„Niekada nebuvau devynių iki penkerių metų amžiaus žmogus, bet dabar daviau sau darbą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę“, – Meggie, grupės įkūrėja. Tešla Megšyptelėjo.

Vos 28 metų ji yra pagrindinė kepyklėlės kavinės, kuri geriausiai žinoma dėl savo bombolionių, veikėja. Jie panašūs į spurgas, bet įdaryti saldžiais lipniais įdarais, kurie puikiai tinka prie kavos.

Iš pažiūros galite per daug negalvoti apie „Bukit Ceylon“ kavinę, nes joje nėra labai daug Google atsiliepimai. Tačiau dėmesys klientams suteikia unikalią patirtį, tiek siūlant maistą, tiek teikiant paslaugas, lankytojams paliko teigiamų įspūdžių.

Tiek, kad Kolonijabendro darbo ir renginių erdvės įmonė, kurią „Meg“ įsigijo vos prieš kelis mėnesius.

Vaizdo kreditas: Meg tešla

Viskas prasidėjo nuo… durianų?

Nors kiti mokosi būti verslininkais, kai kurie yra tiesiog natūralūs lyderiai ir lengvai prisitaiko prie vaidmens. Meggie patenka į pastarąją kategoriją.

Baigusi studijas ji pasinėrė į nekilnojamojo turto pramonę ir pardavė namus. Tada, kai užklupo COVID-19 pandemija, ji perėjo į durianų pardavimo verslą, nes „kas gi krizės metu nesikreips į egzotiškus vaisius, tiesa?

Štai kaip Durian Go Go Go gavo savo pradžią. Meggie ir jos buvęs partneris vaisius įsigijo iš tiekėjų, fotografavo namuose ir paskelbė jas „Facebook“ maisto pristatymo grupėse. Jų nuostabai pora sugebėjo parduoti 50 dėžių durianų per pirmąją partiją.

„Mūsų akcijos išplito ir buvome priblokšti, kai pamatėme, kad mūsų pardavimai kas mėnesį pasiekė šešiaženklį skaičių. (Tai) reikšmingas žygdarbis, ypač todėl, kad tuo metu man buvo tik 25 metai“, – dalijosi Meggie. „Ši patirtis leido mums suprasti, kad turime potencialą vykdyti verslą visą darbo dieną.

Vaizdo kreditas: Meg tešla

Taigi duetas pradėjo ieškoti kažko, kas būtų tvaresni ištisus metus. Visą tą laiką „Durian Go Go Go“ juos nugalėjo pandemiją.

Tada vieną dieną, aptikusi bombolonių skelbimą, Meggie pradėjo trokšti spurgų. Iškilo tik viena problema – turimi produktai buvo per toli, kad juos būtų patogu pasiekti dėl MCO.

Jos buvęs partneris padarė tai, ką šiuo metu darytų bet kuris iš mūsų, ir pasiūlė jai pačiai pabandyti juos išsikepti. Tai buvo didelis užsakymas, atsižvelgiant į tai, kad Meggie neturėjo jokios kepimo patirties, tačiau ji buvo pasiryžusi dėl savo potraukio. Taigi, pažymėdamas Megės tešlos pradžią.

Investuoti į svajonę kartu

Meggie praleido maždaug metus tobulindama savo receptą, žongliruodamas durianų verslu, siekdama išlaikyti pajamų srautą.

Vaizdo kreditas: „Meg“ tešla

Ji prisipažino, kad iš pradžių tai buvo kova. Tuo metu jos dažni palydovai buvo internetiniai vaizdo įrašai, kuriuose ji rinkdavo kiekvieno patarimus ir gudrybes, kad sukurtų kažką unikalaus.

Supratusi receptą, ji pasinaudojo tuo, ko išmoko iš „durian“ įmonės, ir iš jų santaupų išleido „Dough by Meg“ su 20 000 RM.

Internetinės bomboloni parduotuvės koncepcija greitai sulaukė atgarsio, nes maisto pristatymas buvo labai populiarus. Maisto tinklaraštininkai paskleidė žinią apie savo keptus skanėstus, kurie padėjo jiems dar labiau sudominti. Užsakymų antplūdis džiugino, – prisiminė Meggie.

Tačiau net ir kaip namų verslas, Meggie ir jos buvęs partneris įdėjo papildomų pastangų, kad sukurtų prekės ženklą. Jie spausdino savo pakuotes ir dirbo su kitais matomais aspektais, kad išsiskirtų iš įprastų pardavėjų.

Vaizdo kreditas: Meg tešla

„Norėjome suteikti klientams unikalią patirtį, kai jie gavo spurgas namuose per MCO. Mūsų tikslas buvo aukštesnės klasės rinka, nes mūsų kainos nebuvo pigios. Skonis ir bendra patirtis turėjo išsiskirti (taip pat).

Tada MCO pradėjo kelti etapais, todėl laipsniškai mažėjo užsakymai internetu. Taigi jie suprato tai kaip ženklą įsitraukti ir įkurti fizinę kepyklos parduotuvę.

Nepamirškite, kodėl pirmą kartą pradėjote

„Bukit Ceylon“ buvo pasirinktas kaip „Dough“ pirmasis Meg išparduotuvė dėl savo unikalios atmosferos. Meggie apibūdino jį kaip ramų, žalią ir tylų, nepaisant jo vietos miesto centre.

Kartu su plėtra jo meniu atsirado naujų papildymų. Dabar galite rasti įvairių karštų patiekalų, pvz., makaronų, sumuštinių su raugu ir įvairių kitų kepinių. Tačiau jo pagrindinis pasiūlymas išlieka bombolonis.

Vaizdo kreditas: Meg tešla / sweechin įdegis

Šiuo metu kavinei vadovauja Meggie ir jos 12 darbuotojų komanda. 28-erių mergina kepėjos estafetę perdavė kitam dėl ribotų kepimo žinių. Vietoj to, ji dabar sutelkia dėmesį į jų prekės ženklo ir rinkodaros tobulinimą.

Perėjimas nuo kepėjos namuose prie tradicinės parduotuvės vadovavimo labai atvėrė akis. „Finansų valdymas yra nuolatinis mokymosi kreivė, ypač kai didinant mastą subalansuojama kokybė ir sąnaudos“, – pažymėjo ji.

Pagrindinė pamoka, kurią ji išmoko, yra prisitaikymo svarba – išlikti ištikimam savo pirminei vizijai, tobulėjant, kad atitiktų rinkos poreikius.

Šiuo metu „Dough by Meg“ tikslas yra būti vieno langelio kaimynystėje esančia kavine, kurią brangina jų nuolatiniai lankytojai. Tai ir jų siekiai plėstis į tokius sektorius kaip verslo dovanos, maitinimas ir renginių paslaugos.

Vaizdo kreditas: „Meg“ tešla

Įdėdamas visą savo širdį

„Timas Tiah ir jo žmona Audrey (atitinkamai „Colony“ generalinis direktorius ir vykdomasis direktorius), kurie yra nuolatiniai mūsų kavinės lankytojai, per pokalbį už mūsų kavinės atsitiktinai teiravosi apie investavimą (į „Dough by Meg“), – pasakojo Meggie.

Ir ši diskusija peraugo į oficialų bendradarbiavimą. „Man tai gana siurrealu, nes užaugau apie Audrey išgirdusi iš savo seserų, kurios sekė jos tinklaraštį nuo ankstyvųjų dienoraščių kūrimo dienų. Niekada neįsivaizdavau, kad vieną dieną dirbsiu su jais.

„Colony“, kuri yra bendradarbystės ir renginių erdvės įmonė, tiesiog puikiai atitiko naują „Dough by Meg“ dėmesį į maitinimo ir dovanų teikimą.

Timas Tiah (dešinėje) ir jo žmona Audrey (kairėje) su Meggie (viduryje) / Vaizdo kreditas: Megės tešla

Tai reiškia, kad Kolonijos svečiai gali laukti susitikimų ir renginių su nuostabiais „Dough By Meg“ skanėstais. Meggie vis dar yra atsakinga už daugumą operatyvinių užduočių, nes Colony suteikė jai pasitikėjimą ir laisvę priimti svarbius verslo sprendimus.

Judant į priekį, kepyklos kavinė vienodai orientuojasi tiek į B2B, tiek į B2C segmentus. Jie planuoja greitai persikelti į didesnę vietą ir atnaujinti savo meniu, kuriame bus daugiau rytietiškų ir aukščiausios kokybės produktų.

Nepaisant retkarčiais įprasto darbo nuo devynių iki penkerių patrauklumo, Meggie yra pasiryžusi savo pasirinktam keliui. „Įkurti verslą gali būti nesudėtinga, tačiau jį išlaikyti ir išlaikyti yra tikras iššūkis, todėl esu pasiryžęs tai padaryti.

Vaizdo kreditas: Meg tešla
  • Sužinokite daugiau apie „Dough by Meg“. čia.
  • Skaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Malaizijos startuolius čia.

Teminio vaizdo kreditas: „Meg“ tešla





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -