Prisimenate, kai buvote vaikas, o dantų pasta buvo beprotiško skonio?

Jūsų kvėpavimas gali kvepėti braškėmis, vynuogėmis, apelsinais ir net guma, jei esate pakankamai linkęs į nuotykius. Nė vienas iš šių nuobodžių suaugusiems skirtų skonių, kurie yra skirti tik tam, kad jūsų kvėpavimas būtų ledinis ir mėtinis.

Nežinau, kaip jūs, bet turint kvapiąją dantų pastą valytis dantis tapo smagu, o ne darbas. Tai yra kažkas, ką Selva Kumar nori sugrąžinti, nepaisant jūsų amžiaus.

Taigi, praėjus 11 metų po to, kai įkūrė „Viper Challenge“ – kliūčių renginių seriją, kuri išaugo iki didžiausios Pietryčių Azijoje, jis pristatė naują skonio dantų pastos prekės ženklą –Laimingas Brush.

Seno produkto naujovės

Iš pirmo žvilgsnio tikriausiai manytumėte, kad „Happy Brush“ dantų pastos (parduodamos už 19,90 RM už buteliuką) yra ne kas kita, o dantų pastos. Jis supakuotas į siurblio buteliuką, kuris atrodo kaip skutimosi kremas arba odos priežiūros priemonė.

Maniau, kad tai turi būti dėl estetinio patrauklumo. Jei visos rinkoje esančios dantų pastos atrodo vienodai, koks geresnis būdas išsiskirti, nei pakeisti pakuotę?

Vaizdo kreditas: Happy Brush

Tačiau Selva paaiškino, kad tai taip pat dėl ​​praktiškumo. „Mūsų dantų pastos pakuotės purkštukų konstrukcija leidžia tiksliai dozuoti, sumažinti atliekų kiekį ir užtikrinti, kad vartotojai iš kiekvieno tūbelės išnaudotų visas galimybes.

Dantų pastos pakuotė taip pat pagaminta iš perdirbamų medžiagų ir sukurta taip, kad būtų sumažintas poveikis aplinkai.

Vaizdo kreditas: Happy Brush

Tai atitinka „Happy Brush“ misiją – būti ekologišku. „Kiekvienas mažas žingsnis link tvarumo yra svarbus ir šis dizainas atspindi šią filosofiją“, – teigė Selva.

Tačiau pagrindinis pardavimo taškas yra dantų pastos skonis. Prekės ženklas vis dar naujas, todėl yra tik trijų skonių: Mango Punch, Watermelon Crush ir Coconut Charm. Pasak Selvos, tai visi mėgstami skoniai, kurie rezonuoja su malaiziečiais ir suteikia mūsų atogrąžų paveldo skonį.

Nuo fitneso iki burnos priežiūros

Prieš „Happy Brush“ ir „Viper Challenge“ buvo „Original Bootcamp“, pirmasis „Selva“ kūno rengybos treniruočių verslas, atidarytas 2009 m.

Verslas buvo geras ir iki 2012 m. jis aptarnavo beveik 10 000 klientų, iš kurių daugelis išreiškė norą didesnių fizinių iššūkių. Taigi po metų jis įkūrė „Viper Challenge“, kad užpildytų šią rinkos spragą.

Selva Kumar, Viper Challenge įkūrėja ir generalinė direktorė / Vaizdo kreditas: Selva / Viper Challenge

„Siekiau sukurti renginį, kuriame būtų fizinių ir protinių sunkumų, skatintų komandinį darbą ir bičiulystę“, – pažymėjo jis. Tai panašu į televizijos iššūkius, tokius kaip „Netflix“ „Physical 100“, bet vyksta lauke.

Maždaug po dešimtmečio „Viper Challenge“ išaugo į sėkmingą tarptautinę kliūčių renginių seriją, kurią rėmė tokie prekių ženklai kaip AXN.

Tačiau Selva vis tiek norėjo paįvairinti savo verslumo įmones. Taigi, kai jis gavo elektros lemputės momentą naujovėms tradicinių dantų pastos variantų, jis viską padarė.

„Viper Challenge sėkmė suteikė man pasitikėjimo ieškoti naujų galimybių ir pateikti rinkai naujų idėjų. Teigiamas atsakas į mūsų pradines produktų koncepcijas dar kartą patvirtino mano tikėjimą „Happy Brush“ galimybėmis ir paskatino mane jį pristatyti.

Vaizdo kreditas: Viper Challenge

Pagaminta Malaizijoje, skirta malaiziečiams

Kalbėdamas atvirai, Selva sakė, kad šių skonių įkvėpimas kyla iš jų noro, kad valymas būtų maloni patirtis.

„Norėjome pasiūlyti vaikams ir suaugusiems patinkančius skonius, kad burnos priežiūra būtų linksma ir maloni (su) mūsų meile Malaizijos gaminiams. Taip užtikrinama, kad vartotojams būtų suteiktas pažįstamas, bet jaudinantis naujoviškų „Happy Brush“ produktų skonis.

Kitas įkvėpimo šaltinis yra Australijos prekės ženklas HiSmile, siūlantis panašią unikalią dantų pastų liniją.

Kadangi Selva pats buvo įsikūręs Australijoje, jis paskatino HiSmile egzistavimą ir norėjo sukurti Azijos rinkai pritaikytas dantų pastas.

Vaizdo kreditas: Happy Brush

Selva su mumis pasidalino, kad Happy Brush dantų pastos taip pat gaminamos Australijoje. Pagrindinė priežastis yra ta, kad jis mano, kad žemė turi pažangią burnos priežiūros formulių patirtį ir griežtus reguliavimo standartus, kurie užtikrina aukštos kokybės ir saugius produktus.

Tačiau jos gamybos namai yra Malaizijoje, kad būtų palaikoma vietinė gamyba ir sumažintos sąnaudos. „Tai leidžia mums pasiūlyti aukščiausios kokybės produktus konkurencingomis kainomis“, – pridūrė jis.

Patyręs verslininkas, turintis didelių ambicijų

Prireikė maždaug vienerių metų plataus masto moksliniams tyrimams ir plėtrai, kol prekės ženklas pristatė rinkai paruoštus produktus.

Per tą laiką kai kurie iššūkiai, su kuriais jie susidūrė, buvo rasti tinkamą skonio ir veiksmingumo pusiausvyrą, taip pat užtikrinti, kad formulės atitiktų reguliavimo standartus. Registracijos Malaizijos nacionalinėje farmacijos reguliavimo agentūroje (NPRA) procesas taip pat nebuvo lengvas.

Vaizdo kreditas: Happy Brush

„Selva“ atskleidė, kad procesas apėmė daug bandymų ir dokumentų. Taigi pagrindinis jo patarimas kitiems verslininkams yra pradėti registruotis anksti ir glaudžiai bendradarbiauti su reguliavimo ekspertais, kad būtų išvengta sudėtingumo.

„Taip pat labai svarbu vesti išsamius įrašus ir užtikrinti, kad visos formulės atitiktų vietinius teisės aktus.

Kadangi Malaizijoje gaminio dizainas yra palyginti naujas, Selva ir jo komanda rinkodarą derins su šviečiamomis pastangomis reklamuoti Happy Brush. Tai apima socialinės žiniasklaidos turinį, bendradarbiavimą su influenceriais ir dalyvavimą parodose bei iškylančiuose renginiuose.

Vaizdo kreditas: Happy Brush

Jei atsitiktų su pastaruoju, nesidrovėkite paprašyti nemokamų dantų pastos pavyzdžių. Galbūt anksti pradėsite naudoti šį prekės ženklą, kuris kada nors nori tapti regioniniu pavadinimu pramonėje.

Matant, kaip Selva per daugelį metų sukūrė „Viper Challenge“, ši svajonė neatrodo neįmanoma. Tačiau asmeniniu lygmeniu aš džiaugiuosi matydamas šią dantų pastą daugiau parduotuvių lentynų, nes ji tikrai sukels nostalgijos bangą.

  • Sužinokite daugiau apie Happy Brush čia.
  • Skaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Malaizijos startuolius čia.

Panašaus vaizdo kreditas: „Happy Brush“ / annisezza „Instagram“.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -