Vėl toks metų laikas: „Formulės 1“ (F1) Singapūro Grand Prix lenktynės jau visai šalia, o daugiau nei 250 000 automobilių sporto entuziastų Singapūre ir visame pasaulyje ruošiasi vienintelėms naktinėms lenktynėms F1 kalendoriuje.

Tačiau jaudulys neapsiriboja trasa. „Išskirtiniausiu pasaulio vakarėliu“ tituluojamas „Amber Lounge“ šį savaitgalį, rugsėjo 21 ir 22 d., grįžta į Singapūrą „The Fullerton Bay“ viešbučio Clifford prieplaukoje.

Metai iš metų į jos vakarėlius sutraukė įspūdingas būrys tarptautinių A sąrašo įžymybių, F1 komandų ir pilotų, taip pat aukšto lygio ir itin didelės grynosios vertės asmenų, nuo tokių kaip Lewisas Hamiltonas ir Maxas Verstappenas iki Justino. Bieberis ir Davidas Beckhamas.

2022 m. serijinis verslininkas Patrickas Grove’as perėmė „Amber Lounge“ vadžias, o dabar jo misija – iš naujo apibrėžti prabangų naktinį gyvenimą pasauliniu mastu, išplėsdamas vakarėlį ne tik F1.

Sunkiai dirbk, sunkiai žaisk

Patrick Grove / Vaizdo kreditas: Catcha Group

Patrick Grove yra gerai žinomas Pietryčių Azijos startuolių scenoje dėl savo dalyvavimo sėkmingų technologijų verslų virtėje.

1999 m. jis įkūrė Catcha.com, kuri dabar peraugo į Catcha Group – interneto investicinę įmonę, kuri daugiausia dėmesio skiria žlugdančiam skaitmeniniam verslui regione.

Per pastaruosius 26 metus jis viešai paskelbė šešias įmones, o jo sėkmė atnešė jam vietą tarp 50 turtingiausių Malaizijos asmenų, kurių grynoji vertė 2024 m. siekė 335 mln.

Pradėjo nuo iProperty Group 2007 m. Australijos vertybinių popierių biržoje, o po to 2010-aisiais įvyko virtinė IPO – REV Asia Berhad 2011 m. Bursa Malaysia, iCar Asia 2012 m. Australijos vertybinių popierių biržoje, Ensogo (anksčiau iBuy Group 2013). Australijos vertybinių popierių biržoje ir Frontier Digital Ventures 2016 m. Australijos vertybinių popierių biržoje.

– Patrikas Grovas

Bet kodėl technologijų magnatas turėtų įsitraukti į prabangių pramogų industriją? Paklaustas apie įsigijimą, Patrickas atsakė: „Nors visada buvau skaitmeninis verslininkas, prabangos ir svetingumo pramonė visada buvo mano asmeninė aistra“.

Amber Lounge
Vaizdo kreditas: Amber Lounge

Niekas neturėjo man pristatyti „Amber Lounge“ – įsigijau jį, nes man tai aistringa. Aš asmeniškai dalyvauju daugelyje didelių sporto renginių visame pasaulyje, pavyzdžiui, Čempionų lygoje, olimpinėse žaidynėse ir Pasaulio taurės varžybose, bet paprastai nebūna vakarėlio, išskyrus F1. 2017 m. Monake pirmą kartą patyriau „Amber Lounge“ ir buvau priblokštas.

Bet aš pamačiau potencialą didesniems dalykams, ir manau, kaip ir bet kuris verslininkas, čia daugiau matote problemą, kurią reikia išspręsti, ir ką nors su ja darote.

– Patrikas Grovas

Patrickas jau pradėjo investuoti į verslą, nes 2017 m. dalyvavo jo vakarėliuose. Kai bendrovės įkūrėja Sonia Irvine (90-ųjų Ferrari F1 lenktynininko Eddie Irvine’o sesuo) pandemijos metu nusprendė pasitraukti, jis pasinaudojo galimybe išpirkti likusią verslui.

Patrikui problema buvo aiški: didžiausiems pasaulio sporto renginiams trūko nuoseklios, profesionaliai kuruojamos vakarėlio patirties. Turtinga minia – tie, kurie teikia pirmenybę kokybei, o ne kiekybei – iš esmės buvo nepakankamai aptarnaujami. Ir jis buvo įsitikinęs, kad „Amber Lounge“ yra atsakymas.

Į reguliarius klubus ir barus įeinate nežinodami, į kokią patirtį ir minią patenkate. Tačiau su Amber Lounge jūs tiksliai žinote, ką gausite. Žinote, kad tai bus išskirtinė, sutiksite bendraminčių – tai patikimas po vakarėlių prekės ženklas.

– Patrikas Grovas

„Turiu nuolat kurti naujoves, kad išsiskirtų prekės ženklas“

Amber Lounge
Vaizdo kreditas: Amber Lounge

Tačiau Patrick pripažįsta, kad išlaikyti išskirtinumą keičiant mastelį yra sunku. „Skirtingai nuo technologijų startuolių, kur greitas mastelio keitimas gali būti naudingas, prabangos rinka priklauso nuo unikalių, aukščiausios kokybės patirčių kuravimo“, – sakė Patrickas.

„Amber Lounge turiu nuolat kurti naujoves, kad išsiskirtų iš kitų aukščiausios klasės renginių, kad jis išlaikytų savo patrauklumą tarp elitinių klientų.

Tuo pat metu prabangos rinka taip pat jautriai reaguoja į ekonomikos svyravimus ir vartotojų elgsenos pokyčius, pavyzdžiui, didėjančią tvarumo svarbą. Todėl verslininkas turi neatsilikti nuo besikeičiančios rinkos dinamikos ir vartotojų pageidavimų, kad užtikrintų, jog „Amber Lounge“ patirtis nuolat išliktų aktuali.

Amber Lounge
Vaizdo kreditas: Amber Lounge

Kitas iššūkis yra susidoroti su logistikos ir veiklos sudėtingumu, susijusiu su didelio masto prabangių renginių organizavimu įvairiose pasaulio vietose – tokie renginiai kaip „Amber Lounge“ reikalauja nepriekaištingo vykdymo, įskaitant aukščiausio lygio pramogų, aukščiausios klasės vietų ir prabangių partnerių užtikrinimą.

„Šių sudėtingų detalių valdymas įvairiuose miestuose gali būti sudėtingesnis nei skaitmeninių platformų valdymas, kur mastelio keitimo operacijos dažnai yra paprastesnės“, – aiškino jis.

Vis dėlto, su galinga komanda už nugaros, jis įsitikinęs, kad „Amber Lounge“ gali peržengti savo F1 šaknis.

„Amber Lounge“ sėkmę vedanti komanda

Kurdamas komandą už „Amber Lounge“, Patrickas pasinaudojo pagrindinėmis ankstesnių steigiamųjų įmonių pamokomis. „Kai pažvelgiu atgal į visas įmones, kuriose dalyvavau ir kurios iš tikrųjų pasiteisino, tai buvo tada, kai aš ir vienas iš įkūrėjų arba generalinis direktorius būsime pagrindiniai produkto klientai“, – dalijosi jis interviu su. Boulevardas.

„Jei esate pagrindinis produkto klientas, žinote, ką keisti, žinote, kada jis neveikia, kada darosi nuobodus, ir žinote, ką daryti, kad jis būtų tinkamas.

Jei remiate įmonę, remdamiesi tik jos finansinėmis perspektyvomis, be jokios tikros aistros produktui, jis pasakė: „būsite tiesiog kvaili pinigai“ – jūs neturėsite tikros vertės, kurią galėtumėte pridėti prie verslo, išskyrus kapitalą.

Amber Lounge Patrick Grove Cher Ng Patrick Grove
Iš kairės į dešinę: Cher Ng, Jeanette Tan ir Patrick Grove / Vaizdo kreditas: Amber Lounge

Štai kodėl „Amber Lounge“ Patrick kruopščiai kuravo „C-suite“ komandą, kuri, jo nuomone, „labai reprezentuoja prekės ženklą“.

Pasikviečiau Cher Ng, pramonės veteranę, įkūrusią Zouk Kuala Lumpur, ir Jeannette Tan, patyrusią prabangių renginių gamintoją, kurios abi stiprina pasaulinį „Amber Lounge“ prekės ženklą pristatydamos naujus prabangos potyrius, tokius kaip išskirtiniai kruizai jachtomis ir aukščiausios klasės. apartamentai Grand Prix renginiuose, todėl prekės ženklas yra dar patrauklesnis didelės vertės asmenims.

– Patrikas Grovas

Kas laukia „Amber Lounge“?

„Amber Lounge“ ne tik rengia savo VIP vakarėlius, bet ir įkūrė dukterinę įmonę „Amber Concepts“, kuri investuoja į pasaulines maisto ir gėrimų koncepcijas ir vietas.

Nors Patrickas nori, kad detalės būtų tylos, kol kas žinome, kad pirmasis jo projektas būtų didelis klubas, apimantis 18 000 kv. pėd. Singapūro centriniame verslo rajone, kurį planuojama atidaryti šių metų pabaigoje.

Klubas bus „daugelio koncepcijų erdvė su VIP klubu, restoranu ir dienos baseino klubu“, – praėjusį gruodį interviu „The Straits Times“ sakė „Amber Lounge“ generalinė direktorė Cher Ng.

Amber Lounge
Vaizdo kreditas: Amber Lounge

Patrickui įsigijus „Amber Lounge“, komanda surengė išskirtinį Las Vegaso F1 ir Kataro pasaulio taurės vakarėlį.

Per ateinančius penkerius metus verslininkas tikisi surengti renginius visose pagrindinėse F1 lenktynėse, koncertuose ir sporto renginiuose visame pasaulyje.

Norime, kad „Amber Lounge“ būtų išskirtiniausias vakarėlis pasaulyje. Mes tikime ikoniškų VIP potyrių kūrimu, o „Amber Lounge“ yra puiki vieta tai padaryti.

– Patrikas Grovas

  • Sužinokite daugiau apie „Amber Lounge“ čia.
  • Kitus straipsnius apie Singapūro startuolius skaitykite čia.

Panašaus vaizdo kreditas: „Amber Lounge“ / „Catcha Group“.





Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *