„Wouter Duyck“ verslumas buvo būdas paversti savo gyvenimą nuotykiu.

„Po trejų metų korporacijos pajutau norą išeiti savarankiškai ir pradėti tai, kuo galėčiau iš tikrųjų didžiuotis, tai, kas atitiko mano vertybes ir privers mane kiekvieną rytą pabusti, kupini energijos“, – sakė jis „Vulcan“. Skelbimas.

Kilęs iš Belgijos, „Wouter“ dirbo vadovybės konsultacijų įmonėje „Bain & Co“.

Už darbo ribų belgai visada buvo suinteresuoti reklamuoti sveiką gyvenimo būdą, kai jo pomėgiai buvo ultragarsai, atviro vandens maratono plaukimas ir viskas, kas susiję su ištverme.

Tačiau jis pastebėjo, kad vietiniuose prekybos centruose tikrai trūksta sveikų galimybių, ypač kai reikia užkandžiauti.

„Kai radome supermaisto, apie kurį dar niekada nebuvau girdėjęs, vandens lelijos sėklos, kurios pasirodo kaip pūsti kukurūzai ir auga tik Himalajų papėdėje, auginamos ir auginamos viena skurdžiausių Indijos bendruomenių, aš žinojau, kad turime ką nors verta ištirti“. Jis pasidalino.

Gimė tas Zenko superfoods.

Įsišaknijęs senovės tradicijose

Komandos tyrimų ir plėtros procesas yra susijęs su senovės tradicijomis.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

„Mes pradedame nuo to, kas buvo naudojama ir išbandyta tūkstančius metų, tada galvojame apie tai, kaip galime jį įtraukti į šių dienų maisto įpročius“, – aiškino Wouteris.

Produktas, kuriuo jis labiausiai didžiuojasi, taip pat buvo sunkiausias sukurti, pažymėjo Wouteris.

Jis sakė: „Mūsų senovės grūdų granolos plėtra prasidėjo 2023 m. Sausio mėn visas senovinių grūdų ir riešutų bei sėklų mišinys. “

Komanda pasinaudotų draugų pagalba, norėdama ne kartą ir vėl išbandyti produktą.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

„Pamiršta tiek daug supermaisto produktų, kuriuos galima paversti skaniais ir sveikais produktais, jums tiesiog reikia šiek tiek vaizduotės, kad pradėtumėte“, – sakė Wouter.

Vienas ingredientas yra sorgas, kurį komanda atrado per savo keliones per Indiją. Apie ingredientą kalbėjo vietiniai gyventojai, kurie sorgą išpūtė į mažus popkornus ir mėgaujasi jais su prieskoniais.

Matydamas potencialą, „Zenko“ paleido jį kaip užkandį, tačiau vietoj prieskonių naudojo šokoladą ir medų.

Tik vėliau sužinojome, kad Sorghum iš tikrųjų buvo vadinamas ateities grūdais ir kad tai yra „Millet“ šeimos dalis, kuriai sulaukė daug dėmesio ir palaikymo, net iš Jungtinių Tautų “, – dalijosi Wouteris.

Prisitaikymas pakeliui

Tačiau „Sorghum“ produktas prekybos centruose nebuvo gerai parduodamas. Parduodama kaip „senovės grūdų klasteriai“, jis buvo laikomas užkandžiu šalia tokių prekės ženklų kaip „Lays“ ir „Doritos“.

„„ Fairprice Fine “, vienas iš mūsų patikimų mažmeninės prekybos partnerių, po vienerių metų ištraukė jį iš lentynų ir mes galvojome nutraukti produktą“, – prisiminė Wouteris.

Bet jo komanda liepė pergalvoti tą sprendimą. Galų gale, produktas internete buvo parduodamas tikrai gerai.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

Suradęs neprisijungusio ir internetinių pardavimų neatitikimą, „Wouter“ pradėjo tirti.

„Paaiškėjo, kad mūsų internetiniai pirkėjai nepirko produktų kaip užkandis, jie panaudojo jį kaip javus ar kaip antpilą ant savo jogurto“, – sakė jis.

Patys išbandę produktą, jie suprato, kiek geriau jis paragavo su jogurtu ir pienu. Taip prasidėjo jų granolos produktas. Jie taip pat planuoja netrukus išleisti javų versiją.

Skonis yra raktas

Išgirdę terminą „Superfoods“, galbūt būsite linkę manyti, kad jie skonis blogas ar bent jau neįdomus. Tačiau „Wouter“ nori parodyti, kad supermaistai iš tikrųjų gali būti nuostabūs.

Tai ypač svarbu, nes daugelis niekada negirdėjo apie „Zenko“ ingredientus, tokius kaip vandens lelijos, sorgo, perlų soros ir pirštų soros. Iš esmės prekės ženklas dažnai rengia renginius, kuriuose žmonės gali paragauti produktų.

„Bendrovėje turime posakį:„ Kai jie bando, jie perka “, – sakė jis. „Mes labai pasitikime savo produktų skoniu“.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

Skonis, įsitikinęs, kad Wouter yra svarbiausia. „Kiekvienas gali gaminti produktą su minimaliais ir natūraliais ingredientais, tačiau kad jie būtų gerai skoningi, yra visai kitas dalykas. Mes tikrai turime pasikliauti natūralaus pagrindinio ingrediento skoniu. “

Panašiai jis mano, kad pagrindinis ingredientas turi būti tas, kuris turi visą naudą sveikatai, nes netiki priedais, kurie pagerina produkto sveikatos profilį.

„Dauguma šiandien produktų yra pagaminti iš daugybės dirbtinių ingredientų, nesu tikras, koks tų dirbtinių ingredientų poveikis mūsų kūnui ilgainiui turės ir nesu tikras, ar net tie prekės ženklai žino“, – jis pabrėžė jis. .

Nors šiais laikais yra daugiau sveikų užkandžių, Wouteris mano, kad dauguma užkandžių rinkoje vis dar nesveiki. Jis atkreipė dėmesį, kad daugelis yra panašūs, tik su skirtingomis pakuotėmis ir prekės ženklu. Jis teigia, kad daugelis prekės ženklų gali naudoti sutarčių gamintoją, kuris parduoda tą patį produktą daugeliui prekės ženklų.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

Tačiau „Zenko“ komanda turi visiškai matomumą per visą tiekimo grandinę, patys įsigyjant žaliavų ir gamindama jas savo gamykloje.

„Mūsų užkandžiai švenčia istoriją, žmones ir padėkite produktus. Šviedami žmones su mūsų produktų istorija, mes stengiamės juos susieti su šaltiniu “, – sakė jis.

„Mes vadiname šį sąmoningą užkandį, kur jums rūpi ne tik momentinis pasitenkinimas, bet ir apsvarstysime visas pasekmes savo kūnui ir produkto tradicijoms“.

Remia ūkininkus ir mūsų pasaulį

Šiuo metu visos vandens lelijos sėklos naudoja „Zenko“ vis dar yra rankiniu būdu. Vis dėlto, komanda tikisi padėti vietos gyventojams gamindama mažas modulines iššokančias mašinas, kurios leis jiems sukurti daugiau rezultatų, dirbant mažiau rankų.

„Šiuo metu turime vieną didelę mašiną, kuri daugiausia naudojama tolesniems tyrimų tikslams, kitas etapas yra padaryti jį mažesnį ir prieinamesnį, todėl ja galima pasidalyti su vietos ūkininkais“, – sakė jis.

Iš ten jie planuoja automatizuoti ir senovės grūdų pasirodymą. Ypač dėl automatizavimo kelia nerimą, kad jie gali per daug derėtis arba išnaudoti supermaisto išteklius.

Vaizdo kreditas: „Zenko Superfoods“

Tačiau Wouteris mano, kad reklamuodami vietinius supermaisto produktus ir įsigiję savo produkciją, ūkininkai turi priežastį toliau auginti supermaistus, o ne pakeisti juos grynaisiais, tokiais kaip kukurūzai ar cukranendrės.

„Dar blogiau, kai kabės auga (kukurūzai, kviečiai, ryžiai), jie panaudos visą žemę ir neliks jokių supermaistų“, – pabrėžė jis.

Pranešama, kad iš maždaug 6000 skirtingų augalų, kuriuos kadaise mes vartojome kaip žmonės, tik devyni šiandien išlieka pagrindiniai kabės. Keturios iš jų sudaro 60% visame pasaulyje suvartojamų kalorijų – grunto, kviečių, kukurūzų ir bulvių.

Per didelė dalis tiek nedaug produktų sukuria tiek gamtos disbalansą, tiek mūsų dietas.

Štai kodėl „Zenko“ daro viską, kad sugrąžintų dėmesį į šiuos pamirštus supermaistus, vieną užkandį vienu metu.

  • Sužinokite daugiau apie „Zenko Superfoods“ čia.
  • Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Singapūro startuolius čia.

Teminis vaizdas: „Zenko Superfoods“





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -