„Piaggio Group“ „Fast Forward“ inovacijų laboratorija pristatė savarankiškai sekantį riedėjimo plokščią robotą „Modex“ parodoje Atlantoje. Bendrovė teigia, kad „Kilo“ platformos tikslas – padėti įmonėms „padidinti savo darbo jėgą ir pagerinti darbuotojų saugą“.

„Piaggio“ tikriausiai geriausiai žinomas dėl savo pakreipiamų triračių paspirtukų ir ikoninės „Vespa“ linijos, tačiau 2015 m. pabaigoje bendrovė JAV pradėjo naują iniciatyvą „kurti naują požiūrį į mokslinius tyrimus, siekiant interpretuoti pokyčių požymius ir rasti protingų žmonių. pokyčių keliamų problemų ir ateities poreikių sprendimai“.

Po to, kai per ateinančius porą metų jis įsitvirtino, šis „Fast Forward“ išskyrimas 2017 m. pristatė savo pirmąjį produktą – savaime balansuojantį ratinį krovinių gabenimą „Gita“, kuris naudojo daugybę jutiklių, kad užfiksuotų naudotoją ir sektų iš paskos. Nors tai gali atrodyti kaip rengiamas ieškinys dėl priekabiavimo, robotas iš esmės yra futuristinis pirkinių krepšelis, padedantis žmonėms parsivežti prekes namo.

Jei jo 40 svarų (18 kg) talpos nepakako augančios šeimos poreikiams patenkinti, Piaggio Fast Forward (PFF) komanda taip pat atskleidė triratį „didįjį brolį“, pavadintą Kilo, kuris turėjo 120 litro skyrius ir buvo įvertintas iki 220 svarų (100 kg).

Kilo robotas (čia parodyta prototipo forma) nuolat kartoja savo aplinką, kad prisitaikytų prie dinamiškos aplinkos

Piaggio grupė

Nors „Gita“ robotas buvo išleistas 2019 m. už daugiau nei 3 tūkst. JAV dolerių, o 2021 m. prie jo prisijungė net 1 850 USD vertės sesuo, daugiau informacijos apie „Kilo“ versijos kūrimą nebuvo pateikta. Panašu, kad pavadinimas išliks gyvas, nes PFF įsiveržia į verslo pasaulį su keturių ratų platforma su „išmaniojo sekimo“ technologija, skirta stumdyti dėžes aplink sandėlį ar vykdymo centrą.

PFF pabrėžia, kad „Kilo robotai“ yra sukurti taip, kad „dirbtų kartu su žmonėmis, todėl vartotojai galėtų natūraliai perkelti medžiagas ir sumažinti sužalojimo riziką“. Nors rankinio darbo užduotis objekte atliks tik robotai, tikėtina, kad Kilo lojalumas greitai pasikeis naujais meistrais.

Naujasis verslo robotas naudoja tą patį jutiklių rinkinį ir 4D radaro technologiją kaip ir Gita modeliai, veikia „išimtas iš dėžutės vienu mygtuko paspaudimu“, kad galėtų sekti žmogų, nešantį ant plokščios lovos padėtas dėžes ar padėklus. atgal.

Ši 32 x 22 colių (81 x 56 cm) platforma gali atlaikyti 300 svarų (136 kg) didžiausią naudingąją apkrovą, turi aštuonis tvirtinimo taškus ir gali būti aprūpintas konkrečiai verslui skirtais vežimėliais arba lentynomis, kad geriau atitiktų konkrečių užduočių poreikius. .

„Kilo“ roboto jutikliai gali užsifiksuoti ir sekti darbuotoją vienu mygtuko paspaudimu
„Kilo“ roboto jutikliai gali užsifiksuoti ir sekti darbuotoją vienu mygtuko paspaudimu

Piaggio grupė

Pranešama, kad „Kilo“ buvo optimizuotas aptikti ir nuspėti žmogaus elgesį, rieda ėjimo greičiu (3 mylių per valandą) dėl keturių motorinių ratų ir gali valdyti nuolydžius iki 5 laipsnių. Vieno įkrovimo laikas yra iki 10 valandų, po to jį reikės prijungti 3 valandas. Prireikus galima pajudinti plokščių robotų koloną, o pirmaujantis Kilo seka savo šeimininką, o užpakaliniai robotai seka paskui save ir vienas kitą saugiu atstumu.

Naujajam robotui taip pat naudingas PFF savarankiško elgesio programinės įrangos „Travel on Known Paths“ debiutas, leidžiantis jam judėti savarankiškai arba sekti nustatytus maršrutus. Jo integruota atmintis gali saugoti daugiau nei šimtą kelių. Jutikliai nuolat skenuoja aplinką, kad sukurtų 3D objekto žemėlapį, leidžiantį robotui saugiai naršyti dinamiškoje aplinkoje nereikalaujant infrastruktūros pakeitimų. Pro įrankių mobilioji programa leidžia valdyti parką, prieigą prie darbuotojų, naudojimo istoriją ir programinės įrangos atnaujinimus.

„Nuo gamybos iki bet kurios pramonės šakos, kuri priklauso nuo pasikartojančio prekių judėjimo miesteliuose ir gamybos patalpose, PFF autonominė technologija leidžia mūsų robotams saugiai judėti su darbuotojais ir aplink juos sudėtingoje aplinkoje, supaprastinant darbo eigą ir didinant našumą“, – sakė PFF generalinis direktorius Gregas Lynnas. .

„Piaggio Group“ praneša, kad „Kilo“ platforma pirmą kartą pajus realaus darbo patirtį, kai kita Italijos mobilumo įmonė „Moto Guzzi“ įdarbins kelis, kurie padėtų kurti naujas gamybos linijas. „Piaggio“ taip pat planuoja įdiegti robotizuotą plokščią lovą savo gamybos patalpose Italijoje, Indijoje, Vietname ir Indonezijoje.

Šaltinis: The Piaggio Group





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -