Kaip ir daugelis Singapūro vaikų, Džeris, būdamas studentas, ieškojo mokymo paslaugų, tačiau susidūrė su tam tikrais sunkumais.
Jam buvo sunku rasti mokytojų tokiose programose kaip Carousell ar Facebook, turinčių patirties ir kvalifikacijos, kuria galėtų pasitikėti. Per tarpininkus jis jautėsi nusivylęs, nes negalėjo tiesiogiai bendrauti su mokytoju.
„Labiausiai įsiminė vienas atvejis, kai į mano namus atvyko dėstytojas, tikėdamasis susirasti pradinės mokyklos mokinį! Tuo metu man buvo beveik 18 metų! Džeris pasidalijo juokdamasis.
Jo sesuo Cherry Goh taip pat patyrė panašią patirtį. Jai paskirtas dėstytojas negalėjo dėstyti savo dalyko lygiu, todėl galiausiai ji buvo nukreipta pas savo kuratorių. Kita vertus, jos sužadėtiniui Edmenui Tamui, kaip buvusiam dėstytojui ir teniso treneriui, buvo sudėtinga gauti studentų.
Taigi, kai 2022 m. Jerry iškėlė „mokytojų prekyvietės programėlės“ idėją, Cherry ir Edmenas akimirksniu įsitraukė ir investavo savo santaupas į šią įmonę.
Gavus papildomą finansinę šeimos ir draugų paramą, „Scholarly“ pagaliau pradėjo veikti 2023 m. gruodžio mėn.
Žinoma, buvo tokių platformų kaip „Carousell“ ir „Facebook“, tačiau jos tikrai nebuvo skirtos reklamos paslaugoms. Dėl mūsų bendro nusivylimo, kokia pasenusi, nepasiekiama ir neskaidri buvo privataus mokymo pramonė, nusprendėme ką nors padaryti. Taip gimė Scholarly idėja.
Edmenas Tamas, BRO ir „Scholarly“ įkūrėjas
Ar tai toks didelis reikalas?
Nors trijulė paaiškino, kad jie sąmoningai nepasirinko patekti į edutech sektorių, jie buvo priversti išspręsti dabartines Singapūro privačių studijų pramonės problemas.
Jerry nuomone, mokslas yra sena praktika, kuri šiandien išlieka neatsiejama dabartinės kartos studentų ugdymo dalis – tokia, kuri gali išlikti artimiausioje ateityje. „Ką tik pamačiau, kad to reikia Singapūre“, – pridūrė Cherry.
Edmenas, dirbęs technologijų srityje daugiau nei dešimtmetį, manė, kad galėtų panaudoti savo žinias kurdamas šiuolaikišką sprendimą, kuris padėtų kitiems Singapūro besimokantiesiems, tėvams ir mokytojams.
Per savo programą ji leidžia įvairioms suinteresuotosioms šalims „sklandžiai“ prisijungti. Tačiau norint tai padaryti, jiems reikėjo turėti pakankamai mokytojų ir tėvų, kurie generuotų srautą programoje, o tai buvo kažkas, su kuo steigėjai kovojo pradžioje.
Taip buvo iki tol, kol komanda platformoje pristatė darbo vietas už mokslą, todėl įsitraukimas gerokai išaugo. Džeris paaiškino, kad dėstytojams patiko galimybė kreiptis dėl darbo, o agentūros ir tėvai galėjo skelbti darbus, į kuriuos galėtų pretenduoti mokytojai.
Edmenas pridūrė, kad jis taip pat ieškojo interneto dėstytojų, kurie galėtų prisijungti ir skleisti žinią apie platformą. Jis netgi kalbėjosi su „kiekvienu privačiu mokytoju“ „Carousell“, kad juos įtrauktų ir paleidimo metu prisiregistruotų 60 mokytojų.
„(Tai) nėra puiku, bet žinojome, kad turime paleisti įtemptą laivą ir klausytis mūsų vartotojų atsiliepimų, kad sukurtume tokią programėlę, kokia ji yra šiandien“, – teigė jis.
Tačiau naudojant bet kurią technologijų platformą, siūlančią paslaugas, būtina patikrinti faktus, kad būtų užtikrintas dėstytojų ir ieškančių studentų saugumas. Norėdami gauti programėlės patvirtinimą, dėstytojai turi pateikti savo kvalifikacijos įrodymą, kad komanda juos „rankiniu būdu patikrintų“, nors jie daugiau neaiškino proceso.
Bet programa nemokama. Kaip jie iš to uždirba pinigų?
Komanda kuria pajamų gavimo modelį, panašų į prekyvietes ir ryšio platformas, tokias kaip „LinkedIn“, „Property Guru“ ir „Carousell“.
Jerry paaiškino, kad pagrindinės programėlės funkcijos išliks nemokamos, tačiau žmonėms, ieškantiems didesnio poveikio, bus galimybė reklamuotis, pvz., skatinti, kad įmonė galėtų uždirbti iš reklamos mokesčių.
Komanda taip pat planuoja pristatyti aukščiausios kokybės programos versiją, kad vartotojai galėtų pasiekti pažangias funkcijas, pvz., patobulintus valdymo sprendimus, analizę ir kitas funkcijas.
Nors įkūrėjai liko nekalbūs apie savo skaičius, Jerry išreiškė įsitikinimą, kad jų dabartinė strategija yra tvari ilgalaikėje perspektyvoje.
Be to, už mokymo paslaugas mokama ne programėlėje, o tai sukėlė susirūpinimą, ar įmonė turi aiškius sandorių įrašus ir užtikrina dėstytojų bei auklėtinių saugumą.
Cherry paaiškino, kad nors pamokos, užsakytos per „Scholarly“, išsaugomos, jos negali stebėti operacijų už programos ribų. Ji pridūrė, kad komanda planuoja integruoti mokėjimus tiesiai į programėlę, leisdama vartotojams saugiai mokėti neišeinant iš platformos.
Ji taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad dauguma vartotojų dažnai palieka platformą ir toliau bendrauja WhatsApp ar Telegram. Siekdama padidinti sąveiką programoje, bendrovė pristatė atnaujintą pamokų funkciją, kuria siekiama pagerinti naudotojų patirtį užsisakant ir tvarkant pamokas.
Ateinančiais mėnesiais jie įves daugiau paskatų išlaikyti sąveiką platformoje, pvz., laimėjimų funkciją ir išperkamų taškų sistemą naudotojams, kurie programoje atlieka konkrečius veiksmus.
Kaip jie planuoja išsiskirti?
Nors kai kurie „edutech“ startuoliai naudoja savo techninius sprendimus kaip savo unikalų pardavimo tašką, „Scholarly“ tiki „žmogiškuoju ryšiu“ tarp vartotojų ir technologijų.
Edmenas pasidalijo, kad komanda nuosekliai bendrauja su savo vartotojais atlikdama apklausas, padėdamas jiems išspręsti visas problemas ir asmeniškai turėdamas profilius programoje, su kuriais galima susisiekti bet kuriuo metu.
Dienos pabaigoje Scholarly visada palaikys žmogišką ryšį, nes mūsų pagrindinis tikslas yra sujungti du žmones. Visos mūsų techninės funkcijos, pvz., dirbtinio intelekto pagrindu atliekami mokymo darbai ir integruotos pokalbių funkcijos, galiausiai yra skirtos pagerinti ir palengvinti ryšį tarp studento ir dėstytojo.
Cherry Goh, „Scholarly“ generalinis direktorius, CPO ir vienas iš įkūrėjų
Ryšių su vartotojais palaikymas leido trijulei sukurti pasitikėjimą ir plėsti savo duomenų bazę. „Scholarly“ turi 1 600 vartotojų, beveik 1 000 dėstytojų ir nuo 5 iki 10 agentūrų, kurios iki šiol reguliariai arba pusiau reguliariai skelbia įrašus programoje.
Komanda pasikliauja vartotojų atsiliepimais, siekdama užtikrinti, kad programa ir toliau atitiktų besikeičiančius poreikius, naudodama naujas funkcijas. Viena iš tokių funkcijų yra „Scholarly“ dirbtinio intelekto (AI) pagrįsta mokymosi užduočių funkcija.
Pasak Edmeno, šia funkcija siekiama padidinti tėvų, mokinių ir agentūrų derinimo efektyvumą ir užkirsti kelią informacijos pertekliui.
„Užuot ieškojęs šimtų studijų darbų, paskelbtų skirtinguose „Telegram“ kanaluose ar „Facebook“ grupėse, dėstytojas gali naudoti „Scholarly“ ir lengvai rasti darbą visoje šalyje vienoje platformoje“, – paaiškino jis.
Pasibaigus metams, „Scholarly“ ir toliau dirbs siekdama tapti „vieno langelio“ principu teikiančia visas su mokslu susijusias paslaugas. „Šalyje nėra kitos plačiai paplitusios programos, turinčios tą patį tikslą“, – sakė Cherry.
Šiuo metu „Scholarly“ komanda dirba su daugybe atnaujinimų, kurie netrukus bus pristatyti, įskaitant žiniatinklio programos versiją ir specialiai programos mokymo centrams pritaikytą profilį.
- Sužinokite daugiau apie Scholarly čia.
- Skaitykite daugiau istorijų apie Singapūro startuolius čia.
Teminio vaizdo kreditas: mokslinis