Visada mėgau šokoladą, bet ne tik dėl skonio. Man atrodo, kad šokoladas yra ne tik skanus, bet ir žavus delikatesas, kurio norisi, tačiau jis pasiekiamas kaip poreikis.
Šokolado plytelę ar karštą kakavą nesunkiai rasite savitarnos parduotuvėje. Tiesą sakant, šokoladas dažnai išduodamas karinėms pajėgoms kaip pagrindinis lauko racionas. Šokoladas yra kad įsišaknijęs į mūsų gyvenimą. Tai simbolizuoja tai, kaip mes, kaip žmonės, siekiame paprastų malonumų, kad išgyventume sunkiais laikais.
Deja, su šokoladu susijusi ekonomika, pradedant ūkininkavimu ir baigiant platinimu, yra apimta daugybės neetiškų veiksmų. Štai kodėl daugėja šokolado nuo pupelių iki plytelių prekių ženklų, kurie palaiko skaidrią verslo praktiką.
„Fossa Chocolate“ yra vienas iš tokių prekės ženklų, kurie pirmauja Singapūre.
Trys yra minia
Prieš tapdami šokolado gamintojais, Yilina, Jay ir Charis buvo iš įvairių sluoksnių.

Jay universitete studijavo rinkodaros specialybę. Baigęs studijas, jis ėmėsi rinkodaros vaidmenų keliose IT, logistikos ir maisto ir gėrimų srityse.
Tuo tarpu Yilina universitete studijavo rinkodarą ir technopreneurystę. Turėdama žiniasklaidos ir tarptautinio verslo pagrindus, ji dalyvavo dar dviejose maisto ir gėrimų įmonėse iki Fossa Chocolate.
Charis studijavo verslo informacines technologijas, bet perėjo į konditerijos gaminių liniją keliose vietinėse ir gerai žinomose maisto ir gėrimų įmonėse.
„Mes draugaujame ilgą laiką, susipynę meilės maistui“, – su „Vulcan Post“ pasidalino trijulė.
Tačiau iš visų maisto produktų, šokolade, jie rado abipusį pašaukimą.

„Prieš metus draugas parsivežė šokoladinį plytelę iš užsienio. Ji turėjo gražią pakuotę su aukšto spaudos detalėmis, paprastai skirta svarbioms kvietimų kortelėms tais laikais, kai kompiuterinis spausdinimas yra labiau paplitęs“, – aiškino jie.
Paragavęs šokolado, trys iš karto jį supainiojo su aviečių skonio šokoladu. Žvelgdami į sudedamųjų dalių sąrašą, jie buvo šokiruoti, kai pamatė, kad jame yra tik kakavos pupelės ir cukrus.
„Nebuvo aviečių!” – sušuko jie. Nuo tada juos žavėjo šokolado galimybės, todėl pradėjo veikti Fossa Chocolate.
Pradedant nuo nulio
Trijulė pastebėjo, kad Singapūre lengvai pasiekiamas tik komercinis masinės gamybos šokoladas. Nors šie produktai puikiai patenkina saldumynų troškimą, jie neturėjo tikro kakavos skonio.
„Nusprendėme tai pakeisti“, – dalijosi trijulė.

Jie nežinojo, kaip atrodys jų laukianti kelionė.
„Kai tik pradėjome, mes iš tikrųjų neturėjome šokolado žinių“, – paaiškino jie. „Kai pradėjome juos gaminti, supratome, kad reikia tiek daug dalykų, kuriuos reikia sužinoti apie šokoladą ir kakavą.
Tačiau jie įsipareigojo šiam procesui, tyrinėdami pramonę internetu ir neprisijungę. Jie skaitė literatūrą, kalbėjosi su šokolado gamintojais užsienyje, atliko daugybę bandymų ir lankėsi ūkiuose, kad sužinotų apie kakavos auginimą ir derliaus nuėmimo procesą.
„Pirmosios kelios šokolado partijos buvo bjaurios, bet, laimei, jos gerėjo“, – sakė jie.
Tačiau daugiau nei koks nors aukštas tikslas padaryti revoliuciją pramonėje, „Fossa Chocolate“ iš tikrųjų kyla iš paprasto troškimo: „Pateikti mūsų kaimynystėje nuostabų, natūralų kakavos skonį, tuo pačiu plečiant skonio ribas, kad šokoladas vėl būtų įdomus žmonėms, kurie to nedaro. nevalgau daug šokolado.
Meistriškumas visame kame, ką jie daro
Vienas žodis, kuris, atrodo, apima Fossa Chocolate darbą, yra meistriškumas.

„Viską, ką darome, tikime, kad vertiname skonius visais pojūčiais, švenčiame meistriškumą ir gerbiame kiekvieną vertės grandinės dalį“, – aiškina jie.
Išlaikydama šį meistriškumą, komanda su savo šokoladu dažnai sugalvoja unikalių ir net netradicinių skonių. Jie mėgsta įtraukti intriguojančius skonius, tokius kaip sūdytas kiaušinio trynys, taip pat kakavą, kuri gali pasigirti įvairiais skonio profiliais.
Tuo tikslu „Fossa“ tiekia pupeles iš viso pasaulio, įskaitant Centrinę ir Pietų Ameriką, Afriką ir Pietryčių Aziją. Jie linkę keisti savo šaltinius sezoniškai, kad vartotojams pristatytų naują kakavos kilmę.
„Pupeles gauname iš draugų (ūkininkų ir prekybininkų), kuriais pasitikime“, – paaiškino jie. „Jie gaunami be žmonių išnaudojimo, o mes mokame sąžiningą kainą, kad atlygintume gamintojams už jų darbą.

Fossa Chocolate taip pat naudoja tik kakavą, kurios šaltinį galima atsekti. Tokiu būdu jie gali užtikrinti visišką skaidrumą, suteikdami kreditą gamintojams ten, kur reikia.
Vertindami ūkininkų ir gamintojų darbą, jie visas pupeles perka brangiau nei rinkos kainos.
„Norime užtikrinti, kad jie būtų motyvuoti tęsti darbą, kurį daro, todėl atlyginame juos teisingai“, – samprotavo jie. „Prekių kainos yra tokios žemos, kad ūkininkai iš to neišgyvens.
Pirmaujantis Singapūro šokoladas
Tiems, kurie nėra susipažinę su rankiniu šokoladu, jie gali susieti didesnius prekės ženklus su geresne kokybe, galbūt dėl stipraus tradicinio prekės ženklo, kad europietiški šokoladai yra pranašesni.

„Tačiau per pastaruosius kelerius metus atėjus naujajai šokoladinio šokolado bangai, žmonės pradeda suprasti, kad tikrasis gero šokolado ženklas slypi tiek kakavos pupelių šaltinyje, tiek šokolado gamybos technikoje, o ne šalis, kurioje gaminami šokoladai“, – paaiškino „Fossa Chocolate“ komanda.
Jie pasidalijo, kad tai yra kaip tradicinė kava, todėl vis daugiau dėmesio skiriama geram ūkininkavimui ir po derliaus nuėmimo.
Šie veiksniai leidžia auginti specialios rūšies pupeles, kurios atsispindi jų intensyviame ir išskirtiniame skonio profilyje.
„Įdėjome daug darbo gamindami šokoladus“, – priminė komanda. „Skirtingai nei masiniai gamintojai, kurie pradeda nuo kakavos masės pusgaminio, gaunamo kaip šalutiniai produktai iš prekinių rūšių pupelių, mūsų darbas apima septynių etapų procesą, kuris paprastai prasideda rankomis rūšiuojant žalias kakavos pupeles.
Šiandien „Fossa“ šokoladas parduodamas specialiose kavinėse, bakalėjos parduotuvėse, dovanų parduotuvėse ir kitose mažmeninėse parduotuvėse Singapūre ir užsienyje, JAV, Japonijoje ir Europoje.
Šiuo metu jie neturi fizinės parduotuvės, todėl nusprendė sutelkti dėmesį į kūrimo proceso tobulinimą. Galų gale, būtent produkto kokybė leido „Fossa Chocolate“ pasižymėti.

„Didžiuojamės, kad buvome pirmieji Singapūro šokolado gamintojai, pelnę tarptautinių šokolado apdovanojimų apdovanojimus“, – dalijosi jie.
Kas laukia Fossa šokolado, parodys tik laikas. Jie tiesiog siekia ir toliau sunkiai dirbti kurdami naujoves ir kurdami įdomius produktus, kurie būtų įdomūs ir klientams, ir jiems patiems.
- Sužinokite daugiau apie Fossa šokoladą čia.
- Kitus straipsnius apie Singapūro startuolius skaitykite čia.
Teminio vaizdo kreditas: Fossa Chocolate