Ar jūs kada nors už ką nors iš anksto sumokėjote, tik jei įmonė staiga nuvykti ir nustoti atsakyti į jūsų žinutes?
Tai gali atrodyti šiek tiek konkrečiai, tačiau Singapūro vartotojų asociacija (CASE) 2024 m. Išankstinio mokėjimo nuostolius – 1 930 000 USD – daugiau nei keturis kartus daugiau (476 000 USD), apie kurią pranešta 2023 m.
Tai buvo iš viso iš 14 236 skundų, gautų iki 2024 m., Tai yra 2% daugiau nei 13 991 skundų, gautų 2023 m.
Anot atvejo, nuostolius daugiausia lėmė staigus verslo uždarymas, o įmonės nereaguoja po to, kai vartotojai sumokėjo.
Dėl tokio staigaus padidėjimo dabar labiau nei bet kada anksčiau buvo tikėtina, kad ši situacija taip pat galėjo paveikti.
Didelių kompanijų uždarymas lėmė „Spike“ skaičių
Pramonės įmonės, kuriose 2024 m. Buvo pateikiamos penki geriausi skundai, buvo automobiliai, elektros ir elektronika, grožio, renovacijos rangovai ir pramogos.
Maždaug trečdalis išankstinio mokėjimo nuostolių buvo priskirti renovacijos sektoriui, kur renovacijos rangovai renovacijos proceso metu staiga tapo neįtariami.
Nors renovacijos rangovų pramonės skundų skaičius techniškai sumažėjo, sektorius sudarė maždaug 728 000 USD išankstinio mokėjimo nuostolius – didžiausią išankstinio mokėjimo nuostolių skaičių 2024 m.
Tai paliko kai kuriuos vartotojus su neišsamiais namais, kurie tada turėjo skubėti susirasti kitą rangovą, kad baigtų savo renovacijos darbus.
Tuo tarpu pramogų sektorius skundžiasi 281% smaigalys, daugiausia dėl to, kad 2024 m. Vasario mėn. Singapūro „Sky Sky Lantern“ festivalyje buvo daug skundų dėl bilietų skalės.
F&B skundai padidėjo 24%, daugiausia dėl to, kad buvo panaikintos „Sakura Buffet Pte Ltd“ licencijos dėl maisto saugos problemų.
Kalbant apie telekomunikacijų sektorių, skundai padidėjo 34%, vartotojams skundžiant prastą ryšį, atidėtą plačiajuosčio ryšio paslaugų įrengimą ir didelius mokesčius už vartotojų sąskaitas.
Laimei, buvo išspręsta maždaug 80% atvejų, tokiu atveju vartotojai leido vartotojams derėtis su verslu. Tai yra 4% pagerėjimas nuo 2023 m. Ir yra didžiausia bylos skiriamoji geba per pastaruosius penkerius metus.
Nuotakos pramonėje buvo maždaug 284 000 USD išankstinio mokėjimo nuostolių, daugiausia dėl staigaus „Love Nest“ uždarymo ir su juo susijusių subjektų 2024 m. Balandžio mėn.
Skundai „Motorcar“ pramonėje stabiliai sulaukė 1 306 skundų, tačiau išliko kaip pramonė, kuri 2024 m. Sumatė daugiausiai skundų. 35% buvo susiję su dalijimuisi automobiliais ir automobilių nuomos mokesčiu.
Vykdytojai pastebėjo maždaug 134 000 USD išankstinio mokėjimo nuostolius, iš dalies dėl to, kad dideli pristatymai buvo nepriskiriami ar prarandami prekių metu judant.
„Vulcan Post“ pranešė apie vieną judančią bendrovę „Moovaz“, dėl kurios kai kurie klientai keturiems mėnesiams paliko savo prekes.
Daugiau elektroninės prekybos skundų
2024 m. Byla gavo 4641 elektroninės prekybos skundus, tai yra 25%, palyginti su 3 711 skundų 2023 m.
Tai yra didžiausias elektroninės prekybos skundų skaičius nuo tada, kai byla pirmą kartą pradėjo sekti elektroninės prekybos skundus 2020 m.
13% jų buvo iš pramogų pramonės, o 9% – „F&B“ pramonės.
Ryškioje pusėje „Case“ bendradarbiavo su dviem didžiausiomis elektroninės prekybos platformomis Singapūre, „Shopee“ ir „Lazada“, kad būtų sukurta veiksminga ginčų sprendimo sistema.
Geriau sekasi Singapūro vartotojams
Iš 962 skundų, gautų prieš renovacijos rangovus, maždaug 97% buvo prieš akredituotus rangovus ne „Casetrust“.
Visi skundai, susiję su akredituotais rangovais, buvo sėkmingai išspręsti, pabrėžiant „Casetrust“ akreditacijos sukeltų apsaugos priemonių svarbą.

Iš esmės vartotojams patariama sudominti „Casetrust“ akredituotas įmones, kai pirkinys susijęs su dideliais išankstiniais mokėjimais, nes šios įmonės perka draudimą, kad apsaugotų savo interesus.
Remiantis pranešimu spaudai, „Case“ bus pranešta apie „Casetrust“ patobulinimus, kad vartotojams būtų pasiūlyta daugiau pasirinkimų ir didesnio patikinimo.
„Case“ prezidentas Melvinas Yongas teigė: „Praėjo daug metų, kai mūsų vartotojų apsaugos įstatymai buvo paskutinį kartą peržiūrėti. 2024 m. Statistika rodo, kad reikia daugiau nuveikti siekiant geriau apsaugoti vartotojus, apsipirkinėjančius internetu, taip pat reikia daugiau apsaugos priemonių sektoriams, kurie renka didelius išankstinius mokėjimus. “
„Byla sudomins vyriausybę dėl poreikio atnaujinti mūsų įstatymus, bendradarbiauti su mūsų suinteresuotosiomis šalimis, siekiant pagerinti vartotojų švietimą ir imtis priemonių spręsti konkrečiai pramonės problemas.“
Tikimės, kad su šiomis atnaujintomis pastangomis Singapūro vartotojai bus geriau informuoti ir apsaugoti išankstiniais mokėjimais.
- Sužinokite daugiau apie Singapūro vartotojų asociaciją čia.
- REad Kiti straipsniai, kuriuos parašėme apie Singapūrą čia.
Teminis vaizdo kreditas: „Vu Long Tran“ per „Google“