Jei per pastaruosius tris mėnesius atidarėte kokią nors socialinių tinklų programėlę, galiu garantuoti, kad jūsų siena ar profilis pilnas vaizdų, kuriuose jūsų draugai ir pažįstami mėgaujasi atostogomis užsienyje. Taip yra visų pirma dėl to, koks stiprus dabar yra Singapūro doleris, palyginti su USD, euru, jena ir juaniu.
Šis faktas taip pat rodomas 2024 m. antrojo ketvirčio veiklos rodikliuose, kuriuos paskelbė Changi oro uosto grupė 2024 m. liepos 26 d. Šie rodikliai rodo, kad 2024 m. balandžio–birželio mėnesiais Changi oro uostas aptarnavo 16,5 mln. keleivių, o tai 13,4 proc. daugiau nei praėjusiais metais ir 98,2 proc. keleivių judėjimo per tą patį 2019 m. laikotarpį.
Tą patį ketvirtį skrido 89 300 orlaivių, 9,7 proc. daugiau nei per metus ir 94,5 proc., palyginti su tuo pačiu 2019 m. ketvirčiu.
Taigi taip, tai tvirtai rodo, kad Singapūro aviacijos pramonė beveik atsigavo po paskutinių Covid-19 pandemijos padarinių.
„Kartu su oro linijų partneriais siekiame, kad iki šių metų pabaigos kelionės visiškai atsigautų.
Lim Ching Kiat, Changi oro uosto grupės vykdomasis viceprezidentas, atsakingas už oro susisiekimo centrą ir krovinių plėtrą
Penkios didžiausios rinkos 2024 m. antrąjį ketvirtį buvo Indonezija, Kinija, Malaizija, Australija ir Indija. Eismas iš Kinijos padvigubėjo, palyginti su praėjusiais metais, o tai yra ilgalaikis rezultatas kelionės be vizų.
Nuo liepos 1 d. 94 oro linijų bendrovės vykdo daugiau nei 6 900 reguliarių savaitinių skrydžių Changi oro uoste, jungiančius Singapūrą su 158 miestais 50 šalių ir teritorijų visame pasaulyje, įskaitant naujas kryptis Broome, Briuselyje, Quanzhou ir Vankuveryje.
Keturiuose Changi oro uosto terminaluose atidaryta 20 naujų parduotuvių ir maisto bei gėrimų, o Jewel Changi oro uoste – 15 naujų parduotuvių ir restoranų.