Garsiai dunksanti muzika, blykčiojančios šviesos ir prakaituoti kūnai, dvokiantys alkoholiu – tokią sceną daugelis iš jūsų gali įsivaizduoti, kai kalbama apie klubavimą.

Nors sutinkame, kad kai kuriems tai patinka, ne visi gali įvertinti tuos pačius EDM kūrinius ir „Spotify“ populiariausių 40 hitų, įskaitant Singapūro didžėjų trio, Vira Suria, Ashraf „Ash“ Karim ir Ahmed „Fai“ Faizal, kurie taip pat yra „Culture SG“ įkūrėjai. .

Pasak įkūrėjų, „Culture SG“ buvo suformuota reaguojant į vietinės klubų veiklos „sustabdymą“ – perdirbamos tos pačios koncepcijos ir trūksta „šviežių“ idėjų.

„Atrodė, kad dauguma vietų savininkų ir rengėjų elgėsi saugiai, laikydamasi išbandytų formulių, kurios garantavo pastovų uždarbį, bet neperžengė jokių ribų“, – sakė Vira.

Tada jie turėjo savo „a-ha“ akimirką. Trijulė pastebėjo klubų lankytojų „alkį“ labiau kuruojamų ir aukštesnių potyrių, palyginti su tipiniais klubų rengimo scenarijais. Taigi jie pasinaudojo galimybe pristatydami naujus muzikos žanrus ir įtraukiančius teminius vakarus ir, tikiuosi, skatindami stipresnį bendruomeniškumo jausmą.

Siekdami atgaivinti vietinę klubų veiklą, visi trys įkūrėjai bendrai investavo apie 6500 Singapūro dolerių pradinio kapitalo, o „Culture SG“ gimė 2021 m.

Pradeda savo verslą pandemijos metu

(L): Kultūros SG įkūrėjai (LR): Vira Suria, Ahmed „Fai“ Faizal, Ashraf „Ash“ Karim, (R): Kultūros SG komanda / Vaizdo autoriai: Culture SG

Tačiau jie buvo COVID-19 pandemijos įkarštyje, kai daugelis Singapūro klubų užsidarė dėl finansinių suvaržymų.

Aplinkybės privertė daugelį didžėjų ieškoti alternatyvių pajamų šaltinių, pereiti prie internetinių ir tiesioginių koncertų, kad galėtų toliau bendrauti su savo auditorija ir praktikuoti savo amatus.

Nepaisant jų pastangų, tai dažnai nekompensuodavo nuostolių dėl asmeninių renginių trūkumo, nes skaitmeninė erdvė greitai prisisotindavo, todėl buvo sunku išsiskirti ir efektyviai užsidirbti pinigų.

Kad išlaikytų save, visi trys įkūrėjai ėmėsi darbo ne visą darbo dieną kituose sektoriuose – tai labai pasikeitė jų kasdienybėje, nes jiems teko derinti naujas darbo pareigas ir tobulinti didžėjaus įgūdžius.

Nežinomybė, kada priemonės bus panaikintos ir kada galėsime grįžti prie įprastos veiklos, pridėjo dar vieną stresą. Reikėjo nuolat derinti savo planus ir lūkesčius, stengdamiesi išlikti motyvuotiems ir aktualiems greitai besikeičiančiame kraštovaizdyje.

Ashraf „Ash” Karim, Kultūros SG įkūrėjas

Nepaisant šių iššūkių, šis laikotarpis taip pat paskatino juos diegti naujoves ir tobulinti savo įgūdžius, galiausiai pakeitė požiūrį į verslo valdymą.

Maitinimas „prarastosios kartos“ klubų lankytojams

Dėl COVID-19 pandemijos daugelis negalėjo patirti klubų, kai jiems sukako 18 metų, todėl ieškojo naujų, įdomių potyrių, kad galėtų kompensuoti „prarastą laiką“ – spragą, kuri neliko nepastebėta Kultūra SG.

Siekdami įsitvirtinti kaip „pakartojama unikalių, tendencijų pagrįstų naktinio gyvenimo kelionių vieta“, įkūrėjai padarė keletą verslo pakeitimų, pradedant teminiais vakarėliais.

  • kultūra SG šrekas

Žiūrovų įtraukimas yra Kultūros SG verslo ramstis, nes komanda, atsižvelgdama į jų pageidavimus ir naujausias tendencijas, sprendžia savo vakarėlių temą, kad galėtų sukurti įsimintiną, aukštos kokybės patirtį, kuri atliepia žmones.

Tačiau buvo atvejų, kai žmonės juos priskyrė prie kitų vakarėlių organizatorių ar DJ kolektyvų, kurie rengdavo tik teminius vakarėlius, o tai, anot įkūrėjų, buvo tik dalis to, ką bendrovė pasiūlė.

Nors teminiai renginiai iš tiesų yra mūsų repertuaro dalis, greitai supratome, kad turime geriau informuoti apie visą mūsų paslaugų spektrą.

Mes ne tik siekiame sukurti unikalią naktinio gyvenimo patirtį – mes taip pat teikiame išsamius renginių sprendimus ir rinkodaros paslaugas įsitvirtinusioms verslo įmonėms.

Ahmedas „Fai“ Faizal, „Culture SG“ įkūrėjas

Trijulė taip pat priėmė sąmoningą sprendimą paleisti verslą, leisdama jiems nuo pat pradžių visiškai kontroliuoti savo viziją ir kryptį. Tačiau jie taip pat stengėsi finansuoti savo renginius, skatindami juos strategiškai vadovautis tuo, kaip naudojamas ribotas kapitalas.

Paklausta apie „Culture SG“ pajamų gavimo modelį, „Vira“ paaiškino, kad verslas naudoja dvi pagrindines sritis, siekdamas diversifikuoti savo pajamas: tiesioginį vartotojų pardavimą (ty bilietų ir prekių pardavimą) ir B2B paslaugas (ty renginių sprendimus, renginius ir rinkodaros partnerystes).

Jis taip pat pripažino, kad finansiniai iššūkiai yra įprasti renginių industrijoje, tačiau turėdamas tvirtą modelį verslas gali prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir pasinaudoti savo patirtimi šiame sektoriuje.

Siekdama šviesti žmones apie tai, ką „Culture SG“ iš tikrųjų atneša vietos vakarėlių scenai ir už jos ribų, komanda taikė keletą strategijų, pavyzdžiui, kūrė užkulisinį turinį socialinėje žiniasklaidoje.

Kultūros SG „Instagram“ užkulisinis filmas, vedantis į Hario Poterio teminį vakarėlį 2024 m. gegužės mėn.

Perėjimas prie didesnių ir galbūt geresnių dalykų

Nuo pat įkūrimo ir socialinio atsiribojimo priemonių panaikinimo „Culture SG“ vakarėliai tapo itin populiarūs tarp jaunosios kartos klubų lankytojų – bilietai išparduodami per kelias minutes po pasirodymo.

Steigėjai pasidalijo, kad jiems pavyko išplėsti B2B verslo pusę ir organizuoti didesnio masto renginius. Pažymėtina, kad kompanija bendradarbiavo su pasauline kūrėja ir pramogų kompanija „Gushcloud“, kurdama MOOD:LIVE, kuri buvo reklamuojama kaip didžiausias Singapūro hiphopo festivalis.

Kultūra SG Gushcloud MOOD:LIVE
Kultūros SG x Gushcloud’s MOOD:LIVE renginys 2024 m. liepos mėn. /Vaizdo kreditas: Culture SG

Šiuo metu komanda kassavaitinius renginius rengia antrajame „Neighborhood Desk Tunes“ leidime – vakarėlyje, į kurį atkreipiamas dėmesys vietiniams menininkams Kim San Lengo kavinėse.

Žengdami į priekį, visi trys įkūrėjai pareiškė, kad siekia dvigubai išlaikyti savo nišą vietos klubų scenoje.

Kaip jie planuoja tai padaryti? Liūdna dalintis, kad jų lūpos lieka sandarios… kol kas.


Leiskitės į pradinę kelionę su MAS reguliuojamu ANEXT Banku – vienu pirmųjų Singapūro skaitmeninių bankų, skirtų MVĮ.


  • Sužinokite daugiau apie Culture SG čia.
  • Daugiau istorijų apie Singapūro startuolius skaitykite čia.

Teminio vaizdo kreditas: Culture SG





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -