Indijos rezervų bankas (RBI) pripažino, kad viešojo sektoriaus bankų metinėse ataskaitose dažniau minimos su dirbtiniu intelektu (AI) susijusios technologijos. Anksčiau privataus sektoriaus bankai buvo aktyvesni dirbtinio intelekto atžvilgiu.
Spalio mėnesio biuletenyje centrinio banko ataskaitoje nurodyta, kad daugelio Indijos viešojo sektoriaus bankų „entuziazmas“ dirbtinio intelekto technologijomis iš esmės prilygsta jų privataus sektoriaus kolegoms, ypač pastaraisiais metais.
RBI tyrime buvo naudojami teksto gavybos metodai, siekiant išanalizuoti 32 Indijos komercinių bankų metines ataskaitas per aštuonerių metų laikotarpį, nuo 2015–2016 finansinių metų iki 2022–23 finansinių metų. Tyrimo tikslas buvo nustatyti AI ir susijusių technologijų pritaikymą ir naudojimą, taip pat stebėti jų augimą pastaraisiais metais. Be to, naudojant fiksuotų efektų skydelio duomenų modelį, buvo ištirta, kaip bankų finansinė būklė paveikė jų DI pritaikymą.
Ekonomikos ir politikos tyrimų departamento autoriai: „Viešojo sektoriaus bankų (VPB) atveju naujųjų laikų technologijų, tokių kaip dirbtinis intelektas, dėmesys jų metinėse ataskaitose išaugo daugiau nei 3 kartus 2015–2016 m. ir 2022–2023 m. Indijos rezervų bankas sakoma savo ataskaitoje. Su dirbtiniu intelektu susijusių raktinių žodžių vartojimas privataus sektoriaus bankų metinėse ataskaitose 2022–2023 m. ataskaitose išaugo maždaug šešis kartus, palyginti su 2015–2016 m.
RBI ataskaitoje teigiama, kad didesnis AI pritaikymas privataus sektoriaus bankuose gali būti siejamas su didesne jų klientų dalimi, turinčia daugiau galimybių naudotis skaitmeninėmis paslaugomis ir patogiau naudotis technologiniais sprendimais. Be to, privatūs bankai paprastai aptarnauja labiau finansiškai išprususius ir turtingesnius klientus, o tai suteikia daugiau galimybių panaudoti dirbtiniu intelektu pagrįstus įrankius, tokius kaip klientų segmentavimas, konsultavimas ir turto valdymas kryžminiam pardavimui arba kitoms finansinėms paslaugoms siūlyti.
Privataus sektoriaus bankai, ypač turintys mažesnį filialų tinklą, yra labiau linkę priimti dirbtiniu intelektu pagrįstus sprendimus kaip ekonomišką būdą įgyti naujų klientų ir parduoti produktus kryžminiu būdu. Priešingai, viešojo sektoriaus bankai jau turi nusistovėjusius neprisijungusius kanalus, ypač kaimo ir pusiau miesto vietovėse.
„Tačiau per pastaruosius 2 metus sparčiai tobulėjant dirbtiniam intelektui, ypač generatyviems AI ir LLM pagrįstiems modeliams, kuriuos lydėjo plačioji visuomenė, galinti pasiekti dirbtiniu intelektu pagrįstus sprendimus ir taip vėliau mėgautis jais, viešojo sektoriaus bankai. Taip pat atrodo, kad jie vis dažniau naudoja dirbtiniu intelektu pagrįstus sprendimus“, – rašoma ataskaitoje.
Bank of Baroda lenktyniauja priekyje
RBI pripažino dirbtinio intelekto pritaikymą tarp viešojo sektoriaus bankų, kai Bank of Baroda, vienas iš pirmaujančių Indijos viešojo sektoriaus bankų, pristatė generatyvųjį dirbtinį intelektą (AI) pagrįstą virtualių santykių tvarkyklę (VRM), kad pagerintų skaitmeninių klientų aptarnavimo patirtį. Santykių vadybininkas konsultuoja banko klientus dėl investicijų ir siūlomų finansinių paslaugų.
Įkurtas 1908 m. liepos 20 d., Bank of Baroda didžioji dalis priklauso nacionalinei vyriausybei, kuriai priklauso 63,97 % akcijų.
Pirmoji iniciatyva vietiniame bankininkystės sektoriuje VRM padėtų klientams realiu laiku teikdama informaciją apie banko produktus ir paslaugas, kartu nustatydama klientų poreikius, susijusius su specifiniais banko reikalavimais. Tai padėtų klientams teikti pagrindines banko paslaugas, įskaitant sąskaitos išrašus, čekių knygelės užklausas, debeto kortelių užklausas ir palūkanų sertifikatus.
Rizikos pripažinimas
RBI ataskaitoje teigiama, kad nors dirbtinio intelekto integravimas į bankininkystės ir finansų sektorių suteikia didelių galimybių, jis taip pat kelia iššūkių, tokių kaip šališkumo galimybė, skaidrumo trūkumas ir etiško duomenų naudojimo problemos.
Naujausiomis Indijos politikos iniciatyvomis, įskaitant Nacionalinę dirbtinio intelekto strategiją, „IndiaAI“ misiją, „AI for India 2.0“ ir „Skill India“ AI portalą, siekiama išnaudoti AI ir susijusių technologijų teikiamą potencialą, kartu pripažįstant jo riziką ir iššūkius.
RBI ataskaitoje taip pat pabrėžiama, kad Indijos finansų sektorius vis dažniau kreipiasi į dirbtinio intelekto įrankius, kad pagerintų teisės aktų laikymąsi. Dirbtinio intelekto sprendimai gali supaprastinti atitiktį automatizuodami ataskaitų teikimą, stebėdami operacijas dėl įtartinos veiklos, gerindami teisės aktų reikalavimų supratimą ir užtikrindami, kad būtų laikomasi besikeičiančių standartų. Tai padeda sumažinti reguliavimo pažeidimų, nuobaudų ir baudų riziką.
Kad dirbtinis intelektas (AI) veiktų teisingai pagal įstatymus ir klestėtų susidūrus su vis didėjančiais iššūkiais, jis turi integruoti įmonės blokų grandinės sistemą, kuri užtikrintų duomenų įvesties kokybę ir nuosavybės teisę, leidžiančią saugoti duomenis ir kartu užtikrinti nekintamumą. duomenų. Peržiūrėkite „CoinGeek“ aprėptį apie šią naują technologiją, kad sužinotumėte daugiau kodėl „Enterprise blockchain“ bus AI pagrindas.
Žiūrėkite: Indija taps skaitmeninimo lydere
title=”YouTube” vaizdo įrašų grotuvas” frameborder=”0″ enable=”pagreičio matuoklis; automatinis paleidimas; iškarpinė-rašymas; šifruota medija; giroskopas; paveikslėlis paveikslėlyje; bendrinimas internete” referrerpolicy=”strict-origin-when-cross- origin” allowfullscreen=””>