Indijos atsargų bankas (RBI) paskelbė apie „on Tap“ programos bandymą pagal „mažmeninės mokėjimų“ temą savo reguliavimo smėlio dėžėje. „Exto India Technologies Pvt“. Ltd. buvo pasirinktas bandymo etapui.

RBI „On Tap“ programa pagal „Mažmeninių mokėjimų“ temą leidžia įmonėms išbandyti novatoriškus mokėjimo sprendimus, tokius kaip mobilieji mokėjimai neprisijungę ar biometrinė autentifikacija kontroliuojamoje aplinkoje, siūlant užsakomąjį, lankstų bandymų procesą, nereikalaujant konkretaus programos lango.

RBI informavo, kad šis sprendimas yra neprisijungusio skaitmeninio mokėjimo sistema, integruojanti paskirstytą knygos technologiją (DLT) ir privačią biometrinį autentifikavimą, kad būtų lengviau neprisijungus nuo kortelių ir telefonų. Inovacijos pasitelkia kriptografinius metodus iš paskirstytų knygų, biometrinį patikrinimą kortelėje ir laiko likučius, kad būtų išvengta dvigubų išlaidų.

„Pagal„ On Tap “paraiškos įstaigą, skirtą„ Reguliacinės smėlio dėžės “(RS) temai,„ Exto India Technologies Pvt. Ltd. buvo pasirinkta bandymo fazei. Subjektas išbandė skaitmeninio mokėjimo produktą neprisijungus, kuris buvo įvertintas remiantis abipusiai sutartais scenarijais ir tikėtinais rezultatais “, – sakoma RBI pranešime.

„Produktas yra neprisijungusio skaitmeninio mokėjimo sprendimas, kuriame naudojama paskirstyta knygos technologija (DLT) kartu su privačiu biometriniu leidimu, kad būtų galima sudaryti operacijas neprisijungus prie kortelių ir nuo kortelių ir telefonu. Naujovės yra susijusios su paskirstytų knygų kriptografijos, kortos biometrinio autentifikavimo ir ribotų balansų kriptografijos naudojimu, kad būtų užtikrintas dvigubas išlaidas “,-pridūrė pranešimas.

RBI teigė, kad reguliuojami subjektai gali apsvarstyti galimybę priimti šį produktą, jei jie atitinka atitinkamus reguliavimo reikalavimus.

Centrinio banko reguliavimo smėlio dėžė pirmiausia skirta „fintech“ įmonėms, įskaitant pradedančiuosius. Jos tikslas yra skatinti atsakingas finansinių paslaugų naujoves, padidinti efektyvumą ir suteikti naudos vartotojams. Anot RBI, „Sandbox“ įvesta siūloma finansinė paslauga turėtų apimti naujas ar kylančias technologijas ar novatoriškus esamų technologijų pritaikymą ir siekti išspręsti problemą, tuo pačiu užtikrinant vertę vartotojams.

2016 m. Liepos mėn. RBI sudarė tarpusavio reguliavimo darbo grupę (WG), kad ištirtų „FinTech“ pokyčius ir jų reguliavimo padarinius. WG ataskaita, paskelbta viešai komentuoti 2018 m. Vasario 8 d., Rekomendavo nustatyti reguliavimo smėlio dėžę (RS), kad būtų galima tiesiogiai išbandyti finansines naujoves kontroliuojamoje aplinkoje, teikiant reguliavimo gaires siekiant pagerinti efektyvumą, valdyti riziką ir sukurti galimybes vartotojams.

RS leidžia išbandyti naujus produktus ir paslaugas kontroliuojamoje aplinkoje, turinčiam galimą reguliavimo atsipalaidavimą, leidžiant reguliavimo institucijoms, novatoriams, finansų paslaugų teikėjams ir klientams įvertinti riziką ir naudą. Tai padeda reguliavimo institucijoms kurti reaguojančius į inovacijas reglamentus, kad būtų paremta prieinamų, svarbių finansinių produktų pristatymas ir skatinama dinamiška, įrodymais pagrįsta reguliavimo aplinka.

„Tai gali suteikti struktūrizuotą kelią reguliatoriui bendrauti su ekosistema ir plėtoti inovacijas įgyvendinančias ar į inovacijas reaguojančias taisykles, palengvinančias atitinkamų, nebrangius finansinius produktus“,-teigė RBI.

Remiantis RBI straipsniu, nuo 2019 m. Reguliavimo smėlio dėžės buvo vykdomos „Mažmeninės mokėjimai“, „Tarpvalstybiniai mokėjimai“, „MSME skolinimas“ ir „finansinių sukčiavimų prevencija ir mažinimas“. Bendras tikslas yra skatinti prasmingas naujoves ir inkubaciją „FinTech“ sektoriuje, atsižvelgiant į poveikį finansų pramonei ir rinkai centrinio banko jurisdikcijai.

„RBI ėmėsi kelių iniciatyvų, skirtų remti skaitmeninės viešosios infrastruktūros plėtrą ir nustatyti tvirtas institucines sistemas, kurias papildo įvairios politikos priemonės, kuriomis siekiama sustiprinti finansų sektorių“, – praėjusių metų rugsėjį sakė Swaminathanas Janakiramanas, praėjusių metų RBI pavaduotoją.

„2019 m. RBI pristatė„ reguliavimo „Sandbox“ sistemą “, kad būtų užtikrinta kontroliuojama aplinka naujų finansinių produktų, paslaugų ar verslo modelių išbandymui su realiais klientais, kuriems prižiūrima reguliavimo. Ši iniciatyva palengvina reguliavimo institucijų, novatorių ir finansinių paslaugų teikėjų bendradarbiavimą siekiant įvertinti kylančių technologijų naudą ir riziką “, – aiškino Janakiramanas.

„Nuo pat įkūrimo penkios smėlio dėžės grupės įvertino įvairias idėjas, kai kurios įrodė, kad jos yra įmanomos. Siekiant spręsti situacijas, kai produktas ar paslauga gali patekti į kelis finansų sektoriaus reguliavimo institucijas, 2022 m. Buvo įvestas sąveikingas reguliavimo smėlio dėžės mechanizmas “, – pridūrė jis.

Žiūrėkite: „Artrive“ „blockchain“ gali būti naudinga Indijai

https://www.youtube.com/watch?v=dnwqsk3ym title = „„ YouTube Video Player “„ FrameBorder = “0” Leisti = „Accelerometeter; Autoplay; Clombone-Write; užšifruota medija; giroskopas; paveikslėlis; web-share” nuoroda “ Kilmė „NUSTATYMAS PRIEMONĖS



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -