„Vulcan Post“ neseniai sužinojo, kad Malaizijos drabužių ir kelionių prekės ženklas „Thousand Miles“ uždaromas.

„Rašome norėdami pasidalinti su jumis saldžiomis naujienomis“, – rašoma „Tūkstančio mylių“ el. laišku klientams. „Po penkerių nuostabių metų tarnavimo Malaizijos bendruomenei priėmėme sunkų sprendimą visam laikui uždaryti savo parduotuvę.

„Mūsų „Tūkstantis mylių“ misija visada buvo pagerinti jūsų kelionių ir kasdienes patirtis padedant sutelkti dėmesį į tai, kas tikrai svarbu: tyrinėjimas. Deja, nepaisant visų mūsų pastangų įveikti įvairius iššūkius, turėjome priimti sunkų sprendimą uždaryti tūkstantį mylių.

Vaizdo kreditas: tūkstantis mylių

Be el. laiško ir skelbimo jų svetainėje, prekės ženklo socialinės žiniasklaidos platformose nebuvo paskelbta jokių pranešimų. Prekės ženklas taip pat nenurodė jokių konkrečių jų uždarymo priežasčių.

Galutinai atsisveikindami „Tūkstantis mylių“ rengia išpardavimą su nuolaidomis iki 70%. Tačiau rašymo metu daugelis produktų ir dydžių jau yra išparduoti.

„Tikimės, kad visada pirmenybę teiksite pabėgimams ir turėsite drabužius, paruoštus bet kokiems nuotykiams“, – rašoma „Tūkstančio mylių“ el. laiške.

Taip pat užsidaro seseriniai prekių ženklai „Bottom Labs“ ir „Eubi“.

Šių prekių ženklų pagrindinė įmonė yra ne kas kita, o „RPG Commerce“, kurianti tiesioginės vartotojui (DTC) el. prekybos ženklus.

Paskutinį kartą startuolis savo B serijos finansavimui skyrė 29 mln. JAV dolerių 2022 m.

Žvelgdami į kitus „RPG Commerce“ prekės ženklus, pastebėjome, kad „Bottom Labs“ ir „Eubi“ – kiti du jos drabužių prekės ženklai – taip pat užsidaro. Tiesą sakant, atrodo, kad „Eubi“ jau užsidarė 2024 m. birželio mėn., teigiama jos svetainėje.

Vaizdo kreditas: Eubi / Bottoms Lab

Galbūt šių prekių ženklų uždarymas gali būti ženklas, kad RPG Commerce vyksta tam tikra restruktūrizacija. Verslas gali nuspręsti sutelkti dėmesį į savo (atrodo, populiaresnius) prekių ženklus „Montigo“ ir „Cosmic Cookware“.

„Visada sakau komandai: bijokite, kai pasieksite viršūnę“, – verslo konferencijoje sakė generalinis direktorius Melvinas Chee.

Jis patikslino, kad išlikti priekyje reiškia išlaikyti naujovišką ir šviežią mąstymą ir kad turi būti kultūra, leidžianti komandai tyrinėti ir daryti dalykus, kurie yra „beprotiški“ ar net „kvailūs“.

Galbūt šie uždarymai yra tų vertybių atspindys. Bet kuriuo atveju mes stebėsime RPG Commerce ir kitus prekės ženklus jos portfelyje, kad pamatytume, kas toliau laukia vietinės įmonės.

Teminio vaizdo kreditas: tūkstantis mylių





Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *