Jei kada nors ragavote Udders, žinosite, kad tai nėra jūsų tipiškas ledų prekės ženklas.
Nuo pat savo įkūrimo 2007 m., Udders savo drąsiais ir naujoviškais skoniais užkariavo ledų mėgėjų širdis Singapūre ir kitur.
Nuo kuklios pradžios kaip maža ledainė, Udders išsiplėtė per franšizę, pasigirdama prekybos centrais keturiose šalyse ir platinimu dar keturiose šalyse. Jie netgi bendradarbiavo su tokiais pagrindiniais žaidėjais kaip „Singapore Airlines“ ir tarptautiniais prekybos centrais.
Nors Udders jau yra septyniose Malaizijos vietose, praėjusi savaitė buvo reikšmingas etapas, kai Kvala Lumpūre buvo atidarytas pirmasis prekybos centras, esantis Mid Valley Megamall.
Septynios vietos Malaizijoje yra Mid Valley Southkey JB, Aeon Tebrau City JB, Senibong Cove JB, Aeon Kota Bahru Kelantan, Aeon Bandaraya Melaka, Aeon Seri Manjung Perak ir IOI City Mall Putrajaya. Kai kurie iš jų bendradarbiauja su Hazukido arba Hazu Cafe.
Kodėl KL ir kodėl dabar?
Jums gali kilti klausimas, kodėl Udders užtruko taip ilgai, kol Kvala Lumpūre iškėlė savo vėliavą. Pasak „Udders“ įkūrėjo Pecko Lino, Malaizija visada buvo svarbi jų plėtros plano dalis.
Tačiau pirmasis KL išpardavimas užtruko šiek tiek ilgiau.
Kalbėdamas su Vulcan Post per iškilmingą jų išparduotuvės Mid Valley Megamall atidarymo ceremoniją, Peckas Linas sakė: „Mes atidarėme savo pirmąjį Malaizijos prekybos centrą Mid Valley Southkey mieste Džohor Bahru ir norėjome išlaikyti tą Vidurio slėnio ryšį. Klango slėnis“.
Nesunku suprasti, kodėl jie pasirinko „Mid Valley Megamall“. Tai viena iš pagrindinių KL apsipirkimo vietų, pritraukianti vietinių gyventojų, emigrantų ir turistų.
Tai reiškia maksimalų matomumą ir pėsčiųjų srautą, būtiną tokiam prekės ženklui kaip Udders, kuris klesti dėl smalsumo ir sklaidos iš lūpų į lūpas.
Drąsūs skoniai yra šou žvaigždė
Udders sėkmės pagrindas – drąsus požiūris į skonį. „Kurdami skonius norėjome, kad jie būtų gilūs, intensyvūs ir atitiktų jūsų veidą“, – sakė Peckas Linas. „Skoniai yra šou žvaigždė“.
Iš tiesų, „Udders“ skonių asortimentas labiau primena Pietryčių Azijos virtuvės tyrinėjimą, o ne paprastą desertų meniu.
Nuo Muah Chee, kiniško žemės riešutų mochi deserto iki Nyonya Kuih, deserto, kurio šaknys yra Peranakan kultūra, Udders suteikia malaiziečiams naują būdą mėgautis pažįstamais skoniais.
„(Šie skoniai) yra labai vertinami abiejose kelio pusėse. Žinoma, mūsų „Musang King“ ledai yra žvaigždė abiejose šalyse.
Kai kurie kiti jų skoniai taip pat yra tailandietiška ledinė arbata, Calamansi Sourplum, Pistachio Power, Kyoto Matcha ir Tiramisu.
Įžūli prekės ženklo dvasia atsispindi visame, ką jie daro, iki pat pavadinimo. „Kas savo ledų prekės ženklą pavadintų karvės krūtinėlės vardu? – juokavo Pekas Linas.
Tačiau tai yra Udderso magija – tai šiek tiek neįprasta, šiek tiek keista ir tikrai įsimintina, sakė ji.
Darantis savo ženklą visame pasaulyje
Udders KL plėtra yra tik vienas iš jų platesnės strategijos, skirtos Pietryčių Azijai ir už jos ribų, dalis.
Prekės ženklas jau padarė savo ženklą tokiose šalyse kaip Indonezija, Filipinai ir Brunėjus. Ir tai nesibaigia.
„Pietryčių Azija mums buvo natūralus pirmas žingsnis“, – sakė Peckas Linas. „Mūsų geografija ir kultūros yra glaudžiai susijusios, todėl buvo prasminga sutelkti dėmesį į šiuos regionus, kai plečiamės už Singapūro ribų.
Rašymo metu Udders turi penkis prekybos taškus Singapūre, aštuonis Malaizijoje, tris Indonezijoje ir šešis Filipinuose.
Be Pietryčių Azijos, Udders išsiplėtė į tokias rinkas kaip Kinija, Nyderlandai, JK ir Brunėjus, tačiau taikant kitokį požiūrį.
Vietoj fizinių prekybos vietų, Udders daugiausia dėmesio skiria puodelių ir pintų platinimui prekybos centruose.
„Didžiausia rinka mums yra Kinija. O didžiausias produktas Kinijoje yra Malaizijos Musang King. Jie mėgsta Malaizijos vaisius“, – sakė ji.
Kas laukia Udderso Malaizijoje?
Udders turi didelių planų atidaryti daugiau prekybos vietų Klango slėnyje. Peckas Linas pasidalijo, kad ateityje jie ieško Malaizijos turistinių vietų.
„Tikrai tikime, kad Udders puikiai dera ikoniškose Malaizijos vietose“, – pasidalijo Peckas Linas, užsiminęs apie platesnę strategiją, kaip įterpti prekės ženklą į Malaizijos kultūrinį audinį.
Komanda tiki, kad jų unikalus vietinių skonių ir kūrybiško prekės ženklo derinys išskyrė Udders Malaizijos rinkoje – erdvėje, kurioje tradiciškai dominuoja įprastesni ledų tinklai.
Kai Udders plečiasi visoje Malaizijoje ir už jos ribų, jis išdidžiai dalijasi unikaliais Pietryčių Azijos skoniais su pasauliu, iškeldamas regiono kulinarinį paveldą dėmesio centre.
- Daugiau apie Udders Malaysia galite sužinoti čia.
- Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.
Panašaus vaizdo kreditas: Vulcan Post / Udders