Beveik prieš šešis mėnesius „Figure“ paskelbė, kad jos blizgantis sidabrinis humanoidinis robotas gavo pirmąjį darbą BMW gamykloje. Buvo ruošiamasi šiai progai, o naujame vaizdo įraše parodyta, kaip toli šis bendrosios paskirties darbuotojas nuėjo.
Šiuo metu kuriama daugybė šių dirbtinio intelekto varomų humanoidų su įvairia aparatūra ir mokymosi metodais, tačiau jie visi orientuoti į tą patį tikslą: perimti bet kokią fizinę užduotį, kurią gali atlikti žmogus, ir atlikti tą darbą. pigiau ir nuosekliau.
Kuo daugiau jos išmoks daryti, tuo daugiau robotų šios įmonės gali parduoti, galbūt atsiedamos ekonomikos augimą nuo gyventojų skaičiaus ir atverdamos darbo jėgos šaltinį, kurį riboja tik ištekliai. Tai skamba kaip svajonė apie laukinę karštligę, tačiau aparatinė įranga atrodo stebėtinai pajėgi, ir nors dirbtinio intelekto modeliai, treniruojantys ir valdantys šiuos robotus, tikrai dar yra tik mažylio vystymosi stadijoje, atrodo, kad jie tobulėja įspūdingu tempu.
Iš tikrųjų atrodo, kaip šios mašinos skirsis nuo tradicinių pramoninių robotų, kai pradės kalbėti atgal – pav., naudojant balso variklį ir kalbos modelį iš OpenAI:
Paveikslo būsenos atnaujinimas – OpenAI kalbos į kalbą samprotavimas
Iki tikrojo bendrosios paskirties humanoido dar toli, tačiau juos kuriančios įmonės nori kuo greičiau priversti juos atlikti paprastas naudingas užduotis realiose klientų operacijose. Tikriausiai labiau reikia rinkti duomenis ir šviesti klientus apie tai, kaip dirbti su šiais naujo lygio dirbtinio intelekto darbuotojais, o ne gauti tikrą pajamų šaltinį, tačiau bet kuriuo atveju automobilių gamyba yra pagrindinė ankstyvojo humanoidinio roboto pritaikymo pramonė.
Pavyzdžiui, Apptronik turi sudarė sandorį su „Mercedes“, kad išbandytų savo „Apollo“ robotą. Netgi garbingas šio segmento senelis, Boston Dynamics Atlas robotas, buvo parodytas mokymas automobilių gamybos užduotims atlikti.
Žinoma, „Tesla“ turi savo didžiules automobilių gamybos patalpas, kuriose galima mokyti, išbandyti ir iš anksto gauti naudos. Optimus botas – nors figūros įkūrėjas Brettas Adcockas mano, kad toks vidinis požiūris gali būti per lengvas „Tesla“ robotui, tviteryje“
Šiandien visiškai autonomiškame „BMW Full Use Case“ vaizdo įraše pamatysime, kaip „Figure“ robotas sekasi treniruotis:
Paveikslo būsenos atnaujinimas – BMW viso naudojimo dėklas
Tai tikrai nėra pats nuostabiausias mūsų matytas humanoidinio roboto vaizdo įrašas, tačiau čia yra daug teigiamų aspektų; 01 mokosi užčiuopti dideles, sudėtingas formas pirštais su guminiais antgaliais. Tai mokymasis judinti juos nesikišant į daiktus – įgūdis, kurio šiuo metu dar nežinau, kuriam pritarčiau savo vaikams.
Tai taip pat nemenkas pasiekimas, kad ant to strypo uždėti didelę lėkštę, kuri blokuoja du vietos nustatymo kaiščius, kurių jai reikia, kad galėtų patekti per skylutes.
Viena ranka paimti dvi mažesnes dalis yra šiek tiek mažiau įspūdinga, nes bet kuris žmogus tai padarytų po du. Tačiau jis teisingai nustato, kad juos nukreipė neteisingai, suorientuoja ir sulygiuoja juos su dėkle ir paverčia teisinga kryptimi. Ir kai jis pastebi, kad jie ten sėdi netinkamai, ranka baksteli juos į vietą, ištaisydama savo klaidas.
Kita vertus… Na, aišku, kad mokama pagal valandas, o ne pagal darbą, kaip pažymi vienas įžūlus YouTube komentatorius. Tačiau paveikslo nuopelnas, bendrovė akivaizdžiai nespartina filmavimo, o tokie judesiai laikui bėgant taps greitesni ir sklandesni.
Paveikslo būsenos atnaujinimas – realaus pasaulio užduotis
Tai gali neatrodyti kaip didžiulis pažanga, palyginti su pirmąja bendrovės realaus darbo užduoties demonstracija vasario mėnesį, parodyta aukščiau. Abi gali būti priskirtos „pasiimti daiktus ir padėti“ tipo užduotys, todėl šis atnaujinimas atrodo labiau evoliucinis nei revoliucinis.
Tačiau 01 neabejotinai dabar įgauna daug sudėtingesnių ir įdomesnių formų, todėl reikia įmantresnių rankenų. Ir tai ne tik dėžės uždėjimas ant konvejerio juostos, bet ir sudėtingų dalių išrikiavimas, kad būtų galima jas sudėti į tikslias dėkles.
Nors vaizdo įrašas parašytas „BMW grupė, gamykla Spartanburge“, atrodo, kad jis buvo nufilmuotas paties Figūras pastate ant bandymų stendo. Darant prielaidą, kad taip yra, nesame tikri, kada 01 greičiausiai pradės veikti BMW gamybos aikštelėje.
![„Fig 01“ tvarko automobilių dalis ruošiantis pirmajam realaus pasaulio koncertui BMW](https://assets.newatlas.com/dims4/default/ef084f0/2147483647/strip/true/crop/1847x1039+0+0/resize/1440x810!/quality/90/?url=http%3A%2F%2Fnewatlas-brightspot.s3.amazonaws.com%2Fc3%2Fd1%2Fb54eb2314f96a08fc652809592b7%2Fscreenshot-2024-07-02-at-3.47.18%E2%80%AFPM.png)
Paveikslas
Bus įdomu pamatyti, kaip šie robotai veiks realiame darbe. Iš pradžių jie bus lėti, sudėtingi ir riboti, tačiau tobulėjant jų AI elgesio modeliams, jų judėjimas ir įgūdžių įgijimo tempas paspartės.
Tačiau norint užvaldyti pasaulį, pagaminti milijonus ir pradėti didžiulius pokyčius visoje visuomenėje, jie turės įrodyti aiškų ekonominį pranašumą prieš šiandienos mėsos ir kaulų darbuotojus. Štai čia viskas pradės darytis tikrai įdomiai!
Šaltinis: Paveikslas