Namų draudimo technologijų (insurtech) startuolis Ouch! sėkmingai surinko 5 mln. RM per pastarąjį priešserialą A lėšų rinkimo raundą iš PPB Ventures.

Įkurta 2018 m., Ouch! yra vieno langelio platforma ir programa, skirta šviesti vartotojus apie jų aprėptį / riziką, įsigyti ir valdyti skaitmeninius draudimo produktus bei pareikšti pretenzijas. Praeitais metais startuolis pristatė pirmąjį „Takaful“ produktą „Pusara Pro“.

Be naujų lėšų, Ouch! taip pat gavo papildomą vienerių metų pratęsimą veikti pagal Bank Negara Malaysia (BNM) reguliavimo smėlio dėžę. Tai sustiprins startuolio tikslą teikti prieinamus „takaful“ sprendimus.

Šis tikslas atitinka tendencijas, rodančias, kad Malaizijos takaful rinka labai auga. Konkrečiai, Malaizijos Takaful asociacija pranešė, kad nuo 2022 m. iki 2023 m. šeimos Takaful bendrosios įmokos padidėjo 7,55 %. Tai reiškė, kad bendra įnašų suma pasiekė beveik 9 mlrd. RM.

Ir Ouch! patenkina didėjantį prieinamos, šariato reikalavimus atitinkančios finansinės apsaugos poreikį.

DITO licencijos įsigijimas

5 mln. RM finansavimas visų pirma bus skirtas patobulinti startuolio technologijų infrastruktūrą, sparčiau plėsti jų buvimą rinkoje ir tęsti veiklą BNM smėlio dėžėje.

Oi! yra BNM Reguliavimo smėlio dėžės dalyvis nuo 2021 m.

„Padidinus šį raundą, turėsime daugiau laiko toliau suprasti ir patenkinti klientų poreikius Malaizijoje ruošiantis DITO“, – „Vulcan Post“ sakė generalinis direktorius Shazy Noorazmanas.

Vaizdo kreditas: Ouch!

Jis turi omenyje BNM išduotą DITO licenciją, o DITO reiškia skaitmeninius draudikus ir „Takaful operatorius“. Kaip teigiama pranešime spaudai, ši licencija leis Ouch! panaikinti esmines malaiziečių, ypač jaunų šeimų, apsaugos spragas.

Patentuotos sistemos kūrimas

Be licencijos, naujos lėšos taip pat bus skirtos patentuotai pagrindinei sistemai, kuri pakeistų trečiųjų šalių sprendimus, sukurti.

„Šis pakeitimas suteiks mums daugiau galimybių valdyti savo platformą, pagerins efektyvumą ir leis mums pasiūlyti sklandesnę vartotojo patirtį“, – sakė Shazy. „Dėl šių iniciatyvų gaunamas išlaidų efektyvumas leis mums užtikrinti prieinamesnę ir prieinamesnę apsaugą mūsų klientams.

Šią sistemą sudarys keli pagrindiniai komponentai:

  • Sertifikatų valdymo sistema, skirta efektyviai išduoti sertifikatus ir dokumentus.
  • Produktų valdymo sprendimai, leidžiantys startuoliui greitai kurti ir pritaikyti takaful produktus, kad atitiktų besikeičiančius klientų poreikius.
  • Atsiskaitymo valdymo sistemos, skirtos supaprastinti atsiskaitymo procesą, siekiant didesnio tikslumo ir patogumo.
  • Apdovanojimų ir taškų sistema, skirta įgyvendinti klientų lojalumo programą.

„Mūsų strategija apima geriausių vietinių talentų samdymą, kad supaprastintume sudėtingas Malaizijos problemas“, – apie šiuos tikslus sakė Shazy.

„Iš esmės mūsų įmonę sukūrė malaiziečiai malaiziečiams, siekdami padėti daugiau žmonių suprasti ir suteikti sau tinkamą apsaugą.

Aptarnavimas nepakankamai aptarnaujamiems

Oi! siekia sukurti saugią skaitmeninę platformą, kuri atitiktų kiekvieno malaiziečio poreikius, atsižvelgiant į tai, kad maždaug 30 milijonų malaiziečių vis dar nepakankamai aprūpinama finansine apsauga.

Bet kaip jie gali pasiekti šią nepakankamai aptarnaujamą bendruomenę?

Shazy pasidalino tuo Ouch! naudoja socialinę žiniasklaidą ir internetinę reklamą, kad susitiktų su jais ten, kur jie praleidžia didžiąją laiko dalį. Platforma taip pat sukurta taip, kad būtų intuityvi, kad būtų užtikrintas prieinamumas.

Startuolis taip pat bendradarbiauja su į šeimą orientuotomis organizacijomis, labdaros organizacijomis ir renginiais, kad padidintų matomumą ir patikimumą bendruomenėje.

Šiuo metu „Ouch!“ yra daugiau nei 16 000 registruotų vartotojų! platforma.

Oi! ir toliau plėtos savo augimą ir planuoja pradėti kitą lėšų rinkimo etapą vėliau šiais metais, kad atitiktų minimalius kapitalo reikalavimus DITO licencijai gauti.

Augant takaful sprendimų paklausai, žaidėjai, išskyrus Ouch! taip pat sieks įsilieti į rinką.

„Konkurencija galiausiai yra naudinga malaiziečiams, todėl laukiame daugiau partijų, kurios prisijungs prie mūsų, kad takaful būtų prieinamesnė ir patrauklesnė“, – sakė Shazy.

„Manome, kad „takaful hibah“ turėtų būti esminis atsakingo finansinio planavimo aspektas. Taigi, mūsų dėmesys ir toliau skiriamas įperkamų, prieinamų ir patogių vartotojui sprendimų teikimui, kad atitiktų mūsų klientų poreikius.

  • Sužinokite daugiau apie Ouch! čia.
  • Kitus straipsnius apie Malaizijos startuolius skaitykite čia.

Panašaus vaizdo kreditas: Ouch!





Source link

By admin