Nuo pat įkūrimo 2019 m. Pabaigoje „Zus Coffee“ tapo kuokšteliu Malaizijoje.

Prisimenu, kai tais metais vaikščiojau po pirmąjį jų išparduotuvę „Binjai 8“, ir nustebau, kai pradėjau juos praktiškai matyti visur, kur ėjau po „Covid“ užrakto.

Remiantis jų svetaine, bendrovė šiuo metu gali pasigirti 610 parduotuvių visoje šalyje.

Ir dabar jie turi dar vieną „Taman Paramount“ pagal savo naują etiketę „Zus Signature“.

Daugiausia dėmesio skiriant prabangai, tai bus nukrypimas nuo įprasto patogumo ir įperkamumo pagrįsto modelio.

„Kur būtinybė atitinka prabangą“

Vaizdo kreditas: „Zus Coffee“

Naujoji „Zus Signature“ parduotuvė bus bendrovės patekimas į specialios kavos rinką.

Išskirtinės prekybos vietose pagal šį prekės ženklą bus viena kilmė espresos (valstybinės įmonės) iš Brazilijos ir Etiopijos. Jie bus paruošti naudojant „Victoria Arduino Eagle One“, kuris pastebėjo naudojimą pasaulio „Latte Art“ konkurse.

Kiti meniu akcentai yra „Zeriously Matcha Latte“ ir „Yuzu Thunder“ – du nauji daiktai, sukurti kartu su parduotuvės atidarymu.

Nedaryti palyginimų, tačiau atrodo, kad „Zus Signature“ galėjo būti įkvėptas „Starbucks Reserve“ koncepcijos, nors ir su savo pačių sukimosi daiktais.

Vaizdo kreditas: „Zus Coffee“

„„ Zus Coffee “manome, kad puiki kava yra būtinybė, o ne prabanga“, – pasidalino kavos ir Zuristos Terrence Ho vadovu.

„Dabar„ Zus “parašas yra tas, kuriame būtinybė atitinka prabangą – erdvę, kurioje kavos žinovai gali patirti aukščiausio lygio meistriškumo lygį – nuo geriausių pupelių iki novatoriškų skonių, kurie stumia specialios kavos kultūros ribas“.

Vaizdo kreditas: „Zus Coffee“

Ilgamam „Zus“ klientams taip pat bus malonu žinoti, kad tokie daiktai kaip generalinis direktorius „Latte“, „Ispanijos latte“ ir „Gula Melaka Latte“ taip pat bus siūlomi „Zus Signature“ parduotuvėse.

Kitą „Zus“ parašo parduotuvę galima rasti „Oasis“, „Sunway“ piramidėje.

Pristatymai ir abiejų pardavimo vietų užsakymų paėmimas gali būti pagamintas per „Zus Coffee“ programą.

Buvau ant kojų

„Zus Coffee“ sukūrimo priežastis buvo užpildyti spragą rinkoje už „geros kokybės kavą už prieinamą kainą“.

Tai buvo Coo Venon Tian žodžiai per „The Tech“ Azijos konferencijoje 2024 m.

Bet tai sakė, kad jis taip pat pabrėžė, kaip labai svarbu verslui prisitaikyti kintant rinkos sąlygoms.

Vaizdo kreditas: „Zus Coffee“

Tai parodyta juose prisitaikant prie kylančių kavos pupelių ir kakavos išlaidų.

„Zus“ parašas gali būti šios strategijos dalis, skirta atitikti gerbėjų lūkesčius.

  • Sužinokite daugiau apie „Zus Coffee“ čia.
  • Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie F&B verslą čia.

Teminis vaizdo kreditas: „Zus Coffee“





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -