Žinomas dėl novatoriško pavaros kioskų, siūlančių vietinį maistą, „Kejap Food“ vasario 18 d. Paskelbė, kad jį įsigijo „Palaterium SDN BHD“.
„Palaterium“ valdo Malaizijos specialios kavos tinklo „HWC Coffee“, taip pat „Dateen Catering“ – „Halal“ maisto maitinimo verslą.
„Bendradarbiavimas iš pradžių prasidėjo kaip„ Kejap Food “ir„ HWC Coffee Management “susijungimas, leidžiantis abiem įmonėms dalytis ištekliais ir patirtimi“, – „Vulcan Post“ pasakojo „Kejap Food“ įkūrėja ir direktorius Betty Ting.
Ji išsiaiškino, kad sėkminga partnerystė natūraliai išsivystė į valdymo komandos sinergiją, veiklos efektyvumą ir pagreitintą visų trijų prekės ženklų augimą – „Kejap“ maistą, HWC kavą ir „Dateen Catering“.
Žinios apie įsigijimą ateina tuo pačiu metu kaip „Kejap Food“ naujausios prekybos vietų „Inc Klec Mall“ išleidimo pradžioje.
Padvigubinti pagrindines vertybes
Nors „Palaterium“ dabar yra didžiausias verslo akcininkas, Betty patikino, kad „Kejap Food“ stengsis išlaikyti savo pagrindinį prekės ženklo tapatumą ir viziją.
Tai reiškia, kad komanda ir toliau laikys prekės ženklą kaip pirmąjį Malaizijos vietinį greito maisto prekės ženklą, garsinantį įvairią tautos maisto kultūrą.
„Tačiau„ Palaterium “palaikymas„ Kejap Food “dabar turi prieigą prie stipresnės valdymo, veiklos ir rinkodaros palaikymo, padedant efektyviau padidinti jo pasiekiamumą“, – teigė Betty.

Nors Betty ir toliau vadovauja „Kejap Food“ direktoriui, „Palaterium“ pradeda įvairiai remti verslą nuo prekės ženklo kūrimo ir rinkodaros iki operatyvinių procesų ir IT palaikymo.
„Palaterium“ kompetencija taip pat padės išsinuomoti, užsitikrinti pagrindines vietas ir optimizuoti parduotuvių išdėstymus.
Be to, jų „Halal“ ir „Audit“ komanda gali užtikrinti laikymąsi „Halal“ sertifikavimo ir išlaikyti aukštus maisto saugos standartus.
Tuo tarpu „Kejap Food Core“ komanda sutelks dėmesį į maisto tyrimų ir plėtros, gamybos ir tiekimo grandinės valdymą, užtikrinant, kad prekės ženklas ir toliau diegtų naujoves savo meniu ir išlaikytų kompetenciją.
Uždaryti skyrių apie draugiškus santykius
Dar 2022 m. Malaizijos šaldytas maisto milžinė „Kawan Food“ įsigijo 32,5% „Kejap Food“ akcijų paketą. Tai padarė „Kawan Food“ antrą pagal dydį akcininku tuo metu startuoliu.
„„ Kawan Food “nebėra akcininkų sąraše po abipusio susitarimo dėl taikaus didesnių suinteresuotųjų šalių akcijų išpirkimo anksčiau“, – pasidalino Betty su „Vulcan Post“.

Ji paaiškino, kad sprendimas buvo priimtas draugiškai, nes abi partijos pripažino poreikį suderinti strategines kryptis, leisdama „Kejap Food“ vadovybei judėti pirmyn su savo augimo planais pagal vieningą viziją.
Važiavimas už vairavimo
Pradedant, vienas pagrindinis „Kejap Food“ piešinys buvo jo pavara, siūlanti malaiziečiams patogų būdą mėgautis vietiniais malonumais. Iš pradžių ji buvo paleista degalinėje.
Nors „Drive-thru“ koncepcija išlieka „Kejap Food“ verslo modelio dalimi, greito maisto prekės ženklas taip pat įsitraukia į pietauti.

„Išplėtimas į„ KL Eco City “(KLEC) reiškia prekės ženklo pritaikomumą miesto mažmeninės prekybos aplinkoje, leidžiančią jai ištirti skirtingus formatus, atsižvelgiant į vietos paklausą“, – aiškino Betty.
Einant į priekį, „Kejap Food“ siekia strategiškai išplėsti abu formatus-vairavimo vietas didelio srauto patogumo vietose ir miesto vakarienės ar kiosko koncepcijose užimtose komercinėse vietose.
Atnaujinant sutelktą dėmesį į prieinamą, aukštos kokybės patiekalus, „Kejap Food“ siekia nukreipti į biuro darbuotojus, ieškančius greitų, kvapiųjų variantų.
Išlaikyti greitį
Šiuo metu „Kejap Food“ valdo aštuonias prekybos vietas visoje Malaizijoje, strategiškai daugiausia dėmesio skirdama aukšto srauto vietoms, tokioms kaip benzino stotys, miesto centrai ir verslo rajonai.
Vyksta plėtros planai, kurių tikslas – atidaryti šešis išpardavimus iki metų pabaigos.

„Kejap Food“ taip pat ketina plėsti savo licencijavimo modelį, todėl prekės ženklas tampa prieinamesnis vietos verslininkams. Jie taip pat siekia padidinti „Kejap Food“ užšaldytas maisto tiekimo grandines B2B klientams.
Jų įsigiję nauji partneriai, jie taip pat siekia plėsti savo maitinimo paslaugas, teikdami pritaikytus patiekalų sprendimus įmonių klientams, įskaitant kasdienius „Bento Bento“ užsakymus ir bufetų maitinimą renginiams ir susibūrimams.
Su šiais planais „Kejap Food“ aktyviai ieško investuotojų ir verslininkų, kurie dalijasi prekės ženklo vizija.
- Sužinokite daugiau apie „Kejap Food“ čia.
- Perskaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie F&B verslą čia.
Teminis vaizdo kreditas: „Kejap Food“