„Hyundai“ ir „Kia“ ieško biuro pašto darbų, pristatydami „DAL-e Delivery“ robotą, galintį ne tik savarankiškai paskirstyti paketus po pastatą, bet ir ruošti kavą.
Naujasis „Hyundai“ / „Kia Robotics Lab“ pristatymo robotas yra pagrįstas ne 2021 m. išleistu DAL-e „humanoidu“, o 2022 m. pabaigoje pristatytu modeliu, kuris buvo sukurtas ant „Hyundai“ „Plug & Drive“ platformos, pasižyminčios „protingu vairavimu ir stabdymu“. , ratų elektrinė pavara ir pakabos įranga“ viename moduliniame bloke.
„DAL-e Delivery“ taip pat turi keturis „Plug & Drive“ modulius su patobulinta pakaba, užtikrinančia, kad jūsų Joe puodelis pilve būtų maišomas, bet nesukratytas. „Lab“ praneša, kad nors naujasis robotas nėra toks aukštas kaip jo protėvis, krovinių skyrius išaugo iki 16 puodelių kavos arba pakuočių, sveriančių iki 10 kg (22 svarų).
Įmontuoti jutikliai leidžia pristatymo robotui naršyti sudėtingoje ar judrioje aplinkoje saugiai išvengiant kliūčių, taip pat gali apskaičiuoti optimalius maršrutus realiuoju laiku, kad pristatymas būtų greitas. Didžiausias greitis yra iki 1,2 m/s (2,7 mylios per valandą), o tai iš tikrųjų yra šiek tiek lėtesnis nei dabartinis modelis.
Ankstesnė versija galėjo belaidžiu būdu susieti su pastato išmaniųjų sistemų serveriais, kad būtų galima iškviesti liftą, naudojant fotoaparatą ir dirbtinio intelekto smegenis, kad patikrintų žmonių skaičių prieš įvažiuojant, jei tai saugu, arba laukti kito. Tada jis gali pakilti į norimą aukštą ir nugrimzti į biurą ar kambarį – visa tai neliesdamas mygtuko. „Hyundai/Kia“ patvirtino, kad naujasis modelis taip pat galės susieti su liftų ir durų valdymo sistemomis šiuolaikiniuose išmaniuosiuose pastatuose.
Atvykus į paskirties vietą, integruota kamera naudojama AI veido atpažinimui, kuris gali pasigirti 99,9% tikslumu, o roboto krovininės durys automatiškai atsidaro tinkamam klientui arba tiksliniam darbuotojui – nereikia nei slaptažodžio, nei rakto kodo. Viduje esantis apšvietimas leidžia gavėjui matyti, kas yra, o laikymo dėklas išstumtas, kad būtų lengviau paimti ir eiti.
Dingo senos mielos kreivės, o kvadratinės kolonos dizaino naudai, nors ir suapvalintais kampais. Animacinės apskritos „akys“ buvo pakeistos blokuota matrica, o aureolę primenanti sąsaja virš galvos suteikia vietą 11,6 colio planšetinio kompiuterio formos didelės raiškos ekranui, kuriame rodoma paslaugos būsenos informacija, taip pat į veidą panaši animacija. „Padidinti klientų intymumą“.
DAL-e Delivery robotas yra skirtas maisto / gėrimų ir siuntų pristatymo paslaugoms patalpose ir debiutuos netrukus po IGIS Asset Management išmaniojo biuro Factorial Seongsu atidarymo Seule, Pietų Korėjoje, antrąjį šių metų ketvirtį. „Hyundai“ „YouTube“ kanale galite iš anksto susipažinti su paslaugų robotu.
Šaltinis: Hyundai Motor Group