Jam“. Klientai eilėje stovėjo net pusantros valandos, norėdami išgerti pirmąjį gurkšnį naujų gėrimų, o galiausiai visoje saloje buvo atidarytos penkios prekybos vietos.
Nors klientai buvo patenkinti arbatos kokybe ir gėrimų pasiūla, Aleste pasidalijo, kad kadangi Singapūras yra daugelio užsienio burbulinės arbatos prekių ženklų populiari vieta pradėti naujas franšizes, jiems reikėjo rasti būdą išsiskirti beveik prisotintoje rinkoje.
Tai galiausiai paskatino įmonei atlikti 15 mėnesių prekės ženklo keitimo pratimus, kurie apėmė išsamų jos baristų mokymą. Šių metų liepą bendrovė vėl atidarė keturias prekybos vietas po to, kai laikinai uždarė parduotuvių atnaujinimo darbus.
18 gėrimų vėliau, o aš vis dar nuo to nesergu
Prisimeni, kai sakiau, kad dažnai pasigendu „arbatos“ skonio burbulinėse arbatose? Ne tik patenkinau arbatos troškimą, bet ir išbandžiau daugybę naujų derinių, kurie privertė mano skonio receptorius dainuoti.
Vietoj arbatos miltelių prekės ženklas didžiuojasi naudodamas autentiškus arbatos lapelius iš Taivano, o kiekvienas gėrimas tiekiamas su arbatos maišeliu separatoriuje, kad išlaikytų žemišką arbatos skonį.
Tačiau neužtenka įdėti arbatos maišelio – prekės ženklas taip pat sukūrė naują karšto ir šalto užplikymo metodą, kai gėrimas daugiausia yra šaltai užplikyta arbata, o separatoriuje yra arbatos maišelis, o užpilama karšta arbata.
„Vienas iš pagrindinių žudikų, turinčių didelę įtaką gėrimo kokybei, yra ledas“, – sakė Dylanas. „Prieš atliekant pakeitimus buvo sunku kontroliuoti gėrimų kokybę dėl skirtingo ledo lydymosi greičio (lydymosi greitis) kinta su arbata.
Prieš šį degustaciją nebuvau didžiausia pieniškų arbatų gerbėja, nes jos buvo nepaprastai sodrios ir beveik salyklo poskoniu. Tačiau pastebėjau, kad „At Tea“ gėrimai buvo lygesni ir lengvesni ant liežuvio, ir man tai patiko šiek tiek geriau nei originalūs arbatos gaminiai.
Tačiau, mano nuostabai, mano mėgstamiausi buvo „At Tea“ avižų pieno arbatos pasiūlymai. Prekės ženklas bendradarbiavo su vietiniu avižų pieno prekės ženklu „Oatbedient“, kad pasiūlytų avižų pieno variantus ir kartu sukurtų augalinės kilmės kremo putas: „The Oaty Fluff“. Pagalvokite apie tai kaip apie macchiato putas, bet storesnes ir šiek tiek saldesnes.
Nors mažytėje stiklinėje jis atrodė bauginančiai, pūkas neaplenkė Pu’er arbata. Atvirkščiai, jis subalansavo kartaus ir žemiškas gėrimo natas, suteikdamas reikiamą saldumo kiekį.
Išbandėme 18 „At Tea“ gėrimų rūšių, kurių kiekvieno skonį paaiškinti prireiks amžinai. Štai keletas kitų gėrimų, kurie tapo mūsų mėgstamiausiais iš grupės:
- Chrysanthemum Osmanthus Avižų pieno arbata: apačioje buvo chrizantemų žiedlapių gabalėlių, o avižų pienas buvo pakankamai subtilus, kad neapsunkintų gėrimo.
- Kepta cukranendrių Genmaicha Juodojo pieno arbata: Genmaicha skonis buvo riešutinis, o kaip pieno arbata buvo glotni ir neliečianti prie liežuvio.
- Pasiflorų žalioji arbata su Oolong želė: Pasifloros vaisiai yra šio gėrimo priekyje ir centre, o į kiekvieną gurkšnį retkarčiais įslysta vaisiaus minkštimo gabaliukai ir sėklos. Oolong želė suteikė malonų prisilietimą, minkštą, bet ne minkštą.
- Pink Meteor 945: išskirtinis Singapūro franšizės gėrimas, pagamintas iš gvajavos tyrės ir perilinės slyvos, papildytas rubino granatų želė. Saldžiarūgštis skonis buvo gaivus ir priminė senąją mokyklą „Kiam Sng Tee“ skanėstų.
Tapti labiau „įtraukiančiu“ gėrimų prekės ženklu
Burbulinė arbata dažnai apibūdinama kaip „nuodėminga“ ir „nesveika“, ir tai nepadeda, jei pasirenkame augalinės kilmės ar sveikesnį variantą, imamas papildomas mokestis.
Nors „At Tea Singapore“ jau padengė dalį avižų pieno ir augalinių gėrimų pasiūlos išlaidų, Dylanas nori padaryti daugiau, kad jo klientai jaustųsi „mažiau kalti“ vartodami burbulinę arbatą.
„Tai nereiškia, kad norime priversti kitus vartoti tik augalinį maistą ir gėrimus“, – paaiškino Aleste. „Daugiau svarbu rasti neutralią pagrindą, kurį žmonės gali priimti, tačiau žino, kad tai yra palanki mūsų piniginei ir sveikatai.
Paklausta, ar „At Tea Singapore“ yra sudariusi partnerystės susitarimą su „Oatbedient“, Aleste pasidalijo, kad abi bendrovės šių metų spalį kartu rengia „augalų mėnesio kampaniją“ ir baigia siūlyti gėrimų asortimentą.
Nors prekės ženklas planuoja plėstis ir pasiekia potencialias vietas, kur galėtų įkurti parduotuvę, jis pasidalijo, kad įmonė daugiausia dėmesio skiria prekės ženklo žinomumo didinimui mieste ir valstybėje, o plėtros planuose laikosi kruopštesnio požiūrio.
„Tikimės, kad per ateinančius kelerius metus galėsime išplėsti iki 12–15 prekybos vietų“, – pridūrė Aleste. Šiuo metu įmonė taip pat siekia sukurti naują franšizę, kuri galėtų plėstis į Malaiziją ir Indoneziją.
Dylanas taip pat pasidalijo, kad prekės ženklas eksperimentuoja su naujais gėrimų receptais ir tiria bendradarbiavimo galimybes su kitomis kompanijomis, gamindamas ypatingus šventinius gėrimus artėjančių Kalėdų ir kinų Naujųjų metų šventėms. „Taip pat tikiuosi pagaminti („At Tea“) halal“, – pridūrė jis.
Leiskitės į pradinę kelionę su MAS reguliuojamu ANEXT Banku – vienu pirmųjų Singapūro skaitmeninių bankų, skirtų MVĮ.
- Sužinokite daugiau apie „At Tea Singapore“ čia.
- Daugiau istorijų apie Singapūro startuolius skaitykite čia.
Teminiai vaizdo kreditai: Vulcan Post