Sparčiai artėjant Naujiesiems metams, tai vėl privertė susimąstyti apie metinius pasižadėjimus. Kai kurie žmonės siekia sveikiau maitintis ir daugiau sportuoti, bet man tai yra geresnis finansų valdymas.
Vienas iš būdų, kaip tai pasiekti, yra mano išlaidų stebėjimas. Vienintelė problema? Rankiniu būdu prisijungti prie duomenų tampa pernelyg varginantis, ir aš galų gale pasiduodu. Išbandžiau programas, lapus ir net užsirašiau į fizines sąsiuvinius – niekas neveikia.
Tačiau neseniai susidūriau su NajibAI, kuri galėtų pakeisti tokius sunkumus patiriančius žmones kaip aš.
AI naudojimas norint kontroliuoti savo išlaidų įpročius
Malaizijos įkūrėjo Dylano Tano sukurta „NajibAI“ yra pokalbių pagrindu sukurtas „WhatsApp“ dirbtinis intelektas (AI), skirtas įrašyti jūsų kvitus ir stebėti jūsų išlaidas.
Tai vienas iš nedaugelio nemokamų įrankių, kuriuos gamina Dylano įmonė Replyr.ai (įmonė, padedanti WhatsApp pokalbius paversti mokančiais klientais naudojant AI).
„Kaip smagus šalutinis projektas, aš sukūriau NajibAI – nemokamą WhatsApp įrankį, kuris padeda malaiziečiams valdyti savo išlaidas“, – dalijosi su mumis Dylanas. „Tai malaiziečio įrankis, skirtas malaiziečiams, kad išlaidų stebėjimas būtų lengvas, praktiškas ir šiek tiek smagiau.
Kiekvienas gali tai išbandyti, jei tik turite „WhatsApp“ paskyrą. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai nufotografuoti kvitą, nusiųsti jį į pokalbį su NajibAI ir jis entuziastingai padės išsaugoti jūsų įrašus.
Šiuo metu NajibAI stebi tik kelis pagrindinius kvito elementus:
- Įmonės pavadinimas
- Sandorio data
- Bendra išleista suma
- Sandorio tipas (pvz., maistas, apsipirkimas ir kt.)
Gavęs nuotrauką, NajibAI ištrauks šiuos duomenis iš kvito ir pasidalins jais su jumis, kad galėtumėte dar kartą patikrinti. Tai bus saugoma NajibAI atminties banke, kai patvirtinsite išsamią informaciją.
Taip pat galite pridėti pastabų prie kvito įrašo, kad galėtumėte pasinaudoti ateityje. Remdamiesi pagrindiniais elementais, galite paprašyti apibendrinti savo išlaidų įpročius, o tai man asmeniškai yra naudingiausia.
Pavyzdžiui, jei norite sužinoti, kiek šį mėnesį jau išleidote maistui, galite tiesiog paklausti NajibAI.
Kitas puikus šio „WhatsApp“ pagrindu veikiančio AI įrankio dalykas yra tai, kad jis tinka kvitams bet kokia kalba ir bet kokia valiuta. Tai patogu, kai keliaujate į užsienį ir norite laikytis nustatyto atostogų biudžeto.
Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į šį teiginį, bet išbandžiau jį su keliais užsienio kvitais internete tokiomis kalbomis kaip mandarinų, rusų ir net graikų. „NajibAI“ dažniausiai be kliūčių galėjo išgauti visą pagrindinę informaciją, tačiau tai nebūtinai lokalizuoja įmonės pavadinimą ar kvite naudojamą valiutą.
Kadangi stebėjimo priemonė vis dar testuojama, ji ne visada yra tobula. Pastebėjau, kad kartais pasitaiko problemų, susijusių su įmonės pavadinimo ištraukimu (ypač jei jis ne lotynų kalba) ir supainiojus bendrą išleistą sumą.
Pokalbiais pagrįsto įrankio atsako laikas taip pat yra šiek tiek lėtesnis, nei esu įpratęs, paprastai vidutiniškai 5–10 sekundžių prieš atsakant. Tačiau tai tik nedidelės problemos, kurias galima patobulinti.
Ar dėl duomenų ir privatumo verta nerimauti?
Didesnis ir aktualesnis rūpestis iš tikrųjų būtų susijęs su duomenimis ir privatumu, nes tai yra „WhatsApp“ pagrįstas įrankis.
Dylanas patikino, kad bendravimas su NajibAI niekuo nesiskiria nuo pranešimų siuntimo bet kokiai kitai įmonei „WhatsApp“. „Viskas vyksta saugioje WhatsApp aplinkoje. Mes nesusiejame kvitų duomenų su asmens tapatybe, o sistema veikia pagal WhatsApp privatumo gaires.
