Pažinčių platformos „Lunch Actually“ ir „Paktor“ oficialiai susijungė ir susijungė, kad pagerintų vartotojų pažinčių patirtį.
Vakar (2024 m. rugsėjo 9 d.) paskelbtame pranešime prekės ženklai pasidalijo, kad šiuo verslo žingsniu siekiama užmegzti romantiškesnius ryšius ir palaikyti vienišius jų kelionėje ieškant meilės.
Kalbant apie kontekstą, „Lunch Actually“ teikia piršlybų paslaugą, organizuojant pietų datas žmonėms, kurie yra per daug užsiėmę aktyviai ieškoti partnerio, o „Paktor“ yra pažinčių programėlė, leidžianti susitikti su žmonėmis perbraukiant profilius.
Atsižvelgdami į padidėjusį vartotojų nuovargį su pažinčių programėlėmis, „Lunch Actually“ ir „Paktor“ pastebėjo vis didėjantį integruotų internetinių ir neprisijungusių pažinčių paslaugų rinkinio poreikį, kad padidėtų vienišių galimybė susirasti suderintus partnerius.
Tai įdomus požiūris, nes daugelis vartotojų paprastai renkasi vieną arba bet kurią iš jų (internetinės arba neprisijungus pasiekiamos pažinčių paslaugos). Taigi, susijungimo tikslas yra išspręsti problemas, susijusias su tik vienos terpės naudojimu ieškant atitikmenų.
„Mūsų stiprybė slypi žmonių sujungime per technologijas ir skaitmeninių pasimatymų patirtį. Šis susijungimas įvyko laiku, todėl galime papildyti savo internetines paslaugas platesniu neprisijungus teikiamų paslaugų asortimentu. Tikimės pasiūlyti vienišiams smagių ir autentiškų pasimatymų, kurie veda į ilgalaikius romantiškus ryšius“, – teigė „Paktor“ grupės vadovas Alexas Tamas.
„Lunch Actually“ generalinė direktorė Violet Lim, dalindama tokias pat nuomones, sakė: „Šis strateginis susijungimas parodys bendrovės įsipareigojimą nubrėžti kelią į tvarų augimą ir lyderystę rinkoje nuolat besikeičiančiame pasimatymų pasaulyje, atveriant kelią būsimiems įsigijimams ir nuolatiniams augimo regiono rinkoje“, – pažymėjo ji.
„Tai padidina mūsų galimybes, išplečia mūsų pasiekiamumą ir padidina mūsų išteklius. (Taip pat) suteikia mums galimybę paliesti daugiau gyvenimų ir sukurti daugiau meilės istorijų visoje Azijoje, nei kada nors svajojome.
Suvienyti jėgas dėl didesnės meilės?
Galutinis tikslas yra pasinaudoti kiekvienos agentūros ištekliais ir geriausios praktikos pavyzdžiais, siekiant pagerinti klientams teikiamas paslaugas. Tai apima pasimatymų įžvalgų ir pasirinkimų, sukauptų pagal kiekvieno prekės ženklo algoritmus, rinkimą, siekiant padidinti vartotojų galimybes sėkmingai susirasti partnerį.
Kalbant apie paslaugas, agentūros siūlys patobulintus individualizuotus sprendimus, kuriuose tradicinė pasimatymų išmintis derinama su technologijomis, pavyzdžiui, santykių instruktavimas.
Esami dviejų platformų klientai taip pat gaus naudos iš platesnio paslaugų spektro. Išsami informacija apie tai nebuvo atskleista pranešime spaudai.
Ateityje prekės ženklai ir toliau veiks savarankiškai, bet priklausys naujam holdingui, pavadintam „Lunch Actually Paktor Group“. Violeta imsis šios naujos įmonės grupės generalinės direktorės pareigų.
Abi įmonės buvo įkurtos ir jų būstinė yra Singapūre. Kartu jie turi daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį sujungdami vienišius visame regione.
Rašymo metu „Lunch Actually“ veikia dar trijose šalyse už Singapūro ribų ir turi 1,2 mln. narių. Kita vertus, „Paktor“ yra prieinama penkiose kitose šalyse ir gali pasigirti maždaug 20 milijonų vartotojų.
- Sužinokite daugiau apie pietus iš tikrųjų čia.
- Sužinokite daugiau apie Paktor čia.
- Kitus straipsnius apie Singapūro startuolius skaitykite čia.
Teminio vaizdo kreditas: PR Newswire