Lietaus vandens pralaidos gali būti pavojingos vietos dėl tokių pavojų, kaip byrančios betoninės lubos, panardintos kliūtys ir nuodingų dujų sankaupos. PIPE-i robotas buvo sukurtas atsižvelgiant į tai, nes apžiūrint tokias konstrukcijas jis užima žmogaus vietą.
Naujosios Zelandijos inžinerijos firmos Beca sukurtas PIPE-i buvo sukurtas per vienerius metus nuo 2022 m. birželio iki 2023 m. birželio mėn.
Jo kūrimas buvo pradėtas, kai įmonės konstrukcijų inžinieriams buvo pavesta apžiūrėti smarkiai įtrūkusią ir deformuotą pralaidą po judriu greitkeliu. Nustačius, kad jokia komerciškai prieinama galimybė negalėjo tinkamai ištirti tos pralaidos už inžinieriai pradėjo kurti savo robotą.

Beca
Gautame prototipe yra 3D atspausdintas polikarbonato / anglies pluošto korpusas, šeši atskirai pakabinami ratai, keturios 850 liumenų šviesos diodų plokštės, į priekį nukreipta kamera, LiDAR jutiklis ir Leica BLK360 3D skaitytuvas. Šis skaitytuvas yra apsaugotas uždengtoje PIPE-i užpakalinėje dalyje, kai to nereikia, tada apverčiamas, kad nuskaitytų aplinką.
Dabartinė roboto versija yra valdoma radijo bangomis realiu laiku, naudojant tiesioginį srautą iš jo kameros, nors kai kurias funkcijas (pvz., artumo jutimą) jis gali atlikti ir autonomiškai. Planuose reikalaujama, kad galutiniame komerciniame modelyje būtų naudojami AI algoritmai, siekiant padidinti savarankiškumą.

Beca
Nors vartotojai gali patikrinkite, ar PIPE-i vaizdo įraše nėra pralaidų problemų, kai jie valdo robotą, jie taip pat gali vėliau analizuoti 3D taškų debesies pralaidos modelį, sukurtą naudojant integruotą skaitytuvą. Robotas papildomai gali būti aprūpintas įvairiakrypte kamera 360 laipsnių vaizdo įrašymui.
Be to, PIPE-i reguliuojama pakaba leidžia važiuoti aukštai, kad būtų optimaliai nuskaityta, bet taip pat nusileisti, kad būtų galima susispausti po viršumi esančias kliūtis.
Beca’s Marcus Hall, vadovaujantis roboto kūrimui, demonstruoja jo funkcijas žemiau esančiame vaizdo įraše.
Pristatome PIPE-i
Šaltinis: Beca