„Išgėriau vieną gurkšnį ir iškart jį išmečiau“.
Fibi Cheong, viena iš „Heal Nutrition“ dueto, prisimena, kai jos įkūrėjas ir dabar vyras Justinas Chanas parsivežė didžiulį 1 kg kubilą baltymų miltelių iš gerai žinomo prekės ženklo.
„Skonis buvo tiesiog… nepakeliamas. Man reikėjo baltymų, bet nenorėjau gerti kažko, kas būtų kaip chemikalai“, – sakė ji.
Buvęs kūno rengybos treneris Justinas ilgus metus ieškojo kokteilių, kurie jo nepriverstų susigraudinti. „Supratau, kad tai dažna problema. Žmonėms reikėjo baltymų, bet jie negalėjo rasti skanių variantų ir naudoti tikrų ingredientų“, – su „Vulcan Post“ dalijosi jis.
Jo pirmasis bandymas padaryti kažką kitokio? Matcha latte baltymų kokteilis. Kai Fibi paragavo, ji suprato, kad jie kažko užsiima. Draugams ir kolegoms taip pat patiko, klausdami, ar gali nusipirkti maišeliais.
Ir kaip tik taip gimė „Heal Nutrition“.
Rinka buvo prisotinta, bet atotrūkis buvo akivaizdus
Šiandieninė baltymų kokteilių rinka, atvirai kalbant, yra prisotinta. Bet kurioje sveikatos parduotuvės lentynoje galite rasti kubilų ant kubilų, kurių kiekviena žada daugiau naudos nei ankstesnė.
Tačiau problema, kaip matė Fibi ir Justinas, buvo ta, kad labai nedaugelis iš jų buvo tikrai malonūs gerti arba juose buvo natūralių ingredientų.
Vis daugiau žmonių rūpinasi savo sveikata, todėl vartotojai ne tik ieško baltymų – jie nori kažko tikro, su ingredientais, kuriuos galėtų atpažinti ir kuriais pasitikėtų, sakė įkūrėjai.
„Supratome, kad rinkoje yra spraga – reikia švarių, tikrų baltymų, kurių skonis nepanašus į chemikalus“, – paaiškino Justinas.
Taip jie pamatė galimybę sukurti produktą, kuris būtų ne tik naudingas sveikatai, bet ir skanus.
„Norėjome sukurti kažką, kas galėtų būti kiekvieno kasdienės rutinos dalis, o ne tik būtinybė po sporto salės“, – pridūrė Fibi.
Mažai tikėtina kelionė
Tiek Fibi, tiek Justinas yra kilę iš finansų. Fibi dirbo „Shell“ finansų analitiku, o Justinas buvo verslo analitikas įmonėje „Lazada“, prieš pradėdamas treniruotis.
Jų karjera išmokė juos strateginio mąstymo, duomenų analizės ir atidaus žvilgsnio į rinkos tendencijas, tačiau tikroji jų aistra buvo sveikatingumo ir verslumo srityse.
Asmeninė Justino kūno rengybos kelionė suformavo „Heal Nutrition“ požiūrį. „Bėgant metams išbandžiau tiek daug purtymų, bet nieko gero. Jie buvo arba pripildyti priedų, arba buvo nemalonaus skonio“, – prisiminė jis.
„Norėjome kažko natūralaus ir skanaus, iš tikrų ingredientų, tokių kaip kava, matcha ir kiti sveiki maisto produktai. Tačiau sukurti tai, kas atitiktų šiuos aukštus standartus, nebuvo lengva.
„Didžiausias iššūkis buvo sukurti kokteilį, kuris būtų ir natūralus, ir skanus. Natūralūs ingredientai gali skirtis pagal skonį ir tekstūrą, todėl mums prireikė maždaug metų bandymų ir klaidų, kad tai būtų teisinga“, – paaiškino Fibi.
Kiekviena sudedamųjų dalių partija yra kruopščiai patikrinta, užtikrinant nuoseklumą kiekviename gurkšnyje. Šis griežtas procesas yra prekės ženklo kokybės kontrolės pagrindas.
Nuo kokteilių iki užkandžių
Nors „Heal Nutrition“ prasidėjo nuo baltymų kokteilių, jų asortimentas išaugo. Šiandien jie siūlo tokius produktus kaip „Heal Breakfast Protein Bars“, kuriuose gausu baltymų ir skaidulų, ir naujus „Heal Protein Puffs“ skonius, tokius kaip Thai Tom Yum ir Sour Cream & Onion.
Negana to, „Heal Nutrition“ buvo priežastis, dėl kurios jie galėjo plėstis ir į kitus mažmeninės prekybos produktus, tokius kaip „Snappea“ ir „Thips“. Supratusi, kad vartotojai nori sveikesnių užkandžių, komanda nusprendė pradėti gaminti pieną iš žirnių ir tempeh traškučių.
„Mūsų tikslas yra padaryti funkcinį baltyminį maistą prieinamą visiems”, – sakė Fibi. „Baltymai skirti ne tik sportininkams – jie būtini žmonėms iš visų gyvenimo sričių.
Nors baltymų kokteiliai tradiciškai buvo laikomi gaminiu sporto salėje, „Heal Nutrition“ nori pakeisti šį suvokimą.
„Baltymai palaiko kur kas daugiau nei raumenų auginimą – jie puikiai tinka odai, plaukams, nagams ir bendrai gerovei“, – dalijosi ji. Dėl jų gaminių asortimento kiekvienas gali lengvai įtraukti į savo dieną patogų, maistingą variantą.
Pasitikėjimo stiprinimas, vienas gurkšnis vienu metu
Kaip mažam startuoliui, labai svarbu įgyti klientų pasitikėjimą. „Heal Nutrition“ prasidėjo, kai tik Fibi ir Justinas padarė viską – produktų kūrimą, rinkodarą ir pardavimą.
Laikui bėgant jie išplėtė savo komandą ir sukūrė aiškius procesus, kad atitiktų savo misiją. „Aiški vizija ir aistringa komanda leido įveikti iššūkius“, – pažymėjo Fibi. „Tai ne visada buvo lengva, bet mes išlikome įsipareigoję tai, kuo tikėjome“.
Šiandien stipri „Heal Nutrition“ buvimas parduotuvėse tokiose parduotuvėse kaip „Village Grocer“, „Jaya Grocer“ ir „Caring“ buvo labai svarbus norint pasiekti platesnę auditoriją.
„Kadangi yra parduotuvėse, klientai gali susipažinti su gaminiu iš pirmų lūpų, o tai labai svarbu kuriant pasitikėjimą ir prekės ženklo atpažinimą“, – sakė ji. Be to, jų Subang Jaya sandėlis padeda efektyviai valdyti tiek B2B, tiek B2C užsakymus.
Jų prenumeratos modelis taip pat populiarėja, todėl klientai gali reguliariai gauti „Heal“ produktus.
„Mes tikrai pastebėjome, kad daugėjo nuolatinių klientų. Jie tiki, kad mes tiekiame natūralius, veiksmingus produktus.
Iš pradžių jie dalyvavo verslo pagreitinimo programose, tokiose kaip „MaGIC Global Accelerator Program“, „Alliance BizSmart Challenge“ ir „Endeavour’s Scale Up“, kurios padėjo jiems įgyti traukos.
Esminis momentas atėjo 2021 m., kai jie gavo didelę investiciją iš OSK Ventures International, leidžiančią jiems sparčiau plėstis.
Nuo tada jie ir toliau reinvestavo į „Heal“, plečia savo veiklą ir tyrinėjo naujas rinkas. „Kitas mūsų tikslas yra padaryti „Heal Nutrition“ prieinamesnę tiek parduotuvėje, tiek internete. Mes sutelkiame dėmesį į plėtrą į Pietryčių Aziją, kur matome didelę paklausą“, – sakė Fibi.
Remiantis jų svetaine, jie taip pat siunčia savo produktus į Australiją, Brunėjų, Singapūrą, Taivaną ir Honkongą.
Įsipareigojimas skaniems, sveikiems produktams
Fibi ir Justinui „Heal Nutrition“ yra misija, kad sveikata būtų prieinama ir maloni. 2025 m. planuojama išleisti naujus produktus, todėl jie yra įsipareigoję, kad jų produktai atitiktų naujausias sveikatos ir sveikatingumo tendencijas.
Paklaustas patarimo trokštantiems verslininkams, Fibi pasakė: „Likite ištikimi tam, kuo tikite. Kurkite verslą remdamiesi autentiškumu, o ne tik pelnu. Žmonės gali pasakyti, kada tu esi tikras.
Justinas pridūrė: „Kiekvieną dieną laukite iššūkių. Svarbiausia yra atsparumas ir prisitaikymas. Tai ne apie kliūčių vengimą, o apie mokymąsi jas įveikti.
„Heal Nutrition“ kelionė gali būti gaivinanti istorija begalinių baltymų kokteilių pasirinkimų pasaulyje. Kadangi vis daugiau vartotojų siekia prekės ženklo autentiškumo ir skaidrumo, Fibi ir Justino misija teikti tikrą, visavertę mitybą yra savalaikis priminimas: sveikata neturi būti skonio ar vientisumo kaina.
Su kiekvienu produktu „Heal Nutrition“ keičia žmonių mąstymą apie baltymus – po vieną skanų gurkšnį.
- Daugiau apie Heal Nutrition galite sužinoti čia.
- Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.
Panašaus vaizdo kreditas: „Heal Nutrition“.