Daugeliui generalinių direktorių savaitgaliai yra tik dar viena darbo diena. Tačiau Dione Song, „Love“ generalinei direktorei, Bonito, jos šeštadieniai yra šventi – ji paprastai susilaiko nuo darbo ir nustato „nesutartinus blokus“ rūpintis savimi ir praleisti laiką šeimai.

Vis dėlto nėra lengva išlaikyti sveiką darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, žongliruojant su generalinio direktoriaus reikalavimais. Štai kodėl Song laikosi sklandesnio požiūrio, užuot visiškai atskirusi asmeninį gyvenimą.

„Tikiu darbo ir asmeninio gyvenimo integracija, o ne darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra“, – dalijosi ji. Song svarbiausia yra užtikrinti, kad darbas ir gyvenimas papildytų vienas kitą – ji tuo tiki darbas ir gyvenimas turi būti vienas kai esi aistringas savo darbui.

Galų gale, darbo vieta yra ta vieta, kurioje praleidžiame 70 procentų savo laiko, todėl svarbu suprasti savo „kodėl“ ir turėti stiprų darbo tikslo jausmą.

– Dione Song, „Love“ generalinis direktorius, Bonito

Diena Dione Song gyvenime

Daugeliu dienų Song keliasi 6 val., kad dieną pradėtų anksti.

O kodėl ji teikia pirmenybę tokiai ankstyvai pradžiai, ji pasidalijo: „Turiu tam tikrų keistenybių, pavyzdžiui, norėčiau išeiti iš tarnybos prieš saulei nusileidus, nes jaučiuosi liūdna, kai dangus jau tamsus. Daryčiau kompromisą pabusdamas anksti ir pradėdamas anksčiau nei visi kiti.

Meilės Bonito Dione daina
Dione Song, „Love, Bonito“ generalinis direktorius/ image Credit: Love, Bonito

„Love, Bonito“ komanda laikosi lankstaus darbo kultūros, todėl Song pirmadienius ir penktadienius gali leisti namuose. Net ir tada jos darbo dienos yra kruopščiai suplanuotos: pirmadieniai skirti nenutrūkstamam giliam darbui, o antradieniais–ketvirtadieniais gausu susitikimų, komandų registracijų ir tinklų kūrimo.

Nepaisant įtempto grafiko, ji vis tiek sugeba skirti laiko sau ir savo artimiesiems. Kasdien ji laikosi griežtos taisyklės „prie vakarienės nenaudoti telefonų“, kad liktų su šeima.

Kita vertus, jos penktadieniai yra skirti ramybei, po 15:00 neplanuojami jokie skambučiai, o ji paprastai atsipalaiduoja žiūrėdama realybės TV laidas per „Netflix“, leisdama kokybišką laiką su šeima ir du kartus per dieną išvykdama ilgesnių atostogų. metų.

Vienas konkretus „gyvenimą keičiantis“ įprotis, kurį Song priėmė, yra išjungti tiesioginius pranešimus el. paštu ir „Slack“ savo mobiliajame telefone. Tai reiškia, kad ji mato pranešimus tik atidarydama programas, todėl sumažėja pagunda nuolat tikrinti telefoną. Tai taip pat padeda jai pradėti dieną su pozityviais ketinimais, o ne pasinerti tiesiai į darbą.

Ji pasiekė asmeninį rekordą – 67,5 kg traukdama mirtį

Daugeliu rytų Song prieš prasidedant dienai skiria laiko treniruotis. Per COVID-19 užraktą ji atrado savo meilę bėgimui lauke.

„Man patinka bėgioti. Man patinka būti saulėje – tai suteikia energijos“, – sakė ji interviu PageExecutive. „Gali pagalvoti apie tai, ką pasiekei, o sugerti gamtą taip pat puiku. Geros muzikos skambėjimas į ausis taip pat nekenkia.

Vaizdo kreditas: Athira Annissa/ The Peak Magazine

Deja, praėjusiais metais jai teko pristabdyti bėgimo rutiną, kai sužinojo, kad serga skolioze – būkle, kai įprastai tiesus stuburas išlinksta ir sudaro „S“ formą.

„Jis prasidėjo kaip varginantis skausmas, o netrukus peraugo į stiprius nugaros skausmus, dėl kurių buvo siaubingas miegas. Nustojau bėgioti dėl skausmo, taip pat negalėjau per ilgai sėdėti per susitikimus“, – dalijosi ji.

Daugeliu atvejų Song šiuo metu nėra skausmo, bet tai nebuvo prieš naršant daugybėje skirtingų pratimų ir atkūrimo metodų.

Į dabartinę jos treniruočių rutiną įeina kassavaitinės asmeninės treniruotės, kuriose pagrindinis dėmesys skiriamas nugaros stiprinimui ir raumenų auginimui – ji neseniai pasiekė asmeninį rekordą – 67,5 kg svėrimo metu. Ji taip pat dalyvauja jogos ar pilateso užsiėmimuose, lauko HIIT treniruotėse ar bėgiojimuose ir viskuo, kas jai patinka likusią savaitės dalį, nesvarbu, ar tai ilgas pasivaikščiojimas, teniso žaidimas, boksas ar gaivus plaukimas.

Kai gyvenimas tau duoda citriną, privalai ją suvalgyti

Negalima paneigti, kad būti generaliniu direktoriumi reikalauja išskirtinio atsidavimo ir atsparumo. Kai didėja vadovavimo spaudimas, o kelias į priekį atrodo kupinas iššūkių, Song motyvacija dažnai kyla iš asmeninio įkvėpimo šaltinio – Davido Shrigley plakato, kabančio jos svetainėje.

Jame rašoma: „Kai gyvenimas tau duoda citriną, privalai valgyti citriną (visą ją, įskaitant odą)“. Song tai kasdien primena, kad sunkumus reikia priimti pozityviai ir sveikai.

Davidas Shrigley
Vaizdo kreditas: David Shrigley

Vadovaudama savo komandoms, Song tiki, kad ji veda iš „sąmoningumo, aiškumo ir meilės kupinos vietos“ – ji teikia pirmenybę autentiškumui ir stengiasi „vadovauti tokiu būdu, kuris atitiktų jos tikrąjį aš“.

Asmeniškai ji nėra didelių titulų gerbėja, todėl prireikė šiek tiek laiko, kol susitaikė su generalinės direktorės pareigomis. „Praėjo ketveri metai, kai pradėjau eiti mantiją, ir aš pagaliau jaučiuosi patogiau šiame vaidmenyje“, – sakė ji.

Song aktyviai dalyvauja vietoje, kad geriau suprastų iššūkius, su kuriais tenka susidurti, ir suskaidytų savo komandų silosus. Išgirdusi atsiliepimus iš tiesioginių ataskaitų, ji dažnai dalyvauja pokalbiuose su jaunesniaisiais darbuotojais, kad geriau suprastų jų motyvaciją ir ateities siekius.

Tačiau lyderystė yra nuolat besivystanti kelionė. Norėdama nuolat tobulinti savo požiūrį į lyderystę, generalinė direktorė kreipiasi į skaitymą. „Naujausia knyga, kurią myliu, yra 15 Sąmoningos lyderystės įsipareigojimai sukūrė Chapmanas, Jimas Dethmeris ir Kaley Klemp“, – dalijosi ji.

„Tai suteikia įrankių, kaip būti lyderiu, kuris skatina pokyčius per pasitikėjimą, o ne vadovaudamasis baimėje. Kiti jos patarimai yra Lyderiai valgo paskutiniai Simonas Sinekas ir Dienos stoikas pateikė Ryanas Holiday.

Laisvalaikiu Song ji taip pat mėgsta bendrauti su įvairių dalykų ekspertais, įkūrėjais ir generaliniais direktoriais, per savo kasdienę patirtį ir semiasi įžvalgų iš įvairių iššūkių, su kuriais jie susiduria.

Inkliuziškumo skatinimas darbo vietoje

Meilė Bonito Malaizija
Dione daina kartu su Love, Bonito komanda Malaizijoje/ Vaizdo kreditas: Love, Bonito

Meilė, Bonito per daugelį metų pasiekė nepaprastą augimą ir iš tinklaraščio parduotuvės tapo pasauliniu prekės ženklu su komandomis įvairiuose regionuose, įskaitant Malaiziją, Indoneziją, Japoniją ir net JAV. Tačiau pagrindinė prekės ženklo misija niekada nepasikeitė: įgalinti kasdienę Azijos moterį ir įkvėpti pasitikėjimo savimi.

Kompanija palaiko įtrauktį ir siekia „padėti moterims būti geriausiomis savęs versijomis, stovėti šiek tiek aukštesnėmis, kalbėti šiek tiek garsiau ir šviesti šiek tiek ryškiau“.

Ir būtent ši priežastis paskatino Songą leistis į jos kelionę su meile, Bonito.

Man, kaip LGBTQ bendruomenės nariui, pasisekė, kad esu patogioje darbo aplinkoje. Štai kodėl įmonėje Love, Bonito aš tvirtai tikiu, kad reikia sukurti saugią erdvę, kad kiekvienas galėtų ateiti į darbą kaip tikrasis, individualus aš.

– Dione Song, „Love“ generalinis direktorius, Bonito

Meilė Bonito Indonezija
Dione daina kartu su Love, Bonito komanda Indonezijoje/ Vaizdo kreditas: Love, Bonito

„Svarbiausia skatinti įtrauktį darbo vietoje – pirmiausia užtikrinti, kad mūsų pačių komandose būtų įvairių darbuotojų“, – sakė Song. Įmonė samdo griežtai pagal nuopelnus, neatsižvelgiant į rasę, religiją, kalbą, fizinius gebėjimus, lytį, seksualinę orientaciją ar vietą.

Turėdamos įvairesnės individualios patirties, „Love, Bonito“ komandos gali turėti „sveikų diskusijų ir pateikti daugiau idėjų“. Organizacija taip pat aktyviai skatina įtrauktį per vidines iniciatyvas, tokias kaip Bronitos Panel, kur vyrų atstovai in Love, Bonito gali turėti sveikų diskusijų apie įtraukimą.

„Mes taip pat pasitelkėme Singapūro regos negalią turinčių asmenų asociacijos terapeutus, kad jie atliktų masažus mūsų darbuotojams, siekdami didesnio tikslo atskleisti komandas žmonėms su negalia ir ugdyti stipresnį empatijos bei dėkingumo jausmą“, – pridūrė Song.

Siekdama puoselėti atvirą ir saugią aplinką, „Love, Bonito“ leidžia savo darbuotojams anonimiškai dalytis atsiliepimais vadovybei naudojant „Klauskite mūsų visko“. „Čia galime stipriau įsijausti į žemėje esančius jausmus ir greitai bei taktiškai juos spręsti atitinkamais kanalais“, – dalijosi ji.

Galiausiai Song numato, kad Love, Bonito yra „didelis Azijos sesuo prekės ženklas, į kurį visi žiūri“.

Norime būti žinomi ir įsiminti kaip funkcionalių drabužių, kurie palaiko jūsų kasdienį gyvenimą, prekės ženklas, vieta, kur užmezgate tvirtą draugystę, taip pat prekės ženklas, keliaujantis su jumis įvairiais sezonais.

– Dione Song, „Love“ generalinis direktorius, Bonito

Teminio vaizdo kreditas: Meilė, Bonito





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -