Jei esate kažkas, kuris dažnai lankosi naktiniuose turguose ir turguose, tikėtina, kad jūs susidūrėte su Broti.
Kioskas yra žinomas dėl to, kad piešia ilgas eiles, kai žmonės (taip pat ir aš) susinervina dėl jų didžiulių vienos litrų porcijų Tailando pieno arbatos.
Už įmonės yra 33 metų Syed Uzair Alqadri, kuris dabar išplėtė prekės ženklą į nuolatinę fizinę vietą Busoros gatvėje.
Jis neturėjo „F&B“ patirties
2015 m. Pradėtas „Broti“ iš pradžių pardavė „Ciabatta“ sumuštinius su Tailando pieno arbata kaip šalutinį gėrimą „Ramadan Bazaars“. Tačiau dėl didžiulio atsakymo į jų pieno arbatą netrukus tai buvo pagrindinis verslo taškas.
„Klientai daugiau nei mano tailandietiško pieno arbatos grįžo daugiau nei mano sumuštiniai, todėl nusprendėme sutelkti dėmesį į tik gėrimus kitais metais“.
Tuo metu Syedas teigė, kad Singapūre nebuvo jokių verslų, prekiaujančių tailandietiško pieno arbata, ir, neturėdama jokios konkurencijos, tai taip pat prisidėjo prie didelės verslo pasiūlymų paklausos.

Tačiau Syedo kelionė nebuvo be iššūkių. Neturėdamas jokių „oficialių F&B mokymų“, jis padarė keletą klaidų ankstyvosiomis verslo dienomis, įskaitant mastelio kūrimą be tinkamų sistemų.
Augant aš kovojau su partijos nuoseklumu. Kai kurie gėrimai skonis šiek tiek skyrėsi nuo partijos iki partijos, ir netrukus supratau, kaip svarbu standartizuoti receptus ir sukurti skaidrų SOP.
Syed Uzair Alqadri, „Broti“ įkūrėjas
Taip pat buvo atvejų, kai verslas per anksti išparduotas-kiti laikai buvo per daug paruošti ir turėjo švaistymą. „Reikėjo laiko išsiaiškinti tinkamą pusiausvyrą“, – pridūrė jis.
Po kelerių metų verslo valdymo Syedas galiausiai išmoko patobulinti savo procesus ir dalyvavo daugybėje prekybos renginių ir naktinių rinkų, įskaitant „Artbox“ ir „Celebfest“.
Geresnis ilgalaikis sprendimas
Per daugelį metų, kai bėgo „Broti“, Syed’as pasitenkino savo verslu kaip iššokančiojo kiosko. Turėdamas mažesnes pridėtines išlaidas ir „pastovų klientų srautą“ įvairiose „Broti“ vietose, atrodė, kad idealus verslo modelis, palyginti su fizinės vietos atidarymu.
„(Jei mes įsteigsime nuolatinę parduotuvę), tai bus iššūkis susigrąžinti pradines pridėtines išlaidas, ir mes būsime įstrigę vienoje vietoje“, – paaiškino jis ankstesniame interviu naudodami Naujasis popierius.

Tačiau kai „Covid-19“ smogė, naktinės rinkos buvo vienos sunkiausiai nukentėjusių sektorių. Kaip įvykiai – pagrindinis „Broti“ pajamų šaltinis – išdžiūvo, Syed ir jo komanda pripažino, kad reikia stabilesnio būdo palaikyti savo verslą.
Iš pradžių keletą mėnesių išsinuomojome centrinę virtuvę, kad operacijos vyktų. Bet kai tapo aišku, kad įvykiai netrukus nebegrįš, supratome, kad plytų ir skiedinio parduotuvė yra geresnis ilgalaikis sprendimas.
Syed Uzair Alqadri, „Broti“ įkūrėjas
Taigi „Broti“ atidarė savo pirmąją plytų ir skiedinio parduotuvę 2020 m. Bagdado gatvėje 21.
Po ketverių metų, 2024 m., Syed nusprendė perkelti verslą pasibaigus jų nuomos sutarčiai dėl didelių nuomos išlaidų. Dabar jis vadovauja „Broti“ kartu su kavos diena-kavos įmonė, kurią pradėjo jo uošvis ir buvęs darbuotojas Ilihalhakim Nasli bin Achnas (Hakim), 29.
Kartu egzistuoja vienoje erdvėje

Pirmą kartą „Hakim“ pradėjo dirbti „Broti“ dar 2015 m., O po septynerių metų kaip „Broti“ operacijų vadovas, jis nusprendė išsišakoti ir pradėti „prekės ženklą, kurį jis galėtų vadinti savo“ kartu su savo žmona Finna Tan Mei, 30.
Kaip ir „Broti“, „Ofday“ kava taip pat prasidėjo kaip iššokantis kioskas, siūlantis gyvas kavos stotis renginiuose ir naktiniuose turguose, tokiuose kaip „Kampong Glam Ramadan Bazaar“.
Tačiau „galimybės visada nebuvo nuoseklios“ su įvykiais pagrįstu verslo modeliu, todėl Hakimas kreipėsi į Syedą su iššokančiojo iššokančiojo idėjos buvusioje „Broti“ vietoje idėjoje.
Tai, kas iš pradžių buvo suplanuota kaip vieno mėnesio pop-up, galiausiai virto bendro lygio parduotuve 34 Busoros gatvėje-naujuose „Broti“ namuose.

Tačiau kartu egzistuojantys vienoje erdvėje yra savų iššūkių rinkinys, įskaitant logistiką, prekės ženklo kūrimą, erdvės valdymą ir meniu koordinavimą.
„Turėjome nustatyti darbo eigas, kurios leido abiem komandoms sklandžiai funkcionuoti, nesikišant į vienas kito kojų pirštus“, – dalijosi Syed. Abu prekės ženklai turėjo „kruopščiai subalansuoti inventorių ir saugyklą“. Tai procesas, kurį jie sureguliavo laikui bėgant, kad operacijos veiktų sklandžiai.
Kartais klientai taip pat suklysdavo abu prekės ženklus kaip vienas verslas. Norėdami to išvengti, Syedas ir Hakimas turėjo nukreipti savo pastangas, kad užtikrintų aiškų prekės ženklą ir pranešimus, išlaikydami savo savitą tapatybę.
Nepaisant operacijų sutapimo, vienas teigiamas aspektas yra tas, kad abi komandos gali pasikliauti viena kita palaikydamos, ypač piko valandomis. Anot Hakimo, jie taip pat sugeba išlaikyti išlaidas, palyginti su autonominės kavinės atidarymu.
Kas jiems toliau?

Paklausta apie jų pardavimų ir pajamų duomenis, abi įmonės pasirinko likti griežtai susijusios su savo finansiniu augimu. Tačiau Hakimas pasidalijo, kad „Odday Coffee“ pastebėjo „stabilų augimą“ kasdienėje pardavimuose.
Dėl šio augimo abu prekės ženklai ateityje ruošiasi išplėsti savo veiklą.
„Broti“, „Syed“ yra orientuotas į dabartinių maisto koncepcijų tobulinimą ir įvairesnių pasiūlymų pristatymą-jo ilgalaikė vizija yra sukurti daugia koncepcijos prekės ženklą, kuris apimtų ne tik gėrimus, bet ir suteikia platesnę maisto ir gėrimų patirtį.
Tuo tarpu „Hakim“ tikslai, skirti ne dieną kavai, yra rafinavimo operacijų tobulinimas, meniu išplėtimas sezoniniais daiktais ir prekės ženklo buvimo stiprinimas.
Jis taip pat yra atviras galimybę ateityje plėstis į naujas vietas ar net pristatyti produktus buteliuose.
Esmė tikslas yra ir toliau patiekti puikią kavą ir auginti mūsų bendruomenę.
Ilihalhakim Nasli bin Achnas, „Ofday Coffee“ įkūrėjas
- Sužinokite daugiau apie „Broti“ čia ir „Ofday Coffee“ čia.
- Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Singapūro startuolius čia.
Teminis vaizdo kreditas: „Broti“/ „Offday Coffee“