Originalus turinys. Autentiškas turinys. Tikras turinys.

Tikriausiai neseniai girdėjote šias frazes socialiniuose tinkluose. Taip pat pastebėjote, kad šios turinio rinkodaros strategijos išaugo ir kitų įmonių buvimas internete, o tai atsispindi ir realiame pasaulyje.

Ir pagalvoji, kada ateis mano eilė?

Geros naujienos yra tai, kad jums nereikia laukti. Nėra idealaus laiko pradėti kurti tokį turinį, ir iš tikrųjų kuo anksčiau tai padarysite, tuo geriau. Po velnių, pradėkite dar net neįkūrę savo verslo.

Tai patarimas iš „myBurgerLab“. įkūrėjas ReYi, kalbėjęs Underdog Content Conference ’24 by Kasdienis BROkartu su kitais turinio rinkodaros ekspertais savo atitinkamose pramonės šakose.

Štai 6 kiti patarimai kiekvienam verslo savininkui, norinčiam pradėti savo veiksmingą turinio rinkodaros kelionę.

1. Pradėkite nuo tikslo

Kodėl norite kurti turinį? Koks jūsų galutinis tikslas su turiniu?

ReYi pataria nekurti turinio vien tam, kad tai darytumėte.

Vaizdo kreditas: Daily CMO

Stiprių pranešimų trūkumas gali suklaidinti klientus ir sukelti neigiamą poveikį jūsų prekės ženklui, nes sukuriamas tai, ką kai kurie iš mūsų gali vadinti „šiukšliadėžės“ (be jokios vertės) turinio.

Vietoj to nustatykite savo tikslą, auditoriją, kurią norite pasiekti, tinkamą platformą savo prekės ženklo turiniui ir tada sukurti savo turinį.

Jei jums reikia idėjų, nuo ko pradėti visa tai…

2. Analizuokite savo konkurentus

Turinio rinkodara vis dar yra verslo dalis. O versle konkurentų analizė gali būti skirtumas tarp nesėkmės ir sėkmės.

Mimi Thian – pati laisvai samdoma turinio kūrėja, anksčiau dirbusi su Mindvalley, o dabar einanti GXBank produktų rinkodaros vadovės pareigas – pataria užduoti sau šiuos klausimus:

„Ką veikia kiti jūsų verslo srities žmonės? Kas jiems tinka? Ir ar tai gali būti naudinga ir jums?

3. Paimkite žmones į užkulisius

Pasak konferencijos ekspertų, tai šiuo metu yra „karšta“.

Žmonės mėgsta jaustis. Kai atsivešite savo klientus į užkulisius, jie jausis taip, lyg keliauja kartu su jumis.

Jie investuoja į tai, kas vyksta, nesvarbu, gerai ar blogai. Jie kartu švęs jūsų pergales ir duos patarimų, kai jums sunku.

Gali būti sunku suprasti, kaip tai gali virsti pardavimu, tačiau visos šios smulkmenos iš tikrųjų padeda klientams sustiprinti pasitikėjimą jūsų prekės ženklu.

Iš ten jie natūraliai norės išbandyti jūsų pastangų vaisius – ar tai būtų produktas, ar paslauga – ir, jei jiems tai patiks, galbūt turėsite lojalių klientų.

ReYi pasidalino Grumpy Bagels kaip geras to pavyzdys.

Vaizdo kreditas: Grumpy Bagels

Jos įkūrėja Claire pradėjo dalytis vaizdo įrašais apie kavinės atnaujinimą, kad padidintų susidomėjimą savo prekės ženklu, nes ji teigė, kad jos parduotuvės vieta nėra didelio lankytojų srauto.

Paleidusi Grumpy Bagels, ji tęsė turinio rinkodarą per vaizdo įrašų seriją „Diena mano kaip kavinės savininko gyvenime“.

Prabėgus verslui, paklausa išlieka tokia didelė, kad Grumpy Bagels vis dar laukia 45 minučių iki vienos valandos eilės, girdėjome.

Dabar, kurdami turinį, taip pat norite…

4. Būkite atsargūs dėl jautrumo

Daugelio prekių ženklų atveju galite pastebėti, kad turinio rinkodara, kuri yra labiau „atvira“ arba „atsitiktiška“, geriausiai atsiliepia jūsų auditorijai.

Tačiau vis tiek svarbu saugotis kultūrinio ar visuomenės jautrumo. Nenorite, kad turinio rinkodara netyčia įžeistų tam tikrą bendruomenę ar žmonių grupę.

Vaizdo kreditas: Gajen Nad

Populiarus komikas Gajenas Nadas, žinomas dėl savo šeimai palankaus ir švaraus humoro prekės ženklo, pasidalino šešiais patarimais, kuriais naudojasi, kad užtikrintų, jog jo turinys netinkamai trikdytų žmonių.

  1. Turėkite teigiamą ketinimą už tai, ką kuriate.
  2. Ištirkite savo turinio temą ir kontekstą (kruopščiai).
  3. Ugdykite kultūrinį sąmoningumą (įvairios komandos turėjimas padeda tai padaryti).
  4. Išbandykite savo turinį. Gaukite atsiliepimų iš įvairaus išsilavinimo žmonių.
  5. Venkite apibendrinimų (grupių, tautybių, rasių, religijų ir kt.) ir smūgiavimo.
  6. Venkite neigiamų stereotipų.

Vadovaudamasis šiomis savybėmis ir savo nuoširdumu, jis susitvarkė su savimi savo laida „Netflix“. vadinama „Profesionali mišri veislė”.

5. Automatizuoti, automatizuoti, automatizuoti

Peter Yong, įkūrėjas Ponas Money televizijamokomoji platforma apie viską, kas yra pinigų 180 000 „YouTube“ prenumeratoriųpasidalijo, kaip jo komanda efektyviai kuria įspūdingą turinį.

„Dvi sritys, kuriose jums reikia tikros darbo jėgos, yra smegenų šturmas ir įrašymas. Visa kita turėtų būti automatizuota“, – sakė jis.

Vaizdo kreditas: Mr Money TV

Panašiai Isaiah Saw, vyresnysis vadovas Nuffnang Malaizijair Weng Honn, universalus turinio rinkodaros ekspertas, turintis daugiau 230 tūkst. „YouTube“ prenumeratoriųpažymėjo, kad prekės ženklai turėtų panaudoti dirbtinį intelektą jau naudojamuose įrankiuose.

Pavyzdžiui, „TikTok“ turi savo Scenarijų generatorius įrankis, kuris iš esmės suteiks jums „scenarijus, kuriuose yra kabliuko, kūno ir raginimo veikti scenos per kelias sekundes“.

Taigi, naudodamiesi visais šiais turinio rinkodaros patarimais, jūs jau sėkmingai kuriate įspūdingą turinį, tačiau yra vienas tikrai svarbus paskutinis žingsnis, kurio neturėtumėte ignoruoti.

6. Atlikite protingą SEO

Kad ir koks geras būtų jūsų turinys, be tinkamo SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) jis toli nenueis.

Tai svarbu įmonėms apskritai, nes tai leidžia jūsų prekės ženklui būti ieškomam ir matomam, bet dar labiau, jei norite, kad jūsų turinys būtų aptinkamas.

Yra daugybė tinklaraščio įrašų ir išteklių, kurie padės suprasti, kaip panaudoti SEO, todėl pateikiame atitinkamą Weng Honn įžvalgą šia tema.

Viena vertus, nenuvertinkite gero SEO svarbos net vaizdo įrašų turiniui.

Paimkite, pavyzdžiui, „TikTok“. Daugelis žmonių naudoja jos paieškos juostą kaip būdą atrasti naujas vietas, ką veikti ir dar daugiau.

Jei vadovaujate omarų restoranui KL, norėsite įsitikinti, kur esate (KL arba, jei esate populiariame pastate, nurodykite konkretų), ką aptarnaujate (omarai) ir kitą identifikuojančią informaciją. jūsų verslo raktiniai žodžiai antraštėse, žymos su grotelėmis ir kt.

Tokiu būdu jūsų turinys bus rodomas, kai kas nors į savo „TikTok“ paieškos juostą įves „omarų restoranas KL“.

-//-

Tikimės, kad patarimai, kuriais čia dalijasi ekspertai, suteiks pasitikėjimo pradėti turinio rinkodaros kelionę arba tobulinti procesus.

Jei norite kaskart atnaujinti naujausias turinio rinkodaros tendencijas ir geriausią praktiką, būtinai stebėkite Daily CMO – platformą, padėsiančią kiekvienam tapti geresniu rinkodaros specialistu ir „Underdog“ turinio konferencijų organizatoriumi.

  • Skaitykite daugiau apie turinio rinkodarą čia.

Teminiai vaizdo kreditai: Mr Money TV / Daily CMO





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -