Kai Yingying Teo (Jasmine) baigė Teiloro universitetą būdama 22 metų, ji nežinojo, kad atsidūrė ant kulinarinės revoliucijos Johor Bahru slenksčio.

Ką tik baigusi verslo (rinkodaros) programą, ji susidūrė su daugeliui absolventų pažįstama kryžkele – susirado darbą ar siekė aistros. Jasmine pasirinko pastarąjį, stačia galva nerdama į maisto ir gėrimų pasaulį su savo sumanymu, Poké Twins.

Nepaisant to, kad Jasmine neturėjo ankstesnės patirties maisto ir gėrimų pramonėje, Jasmine meilė sveikai mitybai, užsimezgusi universiteto metais, tapo kertiniu jos naujos veiklos akmeniu.

Jas daugiausia dėmesio skyrė „poké“ dubenims – tai tendencija, kuri jos dėmesį patraukė dar 2016 m. Energingi, gaivūs ir maistingi dubenėliai buvo būtent tai, ką Jasmine norėjo pasiūlyti savo bendruomenei Džohor Bahru.

Vaizdo kreditas: Poké Twins

„Iš karto įsimylėjau šią koncepciją“, – prisiminė Jasmine. Ši meilė buvo skirta ne tik pačiam maistui, bet ir tam, ką jis reprezentuoja – atsidavimą sveikatai ir gerovei, tuo ji norėjo pasidalinti su kitais.

„Poké Twins“ prekės ženklo kūrimas

Naudodama 200 000 RM pradinį kapitalą iš šeimos paramos, 2018 m. ji atidarė pirmąjį „Poké Twins“ prekybos centrą su savo komanda Jerlene Teo (įkūrėja) ir Hazel Boo (bendra įkūrėja).

Jos aistra maisto gaminimui ir kepimui, išugdyta universiteto metais, atsispindi jos sukurtame meniu. Kiekvienas patiekalas atspindi jos įsipareigojimą naudoti šviežius, aukštos kokybės ingredientus, atitinkančius augančią maistingo ir sveiko maisto pasirinkimo tendenciją.

Vaizdo kreditas: Poké Twins

Rezultatas? Meniu, kuris yra ne tik skanus, bet ir vizualiai patrauklus bei tausojantis sveikatą.

Jasmine „Poké Twins“ vizija buvo platesnė – ji norėjo sukurti gyvenimo būdo prekės ženklą. Todėl meniu yra įvairių variantų, tokių kaip grūdų dubenys, sumuštiniai su riestainiu, sveiki kąsneliai ir kava.

„Norėjome aptarnauti žmones iš visų socialinių sluoksnių, kad pasiūlytume kažką kiekvienam, kuris vertina sveiką mitybą“, – paaiškino Jasmine.

Vaizdo kreditas: Poké Twins

Ankstyvųjų iššūkių įveikimas

Rašalui vos išdžiūvus ant laipsnio, Jasmine plaukiojo neramiuose maisto ir gėrimų pramonės vandenyse.

Ji ir jos komanda susidūrė su iššūkiais, kurie išbandė jų ryžtą – valdyti personalą, suprasti operatyvinę logistiką ir net spręsti teisines problemas dėl nepatyrimo.

„Buvome jauni ir nepatyrę, – prisipažino Jasmine, – bet buvome pasiryžę tai padaryti.

Viena didžiausių kliūčių buvo teisinė – problema, kilusi dėl to, kad jų darbuotojams nebuvo pateikta tinkamų pasiūlymų laiškų. „Mes netgi susidūrėme su teismo byla“, – sakė Jasmine, apmąstydama pirmąsias Poké Twins dienas.

Norėdami įveikti šiuos iššūkius, jie investavo laiką ir pinigus į pamokų lankymą ir profesionalų patarimą. Tai ne tik padėjo jiems patobulinti savo veiklos procedūras, bet ir geriau suprasti veiksmingą valdymo praktiką.

Vaizdo kreditas: Poké Twins

Tvarumas taip pat yra pagrindinė „Poké Twins“ vertybė. Verslas mažina atliekų kiekį ir naudoja tvarias pakuotes išsinešimui ir pristatymui. Jie netgi skatina klientus atsinešti savo tarą, už pastangas apdovanodami nemokamu garnyru.

Būtent toks į ateitį orientuotas požiūris leido „Poké Twins“ stabiliai augti bėgant metams. Šiuo metu ji turi tris prekybos vietas JB – Taman Mount Austin, Tiara Sports World Pasir Pelangi ir Sutera Sports World Skudai mieste.

Plėsti viziją su Dona Bakehouse

Kai prekės ženklas „Poké Twins“ sustiprino savo buvimą Džohor Bahru, Jasmine patraukė kita kulinarinė aistra – kepimas.

Vaizdo kreditas: Dona Bakehouse

Pandemija suvaidino pagrindinį vaidmenį šiame pokytyje. Kaip ir daugelis kitų, Jasmine pradėjo kepti namuose per uždarymą, pradėdama nuo raugo ir rankomis vyniotų riestainių.

Kai jos įgūdžiai tobulėjo, ji pradėjo tyrinėti viennoiserie, vedantis į Dona Bakehousegimimo 2022 m.

„Viennoiserie“ reiškia pusryčių pyragaičius, pagamintus tradiciniu Vienos, Austrijos, stiliumi Le Cordon Bleu.

JB įsikūrusi Dona Bakehouse yra Jasmine filosofijos, kad sveikas maistas gali būti skanus ir pilnas, tęsinys.

Kepyklėlė siūlo beveik 20 rūšių raguolių ir daniškų pyragaičių, taip pat amatininkų raugo, riestainių, paplotėlių ir madeleines. Tačiau pasiūlymai tuo nesibaigia – klientai gali mėgautis visos dienos pusryčiais, makaronais, sveikais dubenėliais, kava ir užkandžiais.

Vaizdo kreditas: Dona Bakehouse

„Idėja buvo sukurti kepyklą, kurioje būtų ne tik kepiniai“, – paaiškino Jasmine.

Ši koncepcija sulaukė didelio atgarsio tarp Johor Bahru klientų, o rugsėjo viduryje Kvala Lumpūre atidarius naują prekybos centrą, prekės ženklas yra pasirengęs dar labiau išplėsti savo pasiekiamumą. KL kepyklėlė pasiūlys panašų meniu, tačiau su keletu priedų, pritaikytų biurų miniai rajone, įskaitant dubenėlius ir grūdų dubenis.

Sėkmės variklis

Jasmine kelionėje tikrai įkvepia jos nenumaldomas noras mokytis ir tobulėti.

Vaizdo kreditas: Dona Bakehouse

Išklausiusi pagrindinę viennoiserie pamoką Kvala Lumpūre, ji suprato, kad vienos dienos mokymų neužtenka. Taigi ji ėmėsi visko į savo rankas, investavo į būtiniausią kepimo įrangą ir leidosi į šešių mėnesių savamokslio kelionę.

„Kiekviena partija suteikė naujų įžvalgų“, – sakė ji, prisimindama daugybę valandų, praleistų tobulinant savo metodus.

Siekdama dar labiau patobulinti savo įgūdžius, ji lankė meistriškumo kursus Bankoke ir Kinijoje, užtikrindama, kad Dona Bakehouse pasiūlys tik meistriškumą.

Vaizdo kreditas: Dona Bakehouse

Šis atsidavimas apima ne tik virtuvę. Jasmine kasdienė rutina yra jos įsipareigojimo pavyzdys – anksti keltis, sportuoti, kad išliktų tinkama, ir pirmenybę teikti miegui, kad išlaikytų savo produktyvumą. Ji taip pat vertina savo nedidelį draugų ratą, atranda stiprybės prasminguose santykiuose, kurie palaiko jos kelionę.

„Mano patarimas yra siekti to, kas jums tikrai aistringa“, – sakė ji, pabrėždama atsidavimo maisto ir gėrimų pramonėje svarbą.

Žvelgiant į priekį

„Poké Twins“ veikia jau penkerius metus, o Jasmine mano, kad prekės ženklas yra pasirengęs plėsti. Tačiau dabartiniai apribojimai yra ištekliai ir kapitalas. Jasmine tikisi užmegzti strategines partnerystes, kurios parems jų augimo kelionę.

Vaizdo kreditas: Poké Twins

Kalbant apie „Dona Bakehouse“, tai vis dar gana nauja įmonė, tačiau „Jasmine“ kruopščiai kuria prekės ženklą, sutelkdama dėmesį į veiklos stabilizavimą ir nuoseklios kokybės užtikrinimą visose prekybos vietose.

Jasmine mintyse nuolatos knibžda naujos idėjos ir potencialios įmonės. Tvarkydama esamą verslą ji nuolatos užsiima, ji nuolat galvoja į priekį, ieško būdų, kaip įdiegti naujoves ir pateikti rinkai ką nors naujo.

„Nematau savęs, kad per ateinančius penkerius–10 metų keisčiau kitą karjeros kelią“, – sakė ji, įsitikinusi, kad aistra maisto pramonei ir toliau ves ją į priekį.

Pasaulyje, kuriame daugelis įmonių stengiasi rasti savo pagrindą, Jasmine istorija yra gaivus priminimas apie tai, ką galima pasiekti turint aistrą, atsidavimą ir norą mokytis.

  • Galite sužinoti daugiau apie Poké Twins čia.
  • Skaitykite kitus straipsnius, kuriuos parašėme apie Malaizijos startuolius čia.

Teminio vaizdo kreditas: Poké Twins ir Dona Bakehouse





Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *