Malaizijos kavos mėgėjai žinos pavadinimą ZUS Coffee – šis sparčiai populiarėjantis prekės ženklas kofeino turinčius gėrimus tiekia nuo 2019 m.
Nors ZUS audra užkariavo Malaiziją su daugiau nei 580 prekybos vietų, ji ką tik žengė dar vieną didelį žingsnį užsienyje atidarydama savo pirmąją parduotuvę Singapūre.
Kelionė iki šiol
Tik prieš penkerius metus Kvala Lumpūre atsiradusiam prekės ženklui „ZUS Coffee“ sparti plėtra yra įspūdinga.
Turėdamas 586 parduotuves Malaizijoje, 59 Filipinuose, o dabar savo naujausią įmonę Singapūre, ZUS sparčiai auga ir turi daugiau nei 600 parduotuvių trijose šalyse. Šis žingsnis žymi antrąją tarptautinę plėtrą po Filipinų.
Singapūras yra naujausia jų akiratyje esanti rinka, ir jie debiutuoja vienoje judriausių salos vietų – Changi oro uosto 4 terminale su jaukiu paimti ir eiti kiosku, kuris oficialiai atidarytas spalio 11 d.
Tai yra ideali vieta keliautojams, atvykstantiems, išvykstantiems ar tiesiog pravažiuojantiems per terminalą.
Žvilgtelėkite į Singapūro meniu
Nesame visiškai tikri, ką jie siūlo Singapūre, bet iš prekybos vietos pristatymo nuotraukų, kurias ZUS Coffee pasidalino internete, pamatėme kai kuriuos gėrimus.
Gėrimai apima „Matcha Strawberry Latte“ už 5,90 Singapūro dolerius, „Spanish Latte“ ir „Dark Oolong Cham Latte“, kurių abiejų kaina yra 5,50 Singapūras USD.
Jei jų malaizietiškas valgiaraštis norisi, Singapūro gyventojai gali laukti plataus gėrimų pasirinkimo – nuo drąsių espreso iki unikalių skonių derinių, pavyzdžiui, kokoso ir sviesto.
Atsižvelgdami į ZUS inovatyvumą, norime sužinoti, ar jie patobulins meniu, kad jis geriau atitiktų Singapūro skonį, ar atitiktų tai, kuo jie žinomi namuose.
Laukia iššūkis Singapūro kavos scenoje
„ZUS Coffee“ nepatenka į tuščią rinką. Tokie kavos prekių ženklai kaip „Starbucks“ ir „The Coffee Bean & Tea Leaf“ jau tvirtai įsitvirtino ketvirtajame Changi oro uosto terminale.
Nepamirškime, kad per pastaruosius metus daugėja regioninių ir tarptautinių žaidėjų, kurie išreiškė pretenzijas Singapūre. Nuo Indonezijos Kopi Kenangan iki Taivano Louisa Coffee, Pietų Korėjos Compose Coffee ir Kinijos Greybox Coffee konkurencija yra labai didelė.
Toks kavos prekių ženklų antplūdis nieko nestebina. Singapūre esant dideliam kavos suvartojimo lygiui, patraukliems mokesčių režimams ir didėjančioms disponuojamoms pajamoms, tai yra puiki vieta Pietryčių Azijos kavos tinklams, norintiems išplėsti savo pėdsaką.
Remiantis World Coffee Portal Project Cafe East Asia 2024 ataskaita, prognozuojama, kad Singapūro firminių kavinių rinka iki 2029 m. pasieks 1 250 parduotuvių. Tai yra daug kavos tokiai mažai šaliai, o ZUS Coffee siekia išlikti tarp didžiųjų. žaidėjų.
Kas laukia ZUS kavos?
Oficialiai atidarius pirmąjį Singapūro kioską, bus įdomu stebėti kitą ZUS Coffee žingsnį.
Neseniai bendrovė surinko apie 57,27 mln. JAV dolerių, kuriuos planuoja panaudoti tolimesnei vidaus ir tarptautinei plėtrai, o Singapūras ir Brunėjus yra pirmoje vietoje jų augimo sąraše 2024 m.
Ši nauja finansavimo injekcija neabejotinai suteiks jiems postūmį, kurio reikia, kad jie išsilaikytų klestinčioje Singapūro kavos scenoje.
Tačiau kai Singapūrą užplūsta vis daugiau kavos tinklų, tik laikas parodys, ar ZUS Coffee iš tiesų gali susilaukti lojalių gerbėjų šioje konkurencingoje rinkoje. Turėdami pasiteisinusius rezultatus Malaizijoje, nenustebtume, jei pamatytume, kad jie klestėtų ir Singapūre.
Tačiau jie kovoja su kai kuriais garsiais vardais ir bus įdomu pamatyti, kaip jie prisitaiko ir konkuruoja. Kol kas belieka laukti tos pirmosios taurės ir pažiūrėti, kaip singapūriečiai pasieks šį Malaizijos favoritą.
Teminio vaizdo kreditas: ZUS kava