Kodavimas visada buvo vienas iš tų sunkių gyvenimo įgūdžių, kuriuos noriu įgyti. Tai tiesiog atrodo taip naudinga. Panašiai kaip ir naujos kalbos mokymasis, tai atveria visiškai naują galimybių pasaulį, leidžiantį kurti arba bent jau pritaikyti savo svetaines ar programinę įrangą.
Vis dėlto, kaip ir mokantis naujos kalbos, aš niekada tam neskirdavau laiko. Esu tikras, kad jūs visi tai suprantate. Gyvenimas yra užimtas, o laisvalaikiu norisi tiesiog atsipalaiduoti.
Bet ką daryti, jei galite išmokti kodą žaisdami?
Netrukus galėsite žaisti „Pastopia“ – vaidmenų žaidimą, kurį sukūrė vietinis startuolis „Quurk“.
Keistas verslas su rimtu tikslu
Viskas prasidėjo, kai Marvinas Dasas, „Quurk“ generalinis direktorius, susitiko su savo įkūrėju Augustu.
„Kaip ir aš, (rugpjūtis) manė, kad klasių ir žaidimų ateitis gali sklandžiai susipinti su produktu, kuris abstrahuoja, pritaiko ir sujungia svarbiausius mokymosi aspektus į žaidimo eigą, kad suteiktų tikrai vienodą patirtį“, – sakė jis Vulcan Post.
Šiuo bendru įsitikinimu jie įkūrė „Quurk“ 2022 m. birželį.
Tikslas buvo suteikti labai tobulą žaidimų patirtį, kuri ne tik linksmintų žaidėjus, bet ir aprūpintų juos tikrais skaitmeniniais įgūdžiais, tokiais kaip Python programavimas ir AI bei mašininio mokymosi įvaldymas.
Norėdami tai padaryti, „Quurk“ peržengia įprastą žaidimų kūrimo griežtumą, naudodamas naujas naujas technologijas, turinio abstrakciją ir galvosūkių dizainą.
„Tai apibrėžta mūsų patentuotoje turinio abstrakcijos metodikoje, kuri buvo sukurta siekiant sukurti įtikinamus ir praktinius pratimus iššūkių ir galvosūkių pavidalu, susipynusių su daugiasluoksne siužeto linija“, – aiškino Marvinas.
Komanda taip pat kuria savo ASI (dirbtinį specializuotą intelektą), kad palaikytų teksto į kodą palaikymą. Be to, ilgainiui bus įtraukta kalbos į kodą aplinka, kuri, pasak Marvino, bus „mūsų pagrindinės UGC (vartotojo sukurto turinio) ekonomikos smagratis“.
Ne tik jūsų įprastas žaidimas
Visos „Quurk“ ambicijos ir pastangos baigėsi žaidimu „Pastopia“.
Atviro pasaulio veiksmo ir nuotykių žaidimas „Pastopia“ sujungia dirbtinį intelektą ir mokymąsi realiame pasaulyje įtraukiant į socializuotą patirtį. Vartotojai gali išmokti ir pritaikyti realaus pasaulio kodavimo įgūdžius, pvz., Python, kurdami naujus žaidimo išteklius ir naujus pasaulius.
Savo siužetu ir meno kryptimi Pastopia pagerbia tokius mylimus žaidimus kaip „The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild“ ir „Minecraft“.
Tikslas buvo sukurti labai stilizuotą ir patrauklų žaidimą, naudojant tokias technologijas kaip AI, kartu siūlant sudėtingus galvosūkius, abstrahuotus naudojant pažinimo mokymosi metodikas. Taip komanda siekia pasiūlyti unikaliai įtraukiantį ir mokomąjį žaidimą.
Bet jums gali kilti klausimas – ar tai nevyksta? Jei užaugote mokomųjų kompiuterinių žaidimų eroje, žinosite, kad kartais šie žaidimai yra labiau mokomieji nei linksmi, o tai galiausiai praranda tikslą dėl prasto žaidimo.
Marvinas pasakė: „Pastopijoje pirmiausia patirsite gryną žaidimą, o tikrasis mokymasis bus įtrauktas į įtraukiantį pasakojimų pasaulį, nesijausdamas įkyrus ar įkyrus.
Dėl šios priežasties jie renkasi atviro pasaulio RPG formatą. Marvinas tiki, kad tai suteikia žaidėjui tam tikrą autonomijos lygį per tyrinėjamo žaidimo džiaugsmą, todėl jis idealiai tinka įterpti kodavimo iššūkius tokiu būdu, kuris atrodo organiškas ir įtraukiantis, bet niekada nesugalvotas.
Žaidime yra dvi pagrindinės „žaidimo kilpos“ – viena susijusi su įtraukiančia istorija, o kita – ekonominiu varikliu, kuris apdovanoja pasaulio kūrimą, taip skatinant žaidimo UGC su Python.
„Pastopia“ taip pat turi integruotą AI mokymosi asistentą, papildytą specialia RAG architektūra (patobulinta paieška). Ši architektūra leidžia dirbtiniam intelektui būti daug tikslesniam ir specifiniam žaidimui.
Šiuo metu jame mokomos dvi kodavimo kalbos – miniskriptas ir Python.
Žaidimas pirmiausia buvo skirtas visiems žaidėjams nuo 7 metų amžiaus, tačiau jų žaidimo testavimo kampanijos ir tikslinių grupių tyrimų rezultatai rodo, kad pagrindinis vartotojų segmentas greičiausiai yra 7–16 metų amžiaus žaidėjai.
Pajamų gavimas iš žaidimo
Be pradinio finansavimo, kaip komanda planuoja užsidirbti pinigų?
Na, tai gana paprasta – per „Steam“ įsigytą individualią licenciją su planuojamais sezoniniais DLC.
„Atskirai mes vykdome tiesioginį pardavimą mokykloms ir įmonėms dideliais kiekiais“, – pridūrė Marvinas.
Marvinas pasidalijo, kad šiuo metu jie sulaukia klientų naudodamiesi skaitmeniniais skelbimais ir tiesioginiu verslo plėtros darbu.
„Nors tai turi būti agresyvesnė, mūsų tikslas yra sumažinti įsigijimo sąnaudas, taip pat bendradarbiaujant su pagrindiniais partneriais vietoje, kad būtų vykdomas aktyvinimas ir kryžminės reklamos, ty su prekybos centro partneriu surengtume keletą kelionių, kurias palaiko IT aparatinės įrangos partneris. “, – pasakė jis.
Nuo slapto iki (tikiuosi) turto
Jau maždaug dvejus metus statęs Pastopiją, „Quurk“ daugiausia veikia „slapčia“.
„Iki apdovanojimo buvome gana žemi“, – sakė Marvinas.
Jis turi omenyje geriausios technologijos apdovanojimą, kurį jie gavo per SEA Games Award. Apdovanojimas padidino komandos pasitikėjimą, taip pat įvertino pastangas, įdėtas per pastaruosius dvejus metus.
„Nekantraujame remtis ankstyvu patvirtinimu ir pripažinimu, sutelkti savo jėgas kurdami stipresnį produktą su giliai įsitraukusia bendruomene, kuri gali padėti mokytis ir žaisti į susiliejančią labai išsivysčiusių patirčių sritį“, – nusprendė Marvinas.
„Pastopia“ dabar galima įtraukti į pageidavimų sąrašą „Steam“ ir planuojama išleisti 2025 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje.
Dėl to „Quurk“ komanda siekia užtikrinti, kad jų pageidavimų sąrašo kampanija būtų sėkminga, kad galėtų tai paversti didesne mokamų vartotojų dalimi.
„Siekdami tai pasiekti, mes sutelkiame dėmesį į tvirtą trijų dalių strategiją, susijusią su produktų švietimu, vietiniu bendradarbiavimu ir praktine patirtimi skaitmeninėse ir IRL laikmenose“, – sakė jie.
Tačiau žvelgiant į didesnį vaizdą, vizija yra pristatyti jų UGC ekonomiką, panašią į „Minecraft“ ir „Roblox“. Tai leis žaidėjams išreikšti savo kūrybiškumą ir intelektą, kad koduotų savo pasaulius Pastopijoje.
- Sužinokite daugiau apie Quurk čia.
- Skaitykite kitus su žaidimais susijusius straipsnius, kuriuos parašėme čia.
Teminio vaizdo kreditas: „Quurk“.