Nepaisant to, jis aktyviai dirba, kad pridėtų daugiau skaidrumo funkcijų, kad vartotojai galėtų geriau matyti ir valdyti savo duomenis. Kaip tik šiandien jis pristatė naują funkciją, leidžiančią vartotojams prašyti ištrinti savo duomenis tiesiog paprašius NajibAI.
„Nematau didelių teisinių problemų, nes NajibAI veikia pagal WhatsApp paslaugų teikimo sąlygas. Tačiau atidžiai stebiu atsiliepimus ir esu pasirengęs prisitaikyti, jei naudotojai ar kitos suinteresuotosios šalys išreikš susirūpinimą. Tikslas yra išlaikyti pasitikėjimą ir veikti atsakingai, o naudotojams šis naudingas įrankis yra nemokamas“, – teigė Dylanas.
Kalbant apie tai, kodėl jis pasirinko „WhatsApp“, tai priklauso nuo vartotojo patogumo. Ne paslaptis, kad „WhatsApp“ yra platforma, kuria daugelis malaiziečių naudojasi kasdien, todėl Dylanas suprato, kad tai būtų praktiškiausia.
Jis mano, kad išlaidų valdymas gali jaustis natūraliau, kai tai daroma erdvėje, kuri žmonėms jau asocijuojasi su bendravimu ir dalijimusi vaizdais.
Be to, NajibAI yra žvilgsnis į tai, kas įmanoma naudojant AI, ir vaidina svarbų vaidmenį kuriant Replyr.ai. Jos pagrindinė veikla yra skirta automatizuoti pardavimą „WhatsApp“ verslui, naudojant AI agentus tokiems veiksmams kaip mokėjimų rinkimas, CRM atnaujinimas ir susitikimų planavimas.
Įšoka į „Bossku“ traukinį
Dabar pakalbėkime apie dramblį kambaryje… Kodėl toks vardas Nadžibas?
„Pavadinimą pasirinkau kaip žaismingą linktelėjimą į Malaizijos popkultūrą. Bossku tapo mūsų kasdienio žargono dalimi, todėl norėjau, kad NajibAI jaustųsi prieinamas ir vietinis“, – aiškino Dylanas. „Tai tiesiog smagus ir patikimas būdas išlaidų stebėjimą padaryti įdomesnį.
Nors galite manyti, kad tai susiję su tam tikru asmeniu, įkūrėjas dar kartą patvirtino, kad nėra jokios aiškios nuorodos į ką nors.
Kalbant apie teisines problemas, jis atliko deramą patikrinimą, siekdamas užtikrinti, kad nebūtų šmeižikiško turinio ar aiškaus susiejimo. „Tai iš tikrųjų tik (apie) lengvabūdiškos sąveikos kūrimą (labiau) nei bet kas kitas. Tvarkyti išlaidas yra nuobodu, bet NajibAI į mišinį įdeda šiek tiek malaizietiško humoro“, – sakė jis.
Tai iš tikrųjų yra viena iš pagrindinių pamokų, kurias jis išmoko kurdamas savo ankstesnį kūrinį, pavadintą „AhBengGPT“, pokalbių pagrindu sukurtą žaidimą, kurį palaiko „ChatGPT“, kuriame žaidėjai bando susitarti dėl „iPhone“ iš Malaizijos „Ah Beng“ telefono pardavėjo.
„AhBengGPT išmokė mane, kaip svarbu, kad bendravimas būtų įdomus, įtraukiantis ir išskirtinai vietinis. Malaiziečiai vertina humorą ir panašius prisilietimus, todėl NajibAI remiasi „Bossku“ terminu, lygiai taip pat, kaip AhBengGPT kalbėtų tikrai stipriu malaizietišku slengu“, – dalijosi jis.
Siekdamas padėti daugiau malaiziečių geriau valdyti savo išlaidas, Dylanas ketina nemokamą „NajibAI“ naudoti visiems. Replyr.ai tai kainuoja nedidelę kainą, tačiau jis labiau suinteresuotas suteikti didesnę naudą daugiau žmonių.
Šiuo metu jis daugiausia dėmesio skiria tam, kad sužinotų, kaip vartotojai sąveikauja su dirbtiniu intelektu, ir patobulintų naudotojų patirtį.
- Sužinokite daugiau apie NajibAI čia.
- Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.
Taip pat skaitykite: 3 privalumai, kuriuos jūsų technologijų startuolis gaus prisijungęs prie MRANTI Supercharger serijos, paaiškinta
Teminio vaizdo kreditas: Dylanas Tanas / Vulcan Post