Įsivaizduokite, kad esate sužeistas atokiame kalnų take, bet jums pavyko susisiekti su gelbėtoju. Jei Italijos tyrimai duos vaisių, pirmasis į sceną galėtų atvykti mažas humanoidinis robotas, nešiojantis reaktyvinį krepšį.

Italijos technologijos instituto (Istituto Italiano di Tecnologia) Dirbtinio ir mechaninio intelekto grupės projektas paėmė į vaiką panašų dvikojį, skirtą dirbtinio intelekto tyrimams. iCub – ir siekia jį pakelti nuo žemės naudojant reaktyvinę jėgą.

Komanda ne tik pritvirtino dvigubą purkštuką prie nugaros, bet ir paaukojo originaliojo roboto lanksčias į žmogų panašias rankas, kad gautų daugiau ugniai kvėpuojančių JetCat. Tyrėjai teigia, kad maksimali trauka pasiekia 1000 N (apie 225 lbf), o išmetamųjų dujų temperatūra gali siekti net 800 °C (1472 °F).

iRonCub3 sneak peek: eksperimentinė sritis ir preliminarūs patvirtinimai

Tony Stark įkvėptas iRonCub3 buvo apdorotas naujai sukurtu titano stuburu, kad būtų lengviau susidoroti su žaidžiančiomis jėgomis, o ant jo buvo uždėtas karščiui atsparus dangtelis, o ne stilingas išorinis kostiumas. ankstesnis prototipas. Sukurta nauja elektronika, jėgos ir sukimo momento jutikliai sumontuoti reaktyviniame pakete ir pašalinti komponentai, kad būtų vieta atnaujintai sistemai.

Kaip matote aukščiau esančiame vaizdo įraše, projektas vis dar yra pradiniame kūrimo etape, tačiau komanda jau išbandė reaktyvinį humanoidą vėjo tunelyje, kad patvirtintų aviacijos modeliavimą. Tačiau, nors purkštukai buvo įjungti daug kartų, iRonCub3 dar turi iš tikrųjų pakilti, tačiau komanda teigia esanti įsitikinusi, kad skraidymas greitai bus pasiektas.

Kitur buvo sukurti ir analizuoti skrydžio valdymo algoritmai, simuliacijose patvirtintas trajektorijos planuotojas. Šiuo metu komanda dirba su „roboto padėties ir orientacijos erdvėje įvertinimu“, naudodama duomenis iš jo inercinio matavimo įrenginio ir krūtinės ląstos „Real Sense“ gylio kameros.

„iRonCub3“ turi keturis JetCat P250 Pro-S turboreaktyvinius variklius, kurie buvo sukurti kaip RC orlaivių / dronų varomieji įrenginiai.
„iRonCub3“ turi keturis JetCat P250 Pro-S turboreaktyvinius variklius, kurie buvo sukurti kaip RC orlaivių / dronų varomieji įrenginiai.

Istituto Italiano di Technologia

„Šios tyrimų ašies sudėtingumas labai skiriasi nuo klasikinių humanoidinės robotikos iššūkių”, – pažymėjo mokslininkai. „Termodinamika vaidina pagrindinį vaidmenį, nes turbinos išmetamųjų dujų temperatūra yra apie 800 laipsnių Celsijaus ir beveik garso greitis; kelių kūnų sistemų aerodinamikai reikalingi neuroniniai tinklai su fizika pagrįstais komponentais, kuriuos būtų galima įvertinti internete; valdiklio nustatymus reikia derinti – ir mažo dažnio pločio pavaros, kaip jungtys ir turbinos, turi sukurti ne tik variklio dinamiką, bet ir turbinos trajektorijas.

Galutinis tikslas yra turėti humanoidus, kurie galėtų skristi į nelaimės / ekstremalios situacijos vietą ir atlikti patikrinimus iš oro arba teikti nuotoliniam personalui svarbiausius duomenis. Tačiau jis taip pat galės nusileisti ir vaikščioti, judėti per kliūtis, lipti laiptais, atidaryti duris ir pan. Kaip buvo pasiūlyta anksčiau, tai gali būti naudinga ne tik gelbėjimo vietoje, bet ir pavojingų pastatų ar infrastruktūros apžiūrai.

Šaltinis: Italijos technologijos institutas





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -