Mažai kas iškeistų pelningą, gerai apmokamą karjerą į verslumą, tačiau „Cloversoft“ įkūrėjai Angela Sim ir Lynn Yeo ėmėsi šuolio – ir atrodo, kad jų lošimas pasiteisino.
Jų ekologiškų namų priežiūros produktų asortimentas Singapūre tapo populiariu pavadinimu – jie taip pat yra pagrindiniai mano gaminiai.
Praėjo dešimtmetis nuo tada, kai duetas pristatė „Cloversoft“, o prekės ženklas dabar yra trijose rinkose, įskaitant Taivaną ir Indoneziją.
Tačiau kelionė ten buvo toli gražu nelengva. Kalbėdami savo 10-mečio renginyje interviu Vulcan Post, įkūrėjai apmąstė savo kelionę ir pasidalino savo prekės ženklo augimo planais.
Jie važiuodavo iš vieno prekybos centro į kitą
Anksčiau dirbusios HSBC ofšorinės bankininkystės padalinyje, nei Angela, nei Lynn neturėjo ankstesnės verslo valdymo patirties.
Tačiau jų individualūs interesai – Linas visada labai aistringai domėjosi perdirbimu ir ekologiškomis iniciatyvomis, o Angela yra didžiulė gyvūnų mylėtoja – paskatino juos 2014 m. rugsėjo mėn. išleisti „Cloversoft“.
Neilgai trukus duetas susidūrė su atšiauria verslumo realybe.
Jie žongliruoja su keliais vaidmenimis – nuo kasdienių operacijų valdymo iki administracinių užduočių priežiūros – tai ryškus kontrastas, nei jie dirbo HSBC, kur padėjėjų komanda tvarkė visus jų darbo aspektus.
Be to, prekės ženklas taip pat susidūrė su mažmenininkų susidomėjimu savo gaminiais.
Singapūre ir visose kitose šalyse, kuriose esame įsikūrę, susidūrėme su pasikartojančiomis prekės ženklo pažinimo ir įsiskverbimo į rinką problemomis. Nuo tada, kai pradėjome veiklą prieš 10 metų, tai visada buvo didžiausi mūsų iššūkiai.
Angela Sim, „Cloversoft“ įkūrėja
Tuomet duetas eidavo iš vieno prekybos centro į kitą, „tetoms aiškindamas“, kodėl „Cloversoft“ pasirinko nebalinti savo audinių baltais.
„Per dieną aplankydavome iki 15 parduotuvių, kauptume (savo gaminius) ir bendraudavome su atsakingomis parduotuvėmis, pasidalintume su jomis nebalintų bambukinių servetėlių ir tualetinio ritinėlių savybėmis“, – sakė Lynnas ankstesniame interviu. Jos Pasaulis.
Nuo to laiko stalai apsivertė. Daugelis jų produktų dažnai išparduodami, o kai kurie klientai net skiria laiko parašyti ir pasidalinti, kad jiems nepavyko rasti „Cloversoft“ produktų mažmeninės prekybos lentynose.
„Stengiamės būti aukščiausios kokybės, bet labiau prieinama Ezopo versija“
Dabar, su tyrimų laboratorijomis Europoje ir Singapūre, prekės ženklas išplėtė savo gaminių asortimentą ne tik servetėles ir drėgnas servetėles, bet ir tualeto valiklius, skalbinių ploviklius, indaploves ir kūno prausiklius, siūlydamas ekologiškus ir odai nekenksmingus sprendimus. vartotojams.
Visi šie produktai yra augalinės kilmės, juose nėra parabenų, sulfatų, dažiklių, ftalatų ar dirbtinių kvapiųjų medžiagų. Kiekvienas iš jų yra kruopščiai suformuluotas, daug dėmesio skiriant tekstūrai ir kvapui.
Čia, „Cloversoft“, labai rūpinamės bet kokiomis naujovėmis, siekdami užtikrinti kokybę ir unikalią patirtį savo vartotojams.
Angela Sim, „Cloversoft“ įkūrėja
Kadangi įkūrėjai tvirtai tiki kvepalų „nuotaiką gerinančiu poveikiu“, prekės ženklas dabar padvigubina savo dėmesį, kad sukurtų „unikalius kvapų mišinius“, kurie gali „praturtinti kasdienę patirtį“.
„Cloversoft transformuojasi į patyriminių produktų bendrovę“, – neseniai duodamas interviu dalijosi Angela Tatleris. „Stengiamės būti aukščiausios kokybės, bet labiau prieinama Ezopo versija.
Pavyzdžiui, jų indų plovimo skystis „trys viename“ turi kvapą, sukurtą taip, kad „vartotojai jaustųsi laimingi“, žadintų „vaikystę“ ar laimingus prisiminimus. Ant pakuotės taip pat yra QR kodas, nukreipiantis į kuruojamą „Spotify“ grojaraštį.
„Mūsų komanda „Spotify“ sukūrė linksmos muzikos sąrašą. Taigi, kol prausiate, galite mėgautis muzika ir pagerinti nuotaiką.
Žengdamas į priekį, prekės ženklas ketina sudominti savo klientus naujais aktyvinimais parduotuvėse ir plėsdamas jų pasiekiamumą internetu tokiose platformose kaip „RedMart“, „Shopee“ ir „Lazada“.
„Cloversoft“ ne tik pasikliauja klientų lojalumu, kad padidintų prekės ženklo žinomumą, bet ir ketina toliau pasitelkti KOL (pagrindinius nuomonės lyderius), kurie palaiko tvarumą, kad galėtų dalytis prekės ženklo produktų vertybėmis savo pasekėjams.
Be to, prekės ženklas ketina išplėsti savo asmeninės priežiūros ir valymo asortimentą, o naujausias jo papildymas yra purškalas nuo uodų, pagamintas iš natūralių botaninių ingredientų.
„Netrukus mes taip pat (atnaujinsime) savo Pets Range gaminius, kad net jūsų kailiniai namuose galėtų mėgautis saugia, švelnia, švaria ir įvairialypiu pojūčiu“, – dalijosi Lynn.
- Sužinokite daugiau apie Cloversoft čia.
- Kitus straipsnius apie Singapūro startuolius skaitykite čia.
Teminio vaizdo kreditas: „Cloversoft“.