Eksperimentinis naujas povandeninis robotas rodo didelį pažadą naudoti atsinaujinančios energijos platformų jūroje priežiūrai. Kadangi jis gali lipti ant vertikalių povandeninių paviršių ir juos dažyti, jis vadinamas vėžiu.

Nesvarbu, ar jie naudoja vėjo, potvynių ir potvynių srovių ar bangų jėgą, jūros energijos struktūras reikia reguliariai tikrinti, prižiūrėti ir remontuoti. Narai paprastai įdarbinami atlikti povandeninius šių darbų aspektus, nors tokio personalo naudojimas gali būti brangus ir atimti daug laiko… jau nekalbant apie tai, kad tai rizikinga patiems narams.

Čia atsiranda Crawfish. Vokietijos Fraunhofer Smart Ocean Technologies tyrimų grupės mokslininkų sukurtas pririštas įrenginys iš tikrųjų sudarytas iš dviejų susietų komponentų.

Viršuje yra komerciškai prieinama „BlueROV2“ nuotoliniu būdu valdoma transporto priemonė, kurią pagamino Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė „Blue Robotics“. Apatinėje dalyje yra vikšrinis blokas, kuriame yra keturi tiesioginės pavaros elastomero ratai ir įvairūs įrankiai, pavyzdžiui, kamera, šepetys ir speciali jutiklių skaitymo galvutė.

„Cawfish“ užsiima po vandeniu ir žiūri iš fotoaparato (įdėta)

Fraunhoferis

Kadangi robotas sveria tik 22 kg (48,5 svaro), jį į vandenį gali nuleisti du ar trys žmonės – nereikia krano. Kai prietaisas yra po vandeniu, viršutinės pusės operatorius nuotoliniu būdu nukreipia jį į konstrukciją, naudodamas BlueROV2 kamerą ir variklius.

Pasiekę vertikalų platformos paviršių, BlueROV varikliai taiko iki 90 niutonų (20 svarų jėgos / 9 kg jėgos) „žemyn” (arba horizontalią jėgą, priklausomai nuo to, kaip žiūrite į ją), išlaikydami vėžį. tvirtai laikosi vietoje. Tada robotas skrieja palei paviršių naudodamas savo varomus ratus.

Kai tai daro robotas, jo kamera naudojama nuotoliniu būdu patikrinti, ar nepažeisti konstrukcijos antikoroziniai dažai, o skaitytuvo galvutė naudojama belaidžiu būdu gauti duomenis iš CoMoBelt jutiklių antkaklių, esančių įvairiuose platformos taškuose. Šie Fraunhofer pagaminti antkakliai aptinka siūlių įtrūkimus per integruotus ultragarsinius siųstuvus.

Jei aptinkami dažų pažeidimai, juos galima užtaisyti naudojant dviejų dalių dangos medžiagą, kuri įpurškiama į roboto nuotoliniu būdu valdomą šepetį. Sugedusios suvirinimo siūlės taip pat gali būti sutaisytos naudojant įmontuotą suvirinimo galvutę.

Dabartiniu pavidalu Crawfish gali nusileisti iki 50 m (164 pėdų) gylio ir gali šliaužti (naudojant 50 niutonų prispaudimo jėgą) 25 minutes per vieną akumuliatoriaus įkrovimą. Žemiau esančiame vaizdo įraše galite pamatyti tai laisvo plaukimo ir šliaužiojimo veiksmuose.

Fraunhofer Crawfish jūrinės energijos platformos robotas

Šaltinis: Fraunhofer





Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *